שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


הניו דיי פותחים את התכנית. הלילה, הם מסבירים, הם יהפכו לאלופים שהחזיקו את התארים הכי הרבה זמן.
&nbsp
אליפות הזוגות: הניו דיי ניצחו את הקלאב ואת שיימוס וסזארו, אחרי טראבל אין פרדייז לשיימוס. הניו דיי שברו את השיא של דמולישן.
&nbsp
בחגיגה של הניו דיי, סטפני נפגעה משמפניה. קווין אוונס הציע לה ללמד אותם לקח.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את קורטיס אקסל. לאחר הקרב, סטרומן ירד על זיין. סמי זיין ביקש ממיק פולי קרב מול סטרומן. פולי סירב, וזיין איים לעבור לסמאקדאון.
&nbsp
הקרב של לינס דוראדו וארייה דאבורי הסתיים בלי תוצאה כשג'ק גלאגר יצא והודיע על כוונתו להתערב. הוא תקף את דאבורי.
&nbsp
סת' רולינס אירח את הרולינס ריפורט. הוא דורש את טריפל אייץ'. הוא מארח את אוונס כדי לענות האם הוא יתערב בקרב של רולינס וג'ריקו. אוונס יושב על שרפרף ברמפה ומנסה להכריז משהו, כשרולינס ממשיך לשאול על ג'ריקו. אוונס אומר שהוא יגבה את ג'ריקו כמו שג'ריקו יגבה אותו. בכל אופן, הניו דיי ילחמו הלילה מול אוונס וג'ריקו על התארים. ג'ריקו יוצא ומתעצבן. אוונס מתנצל אבל הקרב כבר נקבע, והם יכולים לעשות היסטוריה. רולינס יורד עליהם, והם הולכים לתקוף אותו. ריינס יוצא לעזור לרולינס, ואוונס מציל את ג'ריקו מפדיגרי.
&nbsp
בריאן קנדריק ניצח את TJ פרקינס אחרי סלייסד ברד #2.
&nbsp
פולי מוסיף את ריינס ורולינס לקרב אליפות הזוגות.
&nbsp
ביילי ניצחה את אלישיה פוקס אחרי ביילי טו בלי.
&nbsp
רוסב ולאנה אומרים שאנזו אמורה הוא זבל אמריקני. והם מציגים קלטת לוהטת... בשבוע שעבר... טוב, הם מראים את ההתקפה על אנזו. הם יורדים על המעריצים. ביג קאס יוצא להתעמת איתם. הם מתקוטטים וקאס מבריח את רוסב. הם ילחמו ביום ראשון.
&nbsp
עוד וידיאו על המהפך של אמה.
&nbsp
סמי זיין ניצח את ג'ינדר מהאל אחרי הלובה קיק. לאחר מכן, מיק פולי מודיע שהוא דיבר עם בריאן והם מחליפים את סמי. הוא לא ייתן לו את ברון, וזיין מוכן לחתום... עד שמתברר שרצו להחליף אותו באיווה מארי. פולי אומר שהוא רצה להכעיס את סמי, ולתת לו אנרגיה לקרב שלו ביום ראשון מול ברון. לקרב תהיה מגבלה של עשר דקות.
&nbsp
אליפות הזוגות: הניו דיי ניצחו את רולינס וריינס ואת ג'רי-KO אחרי שביג אי הצמיד את ג'ריקו לאחר הפדיגרי של רולינס. לאחר הקרב, ג'ריקו מתווכח עם אוונס ויוצא מהזירה, וריינס נותן לאוונס ספיר.
 

PardoFM

New member
תיקון

בקרב האליפות הזוגות, מה שקרה זה שרולינס נתן פדיגרי לג'ריקו ואקסייבר וודס שהיה מעולף שם את ידו על ג'ריקו וככה הם שמרו על החגורות
 

kendog keds

New member
אפשר כבר לקבוע סופית

שקאז הוא השחקן הכי גרוע ב-WWE כיום (לפחות מבין הגברים). יופי שהוא עם אנזו שהוא בין הטובים.
ואני בכוונה שחקן גרוע ולא גרוע על המיקרופון, כי בתכניות הלא מתוסרטות סטייל טוקינג סמאק (רק שהיה אחרי רו ולא אחרי סמאק) הוא דווקא היה סבבה, מה שאומר שהוא פשוט מקריא טקסטים כמו רובוט ולא יודע לשחק בשיט...
&nbsp
מקווה שישתפר כי אני מחבב את הבחור
 
למעלה