ניחושי רודבלוק שלי

ניחושי רודבלוק שלי

יום עמוס ואירוע שלא ממש מלהיב או מסקרן אותי, אבל אי אפשר בלי.
אז הנה סקירה קצרצרה והניחושים שלי לאירוע האחרון של 2016 בWWE: רודבלוק!

האליפות האוניברסאלית: קווין אוונס (א) נגד רומן ריינס.
כל הריצה של אוונס עם התואר הייתה לא משהו. למה אליפות ארה"ב של ריינס לא על הקו, אין לי מושג. כולם יודעים שהWWE מעדיפים את ריינס אלוף בעוד האוהדים מעדיפים את אוונס אלוף. אז לדעתי ריינס ינצח, בפסילה, אחרי שכריס ג'ריקו יבוא להתערב ולהציל את חברו הטוב. כן, הם זייפו את הפרידה שלהם בRAW. אבל לא באמת, כי אחרי שג'ריקו יציל את אוונס, הוא יתקוף אותו ויעשה עליו פייס טרן, כדי לקבל קרב על התואר ברויאל ראמבל.

אליפות הנשים, קרב איירון-מן של 30 דקות: סשה באנקס (א) נגד שארלוט.
גם כשהיה באנקס נגד ביילי, קראו לקרב איירון-מן. למה לא איירון-וומן??? בכל מקרה, המסורת של שארלוט מנצחת כל אירוע בקרבות אחד על אחד תיגמר הלילה... אבל היא גם לא תפסיד. לדעתי ייגמר תיקו 1 או תיקו 2, יהיה קרב חוזר מחר בRAW ואז באנקס תנצח ותסיים את הפיוד הזה אחת ולתמיד... עד הפעם הבאה. או שאולי נראה את ריק פלייר בוגד בסשה ועוזר לבת שלו לנצח כשיש פחות מדקה על השעון במצב של תיקו. לדעתי הקרב שיגנוב את ההצגה.

אליפות הזוגות: הניו דיי (א) נגד שיימוס וסזארו.
תקשיבו לי טוב – הניו דיי חייבים לנצח את הקרב הזה. אין מצב שהם שברו את השיא של כל הזמנים ביום שני, החזיקו בתואר מעל 450 יום, רק כדי להפסיד לצמד שהם ניצחו כבר והם אפילו לא צמד אורגני. מצד שני, שיימוס וסזארו עובדים טוב ביחד ומגיע להם ריצה עם האליפות. אני מנחש שהניו דיי ינצחו בדרך לא ישרה רק כדי להפסיד את התואר לקלאב ברויאל ראמבל בשעה טובה.

אליפות משקל קל: ריץ' סוואן (א) נגד ה-בריאן קנדריק נגד טי ג'יי פרקינס.
קנדריק הוא הכי מעניין, פרקינס הוא הכי משעמם. סוואן הוא הכי מלהיב. שלושתם החזיקו בתואר מתישהו במהלך שלושת החודשים האחרונים. לא רואה אותו מחליף ידיים שוב. סוואן שומר.

כריס ג'ריקו נגד סת רולינס.
ג'ריקו היה זהב השנה ובאמת המציא את עצמו מחדש בגיל 45! רולינס יצא סוף סוף מתמונת האליפות ואני מאמין שנראה אותו מנצח. אחרי הקרב, טריפל אייץ' יחזור ויתקוף את רולינס, כדי להתחיל את הפיוד שלהם לקראת הרויאל ראמבל/רסלמניה.

סמי זיין נגד בראון סטרומן, קרב עם הגבלה של 10 דקות.
אני מאמין שהכניסו את הסטיפולציה כדי לבלבל אותנו. יש לי תחושה שסטרומן ינצח תוך 8, 9 דקות ככה כדי להמשיך את סיפור האנדרדוג של זיין. הכי צפוי יהיה שייגמר בתיקו אחרי 10 דקות ושסטרומן יהרוס את זיין מעצבים אחרי זה, אבל אני מהמר על ניצחון של סטרומן. הנקמה של זיין תגיע ברויאל ראמבל, כשהוא יהיה זה שידיח את סטרומן.

קרב בפרה-שואו: רוסב נגד ביג קאס.
ההגיון אומר רוסב, הסיפור אומר ביג קאס. רוסב מתבזבז בפיוד הזה ואיך לעזאזל הוא הבחור הרע, כשמישהו אחר ניסה לשכב עם אשתו והוא רק הגן על כבודה??? יאללה, קאס ינצח אחרי התערבות של אנזו כדי לתת לקהל סיבה לשמוח לפני שהאירוע האמיתי יתחיל.

 
מתי מתחיל האירוע? 2?

ומתי ראינו איירון מאן בקרב נשים בפעם קודמת? טריש נגד הפרה?
 
שאלת את השאלות אחרי שנרדמתי כבר

אז האירוע היה ונגמר כבר.
והיה איירון-מן של 30 דקות בין ביילי לסשה באנקס בNXT, שגם היה המיין איבנט של אותו אירוע
 
למעלה