שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז ומאריס יוצאים לזירה. מיז אומר שמישהי חייבת לו התנצלות. הוא מאשים את רנה יאנג בתכנון ההתקפה של אמברוז עליו. אמברוז מגיע ומאריס נותנת לו סטירה. אמברוז אומר שזה היה החלק הקשה של הלילה, מאריס מרביצה חזק יותר ממיז.
&nbsp
ברון קורבין ניצח את דולף זיגלר אחרי אנד אוף דייז. לאחר הקרב הוא ניסה לתקוף את זיגלר עם כיסא, אבל קאליסטו יצא לעזור לזיגלר. זיגלר התעצבן, נתן לקאליסטו סופרקיק וטען שהוא לא צריך את העזרה שלו.
&nbsp
כרמלה הציעה לג'יימס אלסוורת' ללוות אותה לזירה.
&nbsp
אפולו קרוז מדבר עם ריינו ומוג'ו ראולי מאחורי הקלעים. זיגלר נכנס וזורק חפצים. קרוז אומר שהוא מבין שהוא כועס, מה שמוביל להתקפה של זיגלר עליו.
&nbsp
בקי לינץ' ניצחה את לה לוצ'אדורה אחרי דיסארמהר. לאחר מכן התברר שבליס נמצאת מתחת למסכה. לה לוצ'אדורה אחרת הופיעה ותקפה את בקי. בליס נתנה לבקי DDT.
&nbsp
דניאל בריאן אירח את חתימת החוזה בין AJ סטיילס לג'ון סינה. AJ אומר שהוא ובריאן דומים, אבל סינה רק חזר וכבר רוצה את התואר. בריאן אומר שבשבוע שעבר סמאקדאון ניצחה את RAW ברייטינג בזכות שניהם. חוץ מזה, הוא אומר, AJ ניצח את סינה כבר שלוש פעמים. AJ יורד על סינה ואומר שהוא קיבל את הקרב הזה מ"הגיס שלו". הוא אומר שבשנה שעברה סינה היה האלוף ו-AJ היה צריך את הניצחון. עכשיו זה שונה. הוא החליף את סינה. הוא אומר שסינה היה גדול, אבל בהוליווד הוא יהיה שני לרוק, ובזירה הוא שני ל-AJ. הוא חותם על החוזה. סינה אומר ש-AJ הוא פרחח. הוא נשאר בארגון למרות הכל, כי הוא נאמן. כולם צריכים לראות את הקרב הזה, ובראמבל הוא ינצח כי הוא ג'ון סינה. הוא חותם על החוזה. קורבין יוצא החוצה ומכריז על הכניסה שלו לראמבל. הוא אומר שלא אכפת לו את מי הוא יפגוש ברסלמניה. סינה מתעצבן עליו ו-AJ תוקף את סינה.
&nbsp
מאריס נתנה סטירה לרנה יאנג, ואמרה לה לא לגעת יותר בבעלה.
&nbsp
כרמלה (ע' ג'יימס אלסוורת') ניצחה את אליה עם קוד אוף סיילנס.
&nbsp
אמריקן אלפא ניצחו את בריזאנגו. לאחר הקרב בריי ווייאט הופיע על המסך וטען ששום דבר לא נמשך לנצח. בשבוע הבא המשפחה תשיג את מה ששלה.
&nbsp
ניקי בלה נמצאת עם נטליה בזירה. היא אומרת שנטליה שונאת אותה, אבל היא רק מרחמת עליה. היא עבדה כדי להפוך את עצמה למשהו טוב, ונטליה חיה מזה שהיא ממשפחת הארט. היא שום דבר. נטליה אומרת שהיא ציפתה לזה. ניקי אנוכית. היא מראה ציוץ של ברט שאומר שהוא מעריץ של ניקי, והיא אומרת שהיא טובה יותר מברט. ניקי רק משתמשת ביופי שלה כדי להתקדם, וג'ון יעזוב אותה. ניקי תמות לבד. ניקי תוקפת אותה.
&nbsp
נקבע לשבוע הבא: ניקי בלה מול נטליה, אמריקן אלפא מול הווייאט פמילי, וברון קורבין מול ג'ון סינה.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: דין אמברוז ניצח את המיז אחרי שהפך סקאל קראשינג פינאלה לדירטי דידז.
 
דעות קצרות אחרי צפיה

עוד פרק מעולה של SDL.

הפרומו של איי ג'יי וסינה בחתימת החוזה היה מעולה. אני אוהב את סינה עם תשוקה בוערת בפרומואים.

לעומת זאת - נטליה וניקי היה גרוע לחלוטין.

הקטע עם לה לוצ'דורה מעניין ומסקרן.

בארון קורבין נכנס לראמבל ושבוע הבא מול סינה - אני מאושר! יאללה, שיזכה גם!
היה גם קרב טוב שלו מול דולף.

אם כבר דולף - אחלה היל טרן. רק חבל שאין כמעט פייסים ברוסטר שם. מי נשאר כבר ביחידים? קאליסטו, אמברוז, סינה ואפולו קרוז.... אולי סוואגר, נניח שקיין נחשב פייס... בעיה.

והמיין איבנט. שמח בשביל אמברוז, קיבל אחלה פופים, חגג סטייל רולינס עם החגורה. אבל כל זה היה שווה רק בשביל הפרומו של מיז בטוקינג סמאק אחרי זה. מועמד מוביל לפרומו השנה ועדיין לא עבר שבוע!!!
מיז פשוט זהב על המיק!
 
למעלה