מנהרת הזמן 51 - אין יור האוס 8

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 51 - אין יור האוס 8

לא מאמין שאני כותב את זה, אבל המסע ממשיך. התחלנו ב-2007 בשנת 1984 והנה אנחנו 10 שנים אחר כך – 12 שנים אחר כך. וואו, זה לא ייגמר לעולם. אפילו בקבר לא תיתנו לי לנוח!

פותחים יובל חדש עם אירוע אנטי-חיות מחמד להפליא: אין יור האוס – תיזהרו מכלבים! אין יור האוס 8, פרק 51 של מנהרת הזמן, יוצאים לדרך!!
 

Nurd4Life

New member
אין יור האוס 8 - קארד ללא תוצאות

מארק מרו נגד טריפל אייץ'
סטיב אוסטין נגד סאביו וגה בקרב רצועה קריבית - אם וגה מנצח, דיביאסי עוזב את החברה
יוקוזונה נגד ויידר
גולדאסט (א) נגד אנדרטייקר בקרב ארון על האליפות הבין יבשתית
שון מייקלס (א) נגד הבריטיש בולדוג בקרב על אליפות העולם
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
אין יור האוס 8 - האירוע

פתיח שאסור לפספס בו הלוגו של אין יור האוס קשור בשרשרת ונובח על... כלום, ליד שלט שבו כותב "להיזהר מהכלב". מבריק.
&nbsp
החלק המרכזי של האירוע – להסביר למה בתקופה בה יש את סאני וסייבל, שון מייקלס אמור לחזר או להטריד מינית דווקא את דיאנה הארט. כלומר, דיאנה בולדוג.
&nbsp
יוצאים לדרך עם האנטר הרסט הלמסלי שיוצא לזירה עם בחורה אקראית ונזכרים שברסלמניה היה לו את סייבל. בסופרסטארס בוב בקלנד תקף את מארק מרו ואז הנטר עשה עליו פדיגרי. אבולושן – גרסת בוב בקלנד.
הנדריקס שואל את מרו איך הוא מתכוון להתחמק מהפדיגרי ומרו מבהיר שחוץ מלהרים ולהוריד את הקול אין לו שום כישרון מיקרופון.
רק כדי להבהיר שה-WWF כבר הבינו מי החלק המעניין בכל הדבר הזה, מרו יוצא קודם ואחריו יוצאת סייבל.
טריפל אייץ' עובד לאורך כל הקרב על היד של מרו, שזה מאוד חשוב כי אין לזה שום קשר לפדיגרי ולא אמור להפריע למרו לקפץ לו כמו שהוא אוהב. בתכלס, מרו עושה יותר לג סיזרס מריי מיסטריו.
הנטר כבר קרוב לנצח אבל הוא רוצה שסייבל תסתכל איך הוא עושה למרו פדיגרי. היא לא רוצה להסתכל, אז הוא יוצא אליה, תופס אותה ומאיים עליה שתסתכל. העיקר באים למייקלס בטענות.
כמובן שבשלב הזה כשהוא חוזר מרו מעיף אותו לחבלים, הראש שלו פוגע בפינה העליונה ומסתבר שהוא מעולף מספיק לספירת שלוש.
וואו, איזה קרב נוראי. לאחר הקרב אני קורא שבטורים של סקות קית הוא נותן לקרב 4 כוכבים, מה שגורם לי לאבד אמון באינטרנט ובעצמי.
&nbsp
וינס מקמהן מעדכן שבפרי פור אול לפני הקרב הסמוקינג גאנס זכו באליפות מהגדווינס, שזכו בחגורות איזה שבוע וחצי לפני. נראה שהדיוויזיה הייתה מורכבת אז משני הצמדים האלה והבאדי דונאס במשך איזה חצי שנה.
&nbsp
ג'ים קורנט מעדכן את מיסטר פרפקט שאואן הארט קיבל אישור רשמי להיות מנג'ר והוא יכול ללוות את בריטיש בולדוג לזירה לקרב שלו מול שון מייקלס.
&nbsp
מוזיקה מוכרת נשמעת ולפתע הבריטיש בולדוג יוצא לזירה מלווה באואן הארט. זה לא הקרב המרכזי? זה אשכרה הקרב השני באירוע? למה?
בשלב זה תחקיר קטן באינטרנט מבהיר לי שסופה שהייתה באזור הפילה את האורות ואת הלוויין והרסה את השידור. האירוע המשיך בחושך, אבל למחרת שחזרו את הקרבות ועשו אותם שוב, מלבד הקרב המרכזי שכנראה התרחש אחרי שכבר חזרו. על החושך אני אוותר כי אם אני ארצה לראות היאבקות חושך אני אראה רו מ-2003.
