שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


קרב התואר של אלסוורת' נדחה כי הוא לא בריא מספיק... הוא מצונן.
&nbsp
המיז מארח את AJ סטיילס במיז TV. הם יורדים על אלסוורת'. לאחר מכן מתפתח ביניהם ויכוח כי מיז רוצה קרב על התואר. אמברוז יוצא, ואז גם זיגלר שיורד על מיז. מיז תוקף את זיגלר ונותן לו סקאל קראשינג פינאלה, רק כדי שאמברוז ייתן לו דירטי דידז. הוא גם נותן אחד לאמברוז. לוק הארפר מגיע לזירה ונותן לאמברוז דיסקוס קלוזליין. לאחר מכן נקבע קרב מרובע עם הדחות, ללא התערבויות, בו המנצח יפגוש את AJ בעוד שבועיים.
&nbsp
ניקי בלה יוצאת לפרשן, ונטליה מנסה להסביר לה שכרמלה משקרת והיא לא תקפה אותה. לאחר מכן כרמלה ניצחה את נטליה עם אינסייד קריידל.
&nbsp
סינה חוזר עוד שבועיים.
&nbsp
אפולו קרוז יורד על מיז עם קומיקאי.
&nbsp
באטל רויאל בו המנצחים מקבלים קרב על תארי הזוגות: ההייפ ברוז ניצחו את אמריקן אלפא, הוודווילנז, האסנשן, בריזאנגו וסלייטריינו. ריידר מדיח לבסוף את קונור ומנצח. אגב, ריידר נפצע ברגל שלו.
&nbsp
אלכסה בליס יוצאת להילחם מול ג'וברית ומכסחת אותה, ובקי יוצאת לדרוש קרב חוזר. אלכסה אומרת שזה יהיה בתנאים שלה. שיין יוצא לקבוע את הקרב מיד, ובקי מנצחת בספירת חוץ, כשאלכסה מעמידה פנים שהיא נפצעה. בקי תוקפת אותה אחר כך.
&nbsp
קרב הדחות: המיז הודח ראשון אחרי סמול פאקג' מאמברוז.
&nbsp
הארפר הודח שני אחרי סופרקיק ודירטי דידז.
&nbsp
זיגלר ניצח את אמברוז אחרי סופרקיק.
 

AMEOBI

New member
השוואה בין סמאק לראו

איך סמאקדאון טובה פי עשר מראו. ואם תוציאו גם את ג'ריקו מראו,בכלל אין סיבה לראות את התוכנית.
סטיילס אדיר כרגיל,אמברוז מעולה,המיז בתקופה הטובה בקריירה שלו וזיגלר תמיד נותן קרבות ופרומואים ברמה גבוהה. אחלה רביעייה,וזה עוד בלי סינה,הוויאטס ובריזאנגו (שאני אישית מחבב אותם).

לעומת זאת,הרביעייה של ראו: ג'ריקו,אוואנס,רולינס וריינס...יש בה אמנם שניים שנותנים פרומואים מצוינים,דמויות מבדרות,וכיף לראות אותם...ויש את רולינס וריינס.

רולינס פשוט לא אמין בשיט בתור פייס. היל טרן דחוף. זה ממש לא עובד.
וריינס? אם הוא יוצא היום עם שתי החגורות אני מפסיק בכלל לראות את ראו.
יש גבול...מתאבק שקיבל את הפוש הגדול בהיסטוריה (בלי שום סיבה אמיתית לפוש הזה),הקהל דוחה אותו בצורה הכי ברורה שיש (מקבל הכי הרבה היטים,אפילו יותר מההילים בראו) ועדיין ממשיכים לדחוף אותו בכוח לתוך הגרון.
קראתי גם שהוא מרוויח יותר מ2 מיליון דולר לשנה...יותר שווה משהו כמו שקל תשעים.
 
למעלה