דברים שלמדתי משלושת הפרקים הראשונים של טוטאל בלה'ס

דברים שלמדתי משלושת הפרקים הראשונים של טוטאל בלה'ס

אני מודה - התחלתי לראות כי אני אוהב ריאליטי, אוהב את דניאל בריאן ואת ג'ון סינה וגם האחיות בלה די מעניינות אותי.

לסדרה יש 6 פרקים, אבל אני מודה - הפסקתי אחרי הפרק השלישי. לא יכולתי לראות יותר. יש מצב שמתישהו, כשיהיה לי ממש משעמם, אני אשלים את שאר שלושת הפרקים.

גם ככה את שלושת הפרקים שכן ראיתי יצא לי לראות עם הפסקות.

בפרק הראשון גיליתי שג'ון סינה הוא פסיכופט בכל הנוגע לבית שלו ובכלל לדברים שלו. כן, יש לו אחוזה מטורפת עם כמה קומות, מיליון חדרים ובריכה - אבל חוקי הבית הם דבר הזוי ונוקשה. לא פלא שברי ודניאל התקשו לקבל אותם.

עוד דבר שלמדתי - האחיות בלה מכורות לסקס. או לפחות ככה זה מצטייר מהסדרה. ניקי עם צוואר שבור ואחרי ניתוח אוהבת לעשות קוויקי כמה שיותר עם ג'ון, שהוא עם כתף אחרי ניתוח. זה קורה כי יש להם ממש קצת זמן ביחד עם כל העיסוקים של ג'ון, אז אין להם ברירה.

לעומת זאת - דניאל בריאן אוהב את הסקס שלו ארוך, עם פורפליי ונרות ושיימשך כמה שיותר זמן. הוא שונא את הרעיון של קוויקי ולכן ברי עוברת תקופת יובש של חודש בערך. תוסיפו לזה את הדכאון שדניאל קיבל אחרי הפרישה הכפויה שלו ותקבלו ברי שרק רוצה זמן אינטימי עם בעלה.

לגבי ג'וני אייס - היריב הגדול בזמנו של ג'ון סינה עומד להתחתן עם אמא של הבלות, אז גם הוא מככב בסדרה. אין לי הרבה מה להגיד עליו כי הוא לא כזה מעניין אותי.

מה שכן, סינה לפחות מנסה לכפר על חוקי הבית הנוקשים כשהוא מלמד את ברי לנהוג בהילוכים. דניאל לומד לשחות מגיסתו (אשתו של האח של הבלות), כשברי מקנאה בגלל שיש לה ציצים גדולים ובריאן לא היה מוכן ללמוד שחיה ממנה, רק מגיסתו. התירוץ של דניאל? "יש לה נסיון בשחיה תחרותית ולך לא!"

מה שכן, מראים איך בריאן חכם האבקות כשהוא בא לפרפורמנס סנטר ועובד על תרגילים עם סמי זיין. חבל שהוא נאלץ לפרוש.

זה בגדול. זה התחיל מעניין, אבל מהר מאוד נהיה משעמם.
למי שרוצה לראות ראליטי מתוסרט עם ערכי הפקה גבוהים, שמציג בערך בכל פרק את האחיות בלה בביקיני כזה או אחר - לכו על זה.
אחרת, אפשר לדלג.

 

dannygoosh

New member
ממה שאני הבנתי

מידידה שרואה את השיט הזה, זה שסינה מאוד קנאי ורכושני בגלל הגירושים שלו. ושג'ון לורנייטיס הוא אדם ממש חמוד ונחמד.
&nbsp
אבל אין לי כוונה לשבת ולצפות בזה בכל מקרה.
 

AMEOBI

New member
חחח אני בדיוק אותו הדבר

ראיתי שלושה פרקים והפסקתי.
אולי אני אשלים השבוע. באמת הבלות כל הזמן מדברות על סקס. אני מבין שזה מתוסרט,אבל עדיין נראה לי קצת מוגזם. סינה נראה לי במציאות גם מאוד אנאלי ופדנט בקשר לאורך החיים שלו. מצד שני יש לו הרבה קוויקי עם ניקי בלה וקראתי שהוא מרוויח 9 מיליון דולר לשנה בWWE...אז נראה לי שמצבו לא רע.

הדבר הכי יפה בתוכנית היה צורת ההיאבקות שבראיין פיתח במיוחד בשביל קרב נגד לסנר. הייתי נורא רוצה לראות את הקרב הזה. חבל שזה כבר לא יקרה.
 

kendog keds

New member
אתה בעצמך אומר ראיליטי מתוסרט

ככה שחוץ מהעובדה שג'וני אייס בן זוג של אמא שלהן - הסדרה הזאת לא באמת אומרת כלום על המשתתפים בה או מה שהם אוהבים/ לא אוהבים. הסצנות והקונספטים לכל פרק מתוסרטים כולל העניין של "חוקי הבית", והדיבורים על הסקס הם שם כי תעשיית הריאליטי חושבת שזה מאסט משום מה. אז או שסינה באמת פדנט על ניקיון, או שלא, אבל הקטע שהוא מספר להם את זה ושיש לו חוקים בבית זה ככל הנראה משהו שצולם - אולי בכמה וכמה טייקים - רק לצורך הסדרה
 
למעלה