לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 14- שוורי בויל הייטס

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 14- שוורי בויל הייטס

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: דאריו נמצא במשרד, אנחליקו נכנס ורוצה את מונדו הלילה, בלי קשר להאם זה קרב על התואר או לא. דאריו אומר שעורך הדין של ג'וני הוא כריש. אנחליקו מציע לתבוע את דאריו על ההתקפות. דאריו מתנצל, אבל זאת לא אשמתו. אנחליקו מציע לתת לו פול אוף דה אנג'לס דרך השולחן. דאריו מציע לו לנצח בטורניר החדש: "קרב השוורים". המנצח יפגוש את מונדו על התואר. לאנחליקו יהיה קרב בטורניר בעוד שבוע. אנחליקו מציע לג'וני להשיג קברן.
&nbsp
בטורניר יהיו ארבעה קרבות מרובעים, בהם המנצחים יעפילו לעוד קרב מרובע שבו המנצח יפגוש את ג'וני.
&nbsp
קרב בטורניר "קרב השוורים": קייג' ניצח את טחאנו ג'וניור, ג'ואי ראיין ודוקטור וואגנר ג'וניור (ע' פיימוס בי וביוטיפול ברנדה): אחרי שמונה וחצי דקות, טחאנו נתן לראיין פאוורבומב, אבל קייג' תקף אותו עם החבל שלו והצמיד את ג'ואי.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו מדבר עם סקסי סטאר במשרד שלו ואומר שהוא תמיד חיבב אותה, בגלל העבר הבעייתי שלה. לפי דעתו, הוורלדווייד אנדרגראונד גנבו ממנה את התואר. לכן הוא נותן לה קרב מול PJ בלאק, היחיד מהקבוצה שהיא לא נלחמה. אם היא מנצחת, היא מקבלת קרב חוזר מול ג'וני, ובנוסף, אף אחד לא יוכל להתערב בקרב הזה- כי הוא יהיה בתוך כלוב. אבל אם לא... היא לא תקבל עוד קרב על התואר. סקסי אומרת שדאריו ברח מעבר בעייתי, אבל אם הוא לא יזהר, יהיה לו עתיד בעייתי.
&nbsp
סגמנט מצולם: ריקי רייס חוזר לקפטן ואסקז. הוא מספר לה שהוא נחשף (למה לקח לו כל כך הרבה זמן?). ואסקז אומרת שהיא לא סומכת יותר על ג'ואי. היא עדיין צריכה אותו במקדש. כשהזרוע שלו תחלים, הוא יחזור למקדש עם מסכה.
&nbsp
סקסי סטאר ניצחה את PJ בלאק: לקראת סוף הקרב, ג'ק אוונס רץ לזירה עם אלת בייסבול. הוא הסיח את דעתו של השופט והחזיק את סקסי סטאר, אבל PJ פגע בו בטעות עם סופרקיק, מה שאפשר לסקסי לתת רול אפ ולנצח אחרי שש וחצי דקות.
&nbsp
סגמנט מצולם: קוברה מון מדברת עם שבט הנחשים. לפני אלף שנים, השבט היה ביתם של הלוחמים הגדולים ביותר באימפריה האצטקית. הצבא שלהם הובל בידי מפקדים ארסיים, קרי דם ואכזריים. כשהמלחמה פרצה, אחד מהגנרלים נטש אותם. שני האחרים שרדו. והיא המלכה. כדי שהשבט יחזור לגדולתו, עליהם להחזיר את האיש שנטש אותם. האיש שפעם היה דרקון יכרע ברך לפניה.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו שואל את מטנזה אם הוא לא רוצה להיות בטורניר. מטנזה רוצה את ריי. דאריו מבטיח לו את ריי אחרי שריי יחלים מהפציעות שגרם לו. אבל אל דראגון אצטקה ג'וניור פה, ודאריו אומר לו לא לטעות ולהתעוור מנקמה. מטנזה מטיח את דאריו בסורגים. הוא מושיט את היד למפתח...
&nbsp
קרב בטורניר "קרב השוורים": דה מאק ניצח את מיל מווארטס (ע' קתרינה) ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור ומרטי "דה מות'" מרטינז: 35:44 לקראת סוף הקרב, מטנזה רץ ותקף את אצטקה. דאריו הגיע, עם מטפחת מכוסה בדם והמפתח, כדי להחזיר את מטנזה. מאק נתן למרטי סטאנר וניצח.
 

Diunim

New member
דעות

טורניר... מעניין. למרות שברור מי יזכה.
&nbsp
הקרב הראשון היה מגניב מאוד, מוזר שלא ממשיכים את הסדרה של קייג' וטחאנו המון זמן.
&nbsp
רייז חוזר.
&nbsp
PJ סחב את סקסי לקרב סביר, ואולי קרב הכלוב יהיה בסדר. למרות שהסטיפולציה שנתנו לקרב די הסגירה את התוצאה.
&nbsp
קוברה מון!!!!!!!!!!!! שבט הזוחלים מגיע!
&nbsp
ואחלה של מיין איבנט, אל דראגון אצטקה משוגע, ומטנזה השמיד אותו. רק מפתיע שדווקא מאק ניצח... הייתי בטוח שמיל ינצח ופומה יעלה לו בקרב.
 
דעות


תודה על ההתמדה והדיווח המושקע!

הרעיון של הטורניר חביב. שמח שקייג' מקבל פוש. קרב ראשון סביר.

סקסי סטאר מציקה לי ממש. יאללה, שיחזירו אותה למידקארד, שם מקומה. הקרב עם פי ג'יי היה בסדר, יותר טוב מהקרבות עם מונדו לדעתי. הסוף היה צפוי ברגע שדריו אמר שלא יהיה לה יותר קרבות על התואר אם תפסיד.

קוברה מון לא עניינה אותי... עד הפרק הזה. אהבתי מאוד את הנאום שלה ואני פתאום מצפה לראות מה יקרה איתה! אגב, איפה דאגה נעלם? היא אכלה אותו?

מיין איבנט סביר. הDDT המעופף של אל דראגון אצטקה נפלא כל פעם מחדש. כל הקטע עם דריו ומטנזה היה מעולה. שמח שמאק ניצח, הגיע הזמן שלו להיות בפוקוס קצת. אחלה מתאבק.
 
למעלה