לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 18- עלייתו של הרוע

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 18- עלייתו של הרוע

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: מיל מווארטס נמצא בחדר חשוך וכועס על זה שפומה חי. קתרינה מניחה שואמפירו השתעשע בקסם אפל. מיל חייב לעבור את ואמפירו. לאחר מכן היא משתגרת למסדרון ופוגשת את ג'רמייה קריין, שמשוויץ בניצחון שלו על מיל. קתרינה מכחישה שהיא אוהבת את מיל.
&nbsp
סקסי סטאר ניצחה את מריפוסה: אחרי שבע דקות, סקסי השתמשה בדאבל לג סטומפ מהחבל וניצחה. לאחר הקרב מרטי מרטינז יצא החוצה, והפתיע את כולם כשנתן למריפוסה צ'וקסלאם.
&nbsp
סגמנט מצולם: מאסקאריטה סאגראדה מרים משקולות. שבט הארנב מגיעים, והם חושבים שמאסקאריטה הוא הארנב הלבן. הם מבקשים ממנו להצטרף אליהם בזירה הלילה ולעזור להם לנצח. הוא אומר שהם מטורפים, ולונדון חושב שהוא מדהים.
&nbsp
הזוחלים (דראגו, ויבורה ופינדאר) (ע' קוברה מון) ניצחו את שבט הארנב (פול לונדון, מאלה סווארטה וסאלטאדור): קוברה מון הובילה את דראגו לזירה בשרשרת. היא הייתה אמורה להילחם אבל היא ציוותה על דראגו להילחם. אחרי ארבע דקות, דראגו נתן לסאלטאדור נאקברייקר וניצח. לאחר מכן אירוסטאר ופיניקס רצו לתקוף את הזוחלים. הם הבריחו אותם ושחררו את דראגו מהשרשרת. דראגו לא ממש הבין מי הם.
&nbsp
סגמנט מצולם: סקסי הלכה לראות את מאק שבירך אותה על ניצחונה. היא רוצה שימחץ את ג'וני. מאק אומר שכמו שהיא אמרה לו, הוא לא רוצה אותה בחוץ כי הוא רוצה להוכיח את עצמו.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו הולך לראות את מאק. הוא מבשר לו שהוא לא יצטרך לקרוא לו אלוף- הקרב לא על התואר. הוא רוצה קרב גדול, ולכן הלילה זה קרב חימום. המנצח יבחר בסוג הקרב. דה מאק אומר לו להמר עליו.
&nbsp
ג'וני מונדו ניצח את דה מאק: לקראת סוף הקרב, אוונס ו-PJ יצאו להסיח את דעתו של השופט. ג'וני ניצל את זה כדי לתת למאק מכה מתחת למפשעה ורול אפ, אחרי שמונה וחצי דקות. לאחר הקרב ג'וני ירד על מאק ואמר שלא מגיע לו להיות באותה זירה כמוהו. הוא הכריע מה יהיה סוג הקרב- קרב שיימשך כל הלילה! לאחר מכן הוא דרך למאק על הראש.
&nbsp
לאחר מכן מיל מווארטס יצא עם קתרינה לזירה. הוא תקף את ואמפירו עד שפומה הגיע. ואמפירו ביקש מפומה להישאר בחוץ וחטף פלאטליינר. פומה ניסה ללכת אחרי מיל, אבל ואמפירו החזיק לו ברגל ועצר אותו.
 

Diunim

New member
אז כרגיל

אחלה פרק, למרות שקצת חבל בעיני שלא היה קרב התואר.
&nbsp
מיל מווארטס בדרך לעוד מפגש מול פומה. מה זה יהיה הפעם?
&nbsp
ומי יהיה המטרה של ג'רמייה קריין?
&nbsp
חולה על מריפוסה. היה לה קרב נחמד מול סקסי, אבל אני בטוח שזאת לא היא עם העכבישים. וגם, האחים מרטינז נפרדו!
&nbsp
מצאנו את הארנב! פול לונדון מטורף.
&nbsp
תמיד חשבתי שפינדאר זה הגבוה ההוא... בכל מקרה, קרב סקוואש נחמד לזוחלים, וזה בטח לא נגמר ביניהם לבין האלופים.
&nbsp
היה מיין איבנט נחמד, אבל קצת דבילי בעיני שמאק מפסיד בדיוק לפני קרב על התואר. בעיקר שהקרב שלו מול מונדו הוא בעוד שבועיים בלבד. איך ישכנעו אותי שמאק יכול בכלל להילחם מול ג'וני כל הלילה בקרב כזה? עדיף היה שמאק היה מנצח ובוחר איזה ברול או משהו.
 
למעלה