עדכון חדשות ארווווווווך, 11.12

עדכון חדשות ארווווווווך, 11.12


איי ג'יי סטיילס לא הופיע בהאוס שואוז בסוף שבוע בעודו מחלים מהפציעה שלו. עדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר להתאבק ביום שלישי הקרוב, אבל הוא יופיע בסמאקדאון.

לפי הרסלינג אובזרבר, שני הפיודים הראשיים של סמאקדאון ל2017 יהיו איי ג'יי סטיילס נגד ג'ון סינה, בנסיון של סינה להשיג את האליפות ה16 שלו ומיז נגד דין אמברוז על התואר הביניבשתי.

ראשי הWWE מתכוונים לרדוף חזק אחרי אדם קול (בייבייייייייייייייי~!) ולהציע לו חוזה, ברגע שהחוזה שלו בROH יסתיים באפריל 2017. לעומתו, היאנג באקס חתמו על חוזה חדש לשנתיים בROH.

השמועה היא שסמואה ג'ו צפוי לעלות לרוסטר הראשי ממש בקרוב, כשהמועד המדובר כרגע הוא... הרויאל ראמבל! בכל מקרה, גם אם לא יופיע בראמבל, יש מצב שנראה אותו מיד אחרי הראמבל.

יש דיבורים על זה שNXT יהפוך להיות לייב ולא מוקלט מראש. אם זה יקרה, זה דורש הרבה שינויים לוגיסטיים ולא צפוי לקרות עד הרחק שם ב2017.

ואם כבר NXT, אז התכנון הוא לקחת משם כמה נשים להאוס שואוז של הרוסטר הראשי, כדי לגוון את המופעים קצת. בעיקר מדברים על ליב מורגן כפוטנציאלית.

פייג' צפויה לחזור לדרכים בימים הקרובים, אבל לא לזירה. ההשעייה השניה שלה הסתיימה ב9.12 ועד שהיא תעבור את הניתוח או לפחות תקבל אישור רפואי לחזור לזירה, היא תקבל תפקיד שלא בזירה. היו דיבורים שהיא תקבל משהו דומה לאוסטין ארייס, שגם פצוע ולא כשיר להתאבק.

מיקי ג'יימס חתמה על חוזה חדש בWWE למשך 3 שנים. היא אמורה להצטרף לסמאקדאון.

גורמים בכירים התרשמו מברון קורבין כל כך, שיש דיבורים שהוא ייכנס לתמונת האליפות בחצי הראשון של 2017. אישית, בתור מעריץ של קורבין, אני שמח!

לאנה התאבקה בסופ"ש האחרון באירועים של NXT. הסיבה לכך היא להוריד לתרגל איתה ספוטים בסיסיים, במידה והיא תצטרך לקבל באמפים ולא בגלל שהיא הולכת לקבל פוש.
 
למעלה