תוצאות רודבלוק: קצה הדרך

תוצאות רודבלוק: קצה הדרך


פרה שואו: רוסב ניצח את ביג קאס בספירת חוץ.

אליפות הזוגות: שיימוס וסזארו ניצחו את הניו דיי (א) וזכו בתואר.

סמי זיין "ניצח" את בראון סטרומן אחרי ששרד את ה10 דקות. לקראת תחילת הקרב, מיק פולי בא עם מגבת לבנה ורצה לזרוק אותה לזירה מטעמו של סמי, אבל זה כמובן לא קרה.

סת רולינס ניצח את כריס ג'ריקו, אחרי שקווין אוונס בא לזירה וניסה להשלים עם ג'ריקו, אבל זה הסיח את דעתו מספיק כדי שרולינס ינצח עם פדיגרי.

אליפות המשקל קל: ריץ' סוואן (א) ניצח את ה-בריאן קנדריק וTJ פרקינס. אחרי הקרב, נוויל חזר ותקף את סוואן ופרקינס לפופים של הקהל, למרות שזה היה היל טרן של נוויל.

אליפות הנשים, קרב איירון וומן של 30 דקות: הקרב נגמר בתיקו 2, אחרי שבאנקס נכנעה שניות לסוף לפיגר 8 שאיזן את התוצאה ל2-2. בהארכה, שבה היה צריך ניצחון יחיד, שארלוט הכניעה את סשה, הקרב נגמר 3-2 לטובת שארלוט שהפכה לאלופה בפעם הרביעית.

האליפות האוניברסלית: קווין אוונס (א) ניצח בפסילה את רומן ריינס, אחרי שכריס ג'ריקו נתן לאוונס קודברייקר. אחרי שהקרב נגמר, ג'ריקו התחבק עם אוונס והסביר לו שזה היה חלק מהתכנית ובעצם הוא עזר לו לשמור על התואר. סת רולינס בא, ורולינס עם ריינס נתנו שילד פאוורבומב לג'ריקו דרך שולחן השדרים הספרדי ואחד לאוונס דרך שולחן השדרים בקצה הרמפה.
 

rkoron

New member
רק אני חושב ש


כל שלישיית השילד נהייתה מעיקה? במיוחד רולינס.
לא האמנתי שאגיד את זה עליו, אבל הוא בהחלט נהיה מאוס.
פשוט לא מתאים לו להיות פייס, לא לו ולא לאמברוז. ריינס לא באמת מעניין אף אחד ואני מעדיף שהוא ישאר פייס וימשיך לקבל בוזים.
 
לא רק אתה


הם צריכים להיות טווינרים נטו.
זה ישרת את כולם טוב.

נגיד שאמברוז עוד היה פייס לא רע, אבל עכשיו הוא צריך להיות Bad-ass טווינר שלא אכפת לו מכלום.

רולינס התפספס עם הפייס טרן שלו. הוא חזר לפופים ענקיים עם הפדיגרי על ריינס ואז בRAW יום אחרי דפק פרומו של היל... ועד שהפכו אותו לפייס, זה הרגיש מאוחר מדי.
 

AMEOBI

New member
כולם שם בתפקידים הפוכים

ריינס צריך להיות היל,כי הוא מקבל יותר היטים מההיל הכי אובר ברוסטר.
רולינס פשוט גורע בתור פייס. הדמות הזאת לא עובדת בשיט והוא צריך לחזור להיות היל וכמה שיותר מהר,כי הוא בלתי נסבל בתור פייס.

רק לגבי אמברוז אני לא בטוח. נראה לי שהוא גם עדיף בתור היל,אבל הוא גם טוב בתור פייס. ואם רוצים לעשות פיודים ביניהם,אז פיוד של רומן ההיל ואמברוז הפייס יכול להיות הגיוני.

אם אפשר בכלל להעיף את ריינס מהחברה זה יהיה יותר טוב...
 
