המדריך למתחיל: לקראת WrestleKingdom 11

המדריך למתחיל: לקראת WrestleKingdom 11

מה עושים כשיש לך לפטופ איתך ופקק מטורף שגורם לנסיעה שלך הביתה באוטובוס להמשך שעתיים???
נזכרים שמחר זה רסל קינגדום 11 של ניו ג'פאן אז כותבים מדריך! לפחות מדריך לצופה המתחיל, ככה בקטנה.

למעשה, המשכתי לכתוב גם היום בבוקר, כשלמזלי לקח לי רק 50 דקות באוטובוס להגיע לעבודה וזה היה מספיק זמן כדי לסיים לכתוב.

אז יאללה – מתחילים!
ניו ג'פאן או בשמם המלא – New Japan Pro Wrestling, נחשב לארגון ההאבקות השני בגודלו בעולם (אחרי הWWE כמובן). רוב הארגון מורכב ממתאבקים יפנים (חלק יגידו שרוב המתאבקים שם הם הטובים ביותר בעולם), כשיש גם כמה מתאבקים לא יפנים שנקראים גייג'ין (שזה ביפנית אומר זר או לא יפני).
במרוצת השנים עברו דרך הארגונים חלק מהכוכבים האמריקאיים הגדולים של כל הזמנים: האלק הוגאן, כריס ג'ריקו, ברוק לסנר, קורט אנגל ולאחרונה פין באלור ואיי ג'יי סטיילס. גם שינסקה נאקאמורה בנה את עצמו שם לפני שעבר לWWE והבולט קלאב החלו את דרכם בניו ג'פאן.

טוב, זה היה ממש על קצה המזלג על הארגון. רסל קינגדום זה הרסלמניה של NJPW, הוא מתקיים כל שנה ב4 לינואר (חלק מהמסורת) והשנה זאת הפעם ה11 שהוא מתקיים תחת השם רסל קינגדום. הוא התקיים גם לפני זה, רק שלא קראו לזה ככה. זה היה נקרא "האירוע של ה4.1", ככה פשוט.

במדריך הבא אני אתמקד בעיקר בקרבות האליפות שיתקיימו באירוע. אבל לטובת הכנה מירבית, להלן שאר הקרבות (שלא על אליפות):
קודי רודס יערוך את הופעת הבכורה שלו ביפן, כחלק מהבולט קלאב, בקרב נגד ג'וס רובינסון. ג'וס הוא סי ג'יי פארקר, אותו מתאבק NXT שפגש את קווין אוונס בקרב הראשון של אוונס בNXT ושבר לו את האף בטעות.

טייגר מאסק W יתמודד נגד טייגר דה דארק כחלק מקידום של סדרה אנימה. את W מגלם קוטה איבושי ואת דארק המתאבק ACH.

וזהו, כל שאר הקרבות הם קרבות אליפות. אז בואו נראה מה מחכה לנו!
אליפות הזוגות במשקל קל: היאנג באקס (א) נגד רופונגי וייס (טרנט בארטה ורוקי רומרו).
בשנים האחרונות קיבלנו קרב פאטל 4 ווי על האליפות הזאת בין 4 זוגות, השנה החליטו ללכת על 2 נגד 2 מסורתי. זה גם קרב שבדרך כלל רואים אלופים חדשים. היאנג באקס כבר אלופים בפעם החמישית ביפן, רופונגי וייס החזיקו בתואר כבר פעמיים. שני הצמדים מכירים טוב טוב וצפוי קרב קצבי ומלא אקשן. היאנג באקס בעיניי הם הטאג הטוב בעולם כיום ומקווה שהם ישמרו על התואר.

אליפות השלשות, קרב גונטלט: דיויד פינלי, ריקושט וסאטושי קוג'ימה (א) נגד באד לאק פלה, טאקאהאשי והנגמן פייג' (המייצגים את בולט קלאב) נגד ג'יידו, וויל אוספריי ויושי-האשי (המייצגים את CHAOS) נגד בושי, איוול וסנדה (המייצגים את LIJ).
אז קרב הפייטל פור וואי עבר לאליפות השלשות. לפחות זה קרב גונטלט, אז לא כל ארבעת השלשות יהיו בו זמנית בזירה. וכן, ריקושט זה פרינס פומה מלוצ'ה אנדרגראונד. זה יהיה קרב משוגע לדעתי ואני מניח שנראה פה החלפת תואר. ההימור שלי הולך על LIJ.

אליפות העולם של ROH: קייל אוריילי (א) נגד אדם קול (בייביייייייייייייי!)
לROH ולניו ג'פאן יש הסכם שיתוף פעולה מלא. בגלל זה כוכבים של כל ארגון מופיעים אצל הארגון השני. אז פה אנחנו מקבלים גם קרב על תואר שלא שייך ליפן, אבל כן יוגן שם. קול היה האלוף עד לא מזמן, אוריילי (חברו לשעבר) ניצח וזכה בתואר. אדם קול הוא אחד המתאבקים האהובים עליי כרגע ואולי המתאבק הכי אהוב עליי שלא מהWWE. אבל אני לא רואה שום מצב שבו אוריילי מפסיד את התואר כזה מהר.

אליפות הזוגות במשקל כבד: גרילז אוף דסטיני (טמה טונגה וטנגה רואה, המייצגים את בולט קלאב) (א) נגד טומיהירו אישיי וטורו יאנו (המייצגים את CHAOS) נגד GBH (טוגי מאקאבה וטומואקי הונמה).
האמת שאין לי מושג מה יקרה פה וזה כי לרוב אני לא עוקב אחרי דיויזיית הזוגות במשקל כבד. את אישיי אני מאוד אוהב, אז יאללה – שייקח את התואר עם יאנו.