&nbsp
אז אנחנו פה עם הבריטיש בולדוג משום מה, שלהזכירכם כועס כי שון מייקלס שלח לדיאנה סמית סמיילי או משהו כזה. מייקלס כועס כי בכלל אין לו חשבון סנאפצ'אט פעיל.
לפני הקרב עורך הדין של בולדוג אומר שמייקלס ניסה להרוס את בית משפחת בולדוג. הוא מעדכן אותו שהוא מקבל זימון לבית משפט. מייקלס קורע את הזימון, לקול תרועות הקהל ששונא את בית המשפט מאז ההיל טרן שלו ב-1993.
אגב, כחלק מהסטוריליין הוצא נגד מייקלס צו הרחקה מדיאנה, מה שלא מונע ממנה משום מה להיות לצד הזירה בקרב (מנע ממנה שבוע לפני כן ברו).
אגב, למה בעצם אואן הארט שם? כי קורנט יהיה עם ויידר בקרב נגד יוקוזונה? מה הייתה מלאכת המנג'ר ב-1996, שמנג'ר לא יכול היה ללוות שני מתאבקים, שכמה שנים קודם הם היו יוצאים איזה 85 פעמים בערב?
קרב פושר, עם יותר מדי הד-לוקים. שניהם מוכשרים מדי מכדי להזדקק לכך. הבולדוג נתקל בשופט בטעות, אואן מנסה להתערב ומקבל סוויט צ'ין מיוזיק. שופט אחר מגיע וממש נוזף בבולדוג, לא ברורה הסיבה. מייקלס עושה סופלקס עם ברידג' וסופר לשלוש, אבל השופט מכריז על בולדוג כאלוף החדש כי הכתפיים של מייקלס היו למטה (לא ממש).
צוות קורנט מאושר, דיאנה עם החגורה, השופטים רבים, אנרכיה ואז ארל הבנר מניף את היד של מייקלס, למרות שהוא בכלל לא היה באזור. ברור שזה ייגמר בהבנר נגד קיודה – הל אין א סל!
ווימפלמן מתחיל להכריז על מייקלס כאלוף, אבל דיאנה כבר לקחה את החגורה אז כנראה שהיא האלופה!
גורילה מונסון לוקח את החגורה, מכנס את השופטים ובסוף מכריז שהקרב מסתיים בתיקו. מאחר וזה גביע, הולכים לפנדלים.
סתם, מייקלס נשאר אלוף אבל רימאץ' מובטח לבולדוג. אני מניח שבמלך הזירה 96 אבל רק כי זה כבר קרה לפני 20 שנה.
&nbsp
קופצים קדימה לאין יור האוס תיזהרו מכלב 2, כי כנראה לא הקשבתם ולא נזהרתם מהכלב.
רואים את האירועים שהתרחשו יום קודם שכביכול סאביו וגה ניצח את הקרב, אבל לא ברור כל כך כי חשוך.
טד דיביאסי כל כך משוכנע שאוסטין הפעם ינצח, שהוא מוכן להמר על ויתור על מקומו בארגון גווע ולהסתכן בלעבור לארגון בעלייה תמורת יותר כסף. עד כדי כך.
מסתבר שסאביו וגה מעולם לא הפסיד בקרב רצועה קריבית, כן בפורטו ריקו נורא אוהבים כנראה רצועות. קינקי.
אגב, לא שמתי לב לזה עד עכשיו – אבל ג'ים רוס נוטל הפעם את המושכות בתפקיד השדר במקום וינס מקמהן. בכלליות אהבתי את רוס, אבל לא יודע – אין על השילוב של וינס עם התלהבות נטולת רסן וחוסר מושג במהלכי היאבקות נטולי רסן.
קרב די משעמם, כמו שרק קרב שבו שני אנשים מחוברים ברצועה ורק מנסים לגעת בפינות יכול להיות.
נדלג אתכם לסיום, לא שאתם הייתם צריכים להעביר את כל ה-15 דקות האלה, אבל בסוף קורה מה שקורה בערך בשלושת רבע מהקרבות הנ"ל – מישהו נוגע בפינה, השני נגרר אחריו ונוגע גם הוא בלי שהוא יידע – ואז בסוף הוא מגלה את זה אחרי הפינה השלישית – ולצערו וגה הוא מעיף את וגה בטעות היישר לפינה הרביעית.
וגה עדיין בלתי מנוצח בקרבות רצועה קריביים, מה שמעניק לו מיד, למיטב זכרוני, היעלמות לתהומות הנשייה עד איזה שנה קדימה. נחכה ונראה.
