לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 15- הצל

Diunim

New member
דיווח


קרב בטורניר "קרב השוורים": ג'רמייה קריין ניצח את קילשוט, דאנטה פוקס ומריפוסה מרטינז: אחרי אחת-עשרה דקות, קריין השתמש בקרניירן קונטושן על דאנטה וניצח. לאחר הקרב, קילשוט תקף את דאנטה.
&nbsp
סגמנט מצולם: הוורלדווייד אנדרגראונד מצלמים, בבימוי טאיה, ריאיון שאלות ותשובות עם PJ ואוונס. הם הורסים תמיד, ואז ג'וני מגיע. הוא נוזף בהם על זה שהם מצטלמים במקום לתכנן את הקרב שלהם הלילה, בעיקר PJ שהפסיד לפני שבוע. הוא אומר שאף אחד מהם לא ניצח את סקסי סטאר, רק הוא. בגלל זה הוא המנהיג. הוא אומר להם לנצח אחרת הם יסולקו מהוורלדווייד אנדרגראונד. נהדר לסרט.
&nbsp
סגמנט מצולם: סקסי סטאר מתאמנת לקרב שלה. היא מוצאת בלוקר שלה עכביש.
&nbsp
דראגו ניצח את קוברה מון בפסילה: אחרי שלוש דקות, אחד מהזוחלים המוזרים יצא לתקוף את דראגו. פיניקס ואירוסטאר באו להציל אותו, ואז היצור השני יצא. הוא חיסל את כל הסופרפרינדס, ואז הזוחלים לקחו את דראגו.
&nbsp
סגמנט מצולם: סקסי סטאר הולכת כועסת ונתקלת במריפוסה. הן מתחילות להתקוטט וסקסי סטאר מנצחת. היא אומרת שאחרי חצי שנה של סבל, היא שמה לה עכביש בלוקר. מריפוסה מכחישה, וסקסי מציעה לה לא להתחיל עוד קרב מולה, כי הפעם היא לא תוכל להגיד כלום. מריפוסה אומרת שאם היא כבר הייתה משאירה משהו, זה היה פרפר. היא בורחת מהמכה של סקסי ששוברת את הקיר.
&nbsp
קרב בטורניר "קרב השוורים": PJ בלאק ניצח את ג'ק אוונס, אנחליקו וסאן אוף האבוק: אחרי תשע דקות, PJ ביקש מג'ק להצמיד אותו וג'ק הסכים, רק כדי ש-PJ ישתמש בסמול פאקג' וינצח.
&nbsp
סגמנט מצולם: אל דראגון אצטקה ג'וניור מגיע למתחם האימונים שלו ושל ריי. הוא אומר שמטנזה תקף אותו. ריי אומר שזאת אשמתו. אבל אצטקה אומר שזה טוב. הוא הבין את גורלו. ריי אומר שמטנזה חזק מדי ואצטקה לא יוכל לנצח. אצטקה אומר שלא אכפת לו מניצחון. ריי אומר שזה הקרב שלו. אצטקה אומר שנגמרו הימים שריי יכול היה להגיד לו מה לעשות. הוא בונה מורשת משל עצמו עכשיו, וזה יתחיל כשהוא יחסל את מטנזה.
 

Diunim

New member
דעות

אחלה של פרק.
&nbsp
הקרב הראשון היה מדהים, מריפוסה מדהימה בעיני. ידעתי שקריין ינצח.
&nbsp
ג'וני מתחיל להיות פרנואיד.
&nbsp
אוי אוי אוי, אז שמו לסקסי עכביש בלוקר. סיימו עם זה כבר...
&nbsp
הקרב של דראגו וקוברה היה מה שצריך להיות: קידום אנגל. והדינוזאור הזה מפחיד.
&nbsp
מיין איבנט נחמד, הופתעתי ש-PJ ניצח.
&nbsp
מה אל דראגון אצטקה מתכנן לעשות?
 
דעות


יש מצב שזה היה הפרק הכי טובה של לוצ'ה העונה!
אקשן מהתחלה ועד הסוף בזירה, קידום סטוריליינים בצורה מעניינת ואפילו "מאסטר" ריי היה מוצלח הפעם!

כל הסגמנט עם מונדו, טאיה, אוונס ובלאק היה מעולה. הם כל כך טובים בלגלם את הדושבאגס ומונדו בכלל מצטיין בזה. נהנתי מאוד.

הקטע עם סקסי ומאריפוסה היה מסקרן. מעניין מי זה אנשי העכביש האלה והאם אם יעלו לסקסי בתואר בשבוע הבא? סוף סוף סקסי סטאר גילתה שמץ של דמות וזה היה טוב!

בקשר לקרבות עצמם.
הקרב הפותח היה קרב הארדקור מעולה, שזה לא מפתיע עם לוקחים בחשבון את העבר של המתאבקים בו. מי שהכי הפתיעה אותי לטובה הייתה מאריפוסה. היא ממש יצאה טוב מהקרב וזה ממשיך את הקו שלה אחרי קרב ה"נו מאס". הפינישר שלה דרך הכסא נראה כמו חתיכת באמפ כואב!
האמת, אף פעם לא חיבבתי את סלומון קרואו בNXT וגם את סאמי קאליהאן לא ממש חיבבתי מצפיה בקליפים שלו ביוטיוב. אבל עכשיו בתור ג'רמייה קריין אני לגמרי מתלהב ממנו, מהדמות ומארסנל התרגילים שלו (שזה מצחיק, כי את ההכנעה עם הרגל מאחורי העורף הוא עשה גם בNXT, אבל פה משום מה זה נראה הרבה יותר כואב ואימתני) . זוכה טוב, קרב מעולה.

הקרב/סגמנט של קוברה מון עם דראגו היה טוב. קוברה השתפרה בזירה או לפחות ביכולת המכירה שלה. כל הקטע של אחרי הקרב, עם שבט הזוחלים היה מעולה. ואיזה ענקי נראה האנדרסנייקר/לוצ'זאורוס (אלה הכינויים שלו, לא השם האמיתי). יהיה מעניין לראות מה יעשו עם דראגו עכשיו ואיך זה ישפיע על הסופרפריינדס.

קרב הסיום היה מעולה מכל בחינה אפשרית – הסיפורים המשתלבים, הספוטים המשוגעים (הסופרפלקס החוצה היה חתיכת WTF בעיקר כי לא ממש תפסו את ג'ק אוונס), אווירת הבלאגן והמנצח המפתיע והלא צפוי. הייתי בטוח שאנחליקו ינצח בשביל הסיפור שלו מול מונדו ואז חשבתי שאוונס באמת יצמיד נקי את בלאק, אבל לוצ'ה אנדרגראונד יודעת להפתיע את הצופים. יופי של סיום ליופי של קרב!

שבוע הבא יש את קייג' נגד ווילי מאק נגד קריין נגד פי ג'יי בלאק וגם את מונדו נגד סקסי סטאר בכלוב! יהיה חזק!
 
למעלה