אליפות המשקל קל: קושידה (א) נגד הירומו טאקאהאשי.
טאקאהאשי יותר מוכר בתור קאמיטאצ'י, חזר לNJPW והצטרף מיידית לLIJ). לקרב הזה יש פוטנציאל לגנוב את ההצגה באירוע ואני מצפה לקרב מלא ספוטים מטורפים והיי פליינג משובח. לדעתי טאקאהאשי יזכה, כדי לבסס אותו בתור הכוכב החוזר לארגון. קושידה הוא מתאבק מעולה, אבל הוא כבר החזיק בתואר 4 פעמים. הגיע זמן לחידוש.

אליפות NEVER למשקל פתוח: קצויורי שיבאטה (א) נגד הירוקי גוטו.
שיבאטה הוא אולי המתאבק האהוב עליי ביפן. הוא קשוח, הוא אוהב לבעוט ולהכאיב ליריבים שלו ואין לו גבולות לכאב שהוא יכול לספוג או להנחית על יריביו. גוטו הוא גוטו. מתאבק לא רע שיכול לתת קרבות מעולים, אבל מעבר לשיא שלו. שיבאטה ושותפו לשעבר גוטו יתנו קרב קשוח ואלים, אבל אני מצפה שהתואר לא יחליף ידיים.

אליפות הביניבשתית: טטסויה נאיטו (א) נגד הירושי טאנאהשי.
נאיטו הוא הכוכב העולה וללא ספק פריצת הדרך של 2016. טאנאהשי הוא הג'ון סינה של יפן (החזיר באליפות המשקל הכבד 7 פעמים, יותר מכל מתאבק אחר אי פעם) ואחרי מספר שנים רצוף במיין איבנט של רסל קינגדום, הוא מפנה את מקומו. לנאיטו יש כריזמה, יש נוכחות ויש הרבה יותר מה להרוויח בתור האלוף ולכן אני מקווה שהוא יישאר גם האלוף. השניים נפגשו כבר מלא פעמים בעבר והקרבות שלהם הם כמעט קבוע קרב של 4 כוכבים, אם לא 4.5. אין ספק שהם ינסו לגנוב את ההצגה בקרב שכמעט והיה המיין איבנט.

אליפות המשקל הכבד: קזוצ'יקה אוקאדה (א) נגד קני אומגה.
קני אומגה היה הגייג'ין הראשון אי פעם שזכה בטורניר הG1 קליימקס. טורניר של מעל 20 יום בצורה ליגה שהזוכה בו מקבל מזוודה עם חוזה מובטח לקרב על אליפות המשקל הכבד ברסל קינגדום. קני אומגה היה שותף באחד מקרבות השנה של 2016 נגד נאיטו (קרב 5 כוכבים לפי מלצר), באותו טורניר G1.
אוקאדה הוא מתאבק הפוסטר של יפן. הוא היה במיין איבנט של רסל קינגדום בשנים האחרונות, בסדרת קרבות עם טאנאהשי. הוא אמנם הפסיד את האליפות השנה לנאיטו, אבל זכה בה מחדש. אומגה רוצה לעשות היסטוריה ולזכות בתואר בפעם הראשונה בקריירה שלו ברסל קינגדום. אוקאדה נתן 2 קרבות של 5 כוכבים (לפי מלצר) ב2016, אומגה נתן אחד. יש סיכוי שנראה את הקרב הטוב של 2017 כבר עכשיו בין שני אלה. מה שבטוח, תהיה המון דרמה והרבה אקשן! מקווה שאומגה ינצח, נראה לי שאוקאדה ישמור על התואר.

ומתי כל היופי הזה קורה?
התאריך, אם עוד לא הבנתם, זה מחר ב4.1. האירוע יתחיל בשעה 10 בבוקר לפי שעון ישראל (5 בצהריים לפי שעון יפן). האירוע צפוי להמשך בין 4 ל-5 שעות, כמו שבשנים הקודמות. מאחל שיהיה אחלה אירוע וששנת 2017 תיפתח בטירוף!

 

adireli

New member
ממליץ

בתור מי שהיה אנטי לכל רסלינג שהוא לא אמריקאי ראיתי שנה שעברה רסלקינגדום 10 בהמלצה של חבר ונהנתי+++
ממליץ לראות את הרסלמניה של הארגון שממנו הגיעו לwwe נאקאמורה קוטה יבושי איי ג'יי סטיילס הקלאב פין באלור
 

ninjastar

New member
חוץ מהמיין איבנט והקרב משקל קל

קארד ממש לא מעניין השנה. אני מרגיש בגלל שזה NJ הם לפעמים מקבלים להנות מהספק יותר מהWWE, ואני בטוח שיהיה אירוע טוב.... אבל שוב פעם שיבטה - גוטו? שוב פעם נייטו - טנהשי? ואישיי זרוק איפשהו בקרב טאג טים לא חשוב.
&nbsp
&nbsp
 

Rami V

New member
עשית לי חשק

תדע לך שרק בזכות הפרומו שלך רציתי לראות אחרי שבחיים לא ראיתי את זה.
פניתי לדודים שישלחו לי, בינתיים ראיתי חלק. מחכה כבר להגיע למיין איבנט.
 
למעלה