אוסטין יוצא לדרך בלי דיביאסי, מגלה את התנ"ך ואת הפסוקים הנלווים לו וההמשך – היסטוריה. באמת, היסטוריה, הוא פרש כבר לפני 13 שנה. וואו אני זקן.
אגב, שוב סקוט קית מחמיא לקרב ואומר שהוא קלאסיקה ונתן 4 כוכבים ורבע. מי גילה לי אותו, שלומי? אני דורש את הכסף חזרה.
&nbsp
רואים את שון מייקלס בצ'אט בלפ-טופ באתר אמריקה אונליין או משהו כזה. בכל מקרה זה נראה שמייקלס לא באמת יודע להקליד אז לא מאמין שהיה צ'אט מסעיר.
&nbsp
הקרב הבא – ויידר נגד יוקוזונה. וואו אנחנו הולכים ומידרדרים. המחשבה שהקרב אחריו, גולדאסט נגד טייקר, כנראה יהיה איטי יותר אפילו מקרב בין שני מתאבקים במשקל 200 קילו וצפונה. וואו איזה חלוקה נוראית.
ג'ים רוס פותח ואומר שהקרב הזה will not be pretty. כנראה היושרה העיתונאית שלו גברה על צרכי המקצוע.
מיד הוא מבין מה הוא עשה ומתקן עבור הצופים עם נחמה – I can tell you it won't last long.
ואכן, זה היה קצר. ויידר לא מצליח להרים את יוקו, יוקו דווקא כן וכבר מוכן לבונזאי, אבל מבזבז זמן על תקיפת קורנט. כשהוא מנסה לעשות בונזאי לקורנט, ויידר מזיז אותו, תוקף את הרגל הפגועה של יוקוזונה ומנצח אותו עם ויידר טיים.
אהבתי את זה שעם כל החיבה של וינס מקמהן לקרבות כאלה, אפילו הוא הבין שזה חייב להיות קצר כדי לא להתפתח לנוראי.
&nbsp
פרומו לקינג אוף דה רינג בו ג'רי לולר מתעמת עם מלכים אחרים – כמו אלביס פרסלי. איזה יצירתיות היה פעם.
&nbsp
הגענו למיין איבנט – קרב על האליפות הבין יבשתית, קרב ארון בין גולדאסט לאנדרטייקר. מיסטר פרפקט מודיע שגולדאסט יעשה היום היסטוריה ויהיה הראשון שינצח את טייקר בקרב ארון. פאק, עברו מאז 23 שנה ועדיין אני זוכר שיוקו ניצח אותו בראמבל 94. איך לעזאזל הם לא זוכרים את זה שנתיים וחצי אחר כך?
מתוך סוגי קרבות הגימיק הקיימים, מבחינתי קרב ארון זה אחד הגימיקים היותר נסבלים. זה לא קרב שמגביל אותך יותר מדי, מאפשר לקרב לזרום ולהתנהל כרגיל, מוריד רק את אספקט היציאה מספירת 2 ומוסיף נדבך של סגנון ניצחון שונה. זה לעומת קרבות שמשום מה דורשים ניצול האלמנט כל שנייה וחצי כמו קרבות כלוב, קרבות כיסא ואפילו לעתים קרובות – הל אין א סל.
זה היה השני סנט שלי על כל מיני סוגי קרבות שכלל לא קיימים בשלב זה ולא ברור מאיפה המצאתי אותם. אני וינס רוסו!
למרבה ההפתעה, גולדאסט שכבר חודשים רק בורח מהווריור, רודי פייפר וכו' – שולט לחלוטין בקרב מול טייקר. אגב, לאחר פיודים עם אנדרטייקר, פייפר ורייזר ראמון – מפתיע אותי שהפיוד הבא שלו לא היה על אליפות העולם.
בסוף אנדרטייקר משתלט במהירות ועושה את הטומבסטון. כשהוא בא להכניס את גולדאסט לארון, מסתבר שמנקיינד בפנים והוא מרדים את טייקר עם המנדיבל קלו וסוגר את הארון עליו.
כמובן שזה לא מספיק, אז הארון מתחיל להוציא עשן, כשפול ברר לא יודע מה לעשות. אולי תנסה לפתוח את הארון?!
כשהוא סוף סוף טורח לעשות את זה, כדי שזה יהיה ברור גם לאלו שלא הבינו שיש לארון יציאה מלמטה – אז עכשיו אנדרטייקר לא בארון. ברר לא מאמין, כנראה תוהה לאן נעלמו שעתיים מהחיים שלי.
&nbsp
לסיכו
 

