שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס מכריז שהוא רוצה את טריפל אייץ'. הוא החליט שהדרך הכי טובה לעשות את זה היא לזכות בתואר האוניברסלי מקווין אוונס, אבל בשביל זה הוא צריך לנצח את ג'ריקו. אוונס יוצא ואומר שלפעמים חברים רבים. אוונס אומר שבגלל ההתקפה של רולינס על ג'ריקו ריינס ניצח אותו. הוא הצליח להשיג קרב של ג'ריקו מול ריינס על תואר ארה"ב, ומצד שני, ג'ריקו מול רולינס ברודבלוק. אבל גם קרב שלישי של רולינס- מול ביג שואו. סת' רולינס ניצח את ביג שואו בספירת חוץ אחרי- כמה מפתיע- ששואו עשה פייס טרן ונתן לאוונס צ'וקסלאם, ועזב. לאחר מכן רולינס נתן לאוונס פדיגרי.
&nbsp
ג'ק גאלגר ניצח את ארייה דאבורי אחרי דרופקיק פינתי. לאחר הקרב דאבורי תקף אותו.
&nbsp
ג'ריקו עדיין לא סולח לאוונס.
&nbsp
אנזו וקאס רואים את רוסב ולאנה מתווכחים. אנזו מנסה לעזור ללאנה, ורוסב צועק עליה שהיא פתטית. לאנה זורקת את הטבעת ואנזו מנסה להתחיל עם לאנה. היא מזמינה אותו לחדר שלה במלון.
&nbsp
קווין אוונס ניצח את סמי זיין אחרי פופ-אפ פאוורבומב.
&nbsp
ריינס מזהיר את ג'ריקו לא לעשות את העבודה השחורה של אוונס.
&nbsp
סשה בנקס מתראיינת ויורדת על שארלוט שבכתה אחרי הקרב. היא מאתגרת אותה לקרב איירון וומן ברודבלוק.
&nbsp
ריץ' סוואן ניצח את TJ פרקינס אחרי דרופקיק.
&nbsp
ביילי ניצחה את אלישה פוקס אחרי ביילי טו בלי.
&nbsp
רוסב מתווכח עם קאס על אנזו וקובע להם קרב.
&nbsp
מארק הנרי ניצח את טייטוס או'ניל תוך כמה שניות עם הוורלד סטרונגסט סלאם.
&nbsp
אליפות ארה"ב: רומן ריינס ניצח את כריס ג'ריקו אחרי ספיר, ואחרי שאוונס בא וג'ריקו גירש אותו.
&nbsp
רוסב לא הגיע לקרב מול קאס. במקום, רואים את לאנה מפתה את אנזו במלון, ואז רוסב תוקף אותו ומסלק אותו מהחדר. לאנה ורוסב עבדו עליהם.
&nbsp
המנצחים מקבלים קרב על תארי הזוגות: שיימוס וסזארו נלחמו מול הקלאב עד שהניו דיי (ששידרו בפייסבוק) תקפו אותם. שיימוס וסזארו השתלטו על הניו דיי. בשבוע הבא יהיה קרב זוגות משולש.
&nbsp
שארלוט יוצאת להתנצל בפני ריק פלייר. היא אומרת שהיה לה קשה לראות את ריק מברך את סשה לפני שבוע. היא הזמינה אותו ל-RAW כדי להתנצל. היא מתנצלת, מחבקת אותו ואז נותנת לו סטירה. היא אומרת שהוא בגד בה. סשה יוצאת החוצה ושארלוט תוקפת אותה. היא תוקפת את סשה כשריק פלייר בוכה.
 

AMEOBI

New member
דעות

תוכנית נוראית של ראו. בלי סגמנטים של אוואנס וג'ריקו אין סיבה לראות את ראו בכלל.
קראתי דיווחים,ואני שמח על כך,שחלק לא קטן מהצופים יצא מהאולם כששארלוט נכנסה לזירה וגם תוך כדי שהיא דיברה...ובצדק! כל "מהפכת הנשים" הזאת לא מעניינת אותי בשיט והן FF אחד גדול. שמח שחלק מהקהל חשב כמוני.
ועוד קרב של חצי שעה ביניהן? לא היו כבר 900753 קרבות?

ריינס היה מביך כרגיל והקהל פשוט לא סובל אותו...ושוב בצדק. אם יתנו לו את שתי האליפויות באמת שאני אפסיק לראות את ראו לחלוטין. אולי רק את הקטעים של ג'ריקו.

האמת שהדבר היחיד שהיה מעניין וניתן לצפייה היה בין לאנה,רוסב ואנזו...אבל שוב,מה הWWE עושים? מקריבים את אנזו (שהרבה הרבה יותר מוכשר) על ידי זה שרוסב רומס אותו....רק כדי שקאס יצא אובר על רוסב. בטח וינס כבר רואה בקאס ריינס\סינה חדש...לא ברור למה כי אין בו כלום. הוא נשמע מדקלם את השורות שלו על המיק.

בקיצור....דרעק אחד גדול.
 
למעלה