דעות אחרי צפיה


איזה אירוע מאכזב!
דווקא ההתחלה הייתה מעולה! באמת קרב זוגות טוב, עם מלא אקשן ללא הפסקה. סזארו פשוט לא אנושי והסיום היה אחד המבריקים ובין המקוריים שראיתי.
ממש שאפו לכולם בקרב הזה.

רק שמשם... הכל התדרדר מהר מאוד.

הקטע עם פולי נמרח והקהל הגיב עם צעקות Delete (עם תנועת היד) ואחרי זה בצ'אנטים של Let them fight. ואיזה דרך "לנצח"... לשרוד 10 דקות. נו באמת. ברון ממשיך להשתפר, אבל הקרב הזה היה שעמום.

רולינס וג'ריקו נתנו לנו קרב רולינס וג'ריקו טיפוסי. לא התעלו לגבהים חדשים ולא נתנו תצוגת שפל, אבל זה כבר נהיה משעמם.

מכל הקטע של הקרוזרווייט, הכי טוב היה ההיל טרן של נוויל. הקרב היה בסדר, אבל קצר מדי. האיש הנכון ניצח. נוויל, עם החזרה וההיל טרן, פתאום גרמו לי ממש להתעניין בדיויזיה! בוצע יפה וזה אומר משהו כשהקהל צועק Thank you Neville כשהוא תוקף את האלוף ואת הפייס השני הכי גדול בדיויזיה.

ואז האיירון וומן! או אלוהים!!!! כמה בוקינג מפגר והזוי בקרב אחד! למה שארלוט צריכה לרדוף אחרי התיקו? למה לגרום לסשה להכנע 2 שניות לסוף הזמן החוקי ולא להשוות את זה עם 2 דקות לסוף כדי להוסיף מתח? למה השופט מחליט על דעת עצמו ללכת להארכה ולא אחרי יציאה של פולי/סטפני שיסבירו את זה?
אז שארלוט שוב אלופה, הנשים נתנו את כל מה שהיה להן, אבל זה לא הקרב הכי טוב שלהן. שארלוט נראתה מעולה וכמו הילית מפלצתית שולטת, סשה נראתה די רע.

והמיין איבנט... אפשר ללכת לישון כבר? הם ניסו, באמת. אבל זה נמשך יותר מדי זמן וכל הקטע עם ג'ריקו בסוף אמנם היה מפתיע, אבל לקח מלא זמן עד שהוא תקף ועד החיבוק המיוחל. ואז רולינס ומיני איחוד של השילד, שאפילו זכה קצת לבוז של הקהל לקראת הסוף.

בקיצור - אירוע שהתחיל מעולה ומשם רק התדרדר.
שווה לראות את קרב הזוגות במלואו, את החזרה של נוויל, את 10 הדקות האחרונות של הנשים וזהו בערך.
 

METAL15

New member
האירוע הראשון השנה

שויתרתי עליו מראש. זה בראנד שאין לי שום חשק לראות.
 

dannygoosh

New member
שני דברים

מי שאחראי על הבוקינג בקרב הזוגות צריך לקבל "עובד מצטיין". כל הדינמיקה בין שיימוס לסזארו ובכלל כל הסיפור שכל הצדדים סיפרו בקרב הזה היה פשוט מושלם. הסיום היה פשוט גאוני וגם כל ההמשך אחרי הזכייה, עם החיבוק ואח"כ עם הקהל...מבחינתי הקרב הזה מקבל אצלי 5 כוכבים רק בגלל הבוקינג.
&nbsp
אני לא מצליח להבין את האמינות מאחורי כל הסטוריליין של סמי זיין. הרי כבר מכירים אותו, יודעים שהוא מתאבק מעולה, היה אלוף NXT. אז מה זה הסיפור בקושי סינדרלה הזה? כאילו זה ג'יימס אלסוורת'. ולמה לא לתת לו כבר לנצח ולסיים את הקשקוש הזה שמיק פולי מרחם עליו ומנסה להגן עליו... אז יופי, נתנו לו "לשרוד" 10 דקות. למי אכפת? למה לא נתנו לו כבר לנצח וזהו?
&nbsp
אירוע מיותר למדיי.
 
למעלה