Nurd4Life

New member
משלים את הסוף שברח

לסיכום – אני דווקא זכרתי את האירוע הזה כאירוע טוב, כאחד מאירועי האין יור האוס היותר זכורים לי, כנראה בגלל השם המזניב! בכל מקרה, אני לא ראיתי פה היאבקות טובה. יש פה התפתחויות בפיוד של אנדרטייקר מנקיינד, בסיום דרכו של אוסטין עם דיביאסי וקרב חביב בין מייקלס לבולדוג וכמובן גם הפסקות חשמל ופאדיחות איומות, אבל שום סיבה וצורך להשלים משהו אם אתם גם טיפשים כמוני.
נתראה בפעם הבאה – מנהרת הזמן 52, מלך הזירה 1996!
&nbsp
 

Rami V

New member
תודה רבה

מחזק את ידיך על זה שאתה נאלץ לראות את הכל, אבל כמו תמיד הכתיבה שלך גורמת לי להנות גם ממשהו שברור שהיה ברמה ירודה מאוד.
אני ניסיתי לעשות מה שאתה עושה עם האטיטוד (בלי לרשום, רק לראות) והתייאשתי אחרי 2 תוכניות של רו, אז אני באמת מעריך.
ד"א- מקווה שכל הדיווחים שמורים אצלך באיזה קובץ וורד או משהו, אולי בסוף תוציא איזה ספר :)
 

Diunim

New member
אני חושב שאתה מגזים

מרו-האנטר אחלה קרב, וסאביו-אוסטין קרב מעולה בעיניי. נורא נהניתי ממנו. מה מוזר- מרו וסאביו מנצחים, אבל האנטר ואוסטין הם אלה שממשיכים להיות כוכבים אדירים, בעוד שהם יתחילו לדשדש וייעלמו עם האטיטיוד...
&nbsp
גולדאסט קיבל פיוד על אליפות העולם מול שון. פשוט בגלל שהדמות שלו זכתה להרבה ביקורת, זה היה רק בהאוס שואוס. יש להם קרב סולם אחד שמסתובב ברשת.
&nbsp
בנוגע לבולדוג-מייקלס, אל תדאג, באירוע הבא תקבל פיצוי בקרב מעולה ביניהם. ובכלל יהיה אחלה אירוע (גם היסטורי).
 

kendog keds

New member
חזק ביותר

 

pufpuf

New member


איזה תקופה של רוסטר דליל זה כאילו יש להם 10 מתאבקים ברוסטר באותו הזמן
 
קראתי באיחור, אבל נהנתי מאוד!

כתוב מעולה, מצחיק ומראה באיזה מצב עגום הWWE היום. אה, כלומר הWWF היו פעם...
 
למעלה