תוצאות TLC 2016

תוצאות TLC 2016


פרה שואו:
אפולו קרוז, אמריקן אלפא והייפ ברוז ניצחו את קורט הוקינס, אסנשיין ו-וודווילנס

אליפות הזוגות: רנזי אורטון ובריי ווייאט ניצחו את סלייטריינו (א)

ניקי בלה ניצחה את כרמלה

אליפות ביניבשתית: המיז (א) ניצח את דולף זיגלר

ברון קורבין ניצח את קאליסטו

אליפות הנשים: אלכסה בליס ניצחה את בקי לינץ' (א)

אליפות העולם: איי ג'יי סטיילס (א) ניצח את דין אמברוז

אנדרטייקר
 


לא הגיע.
זה היה אמור להיות ההמשך, לחצתי פרסם מהר מדי ומאז שכחתי לערוך בזמן.

או בקיצור - מה שדיונים אמר
 

Diunim

New member
שכחת כמה דברים

1) כרמלה חשפה שנטליה תקפה את ניקי.
&nbsp
2) אולסוורת' עלה לדין בקרב כי הוא רוצה להילחם מול AJ על התואר.
 
תגובה


1) נטליה הכחישה שהיא תקפה את ניקי, בפרומו לפני קרב אליפות הנשים.

2) צודק. ניסיתי להתעלם מהפרט הזה :)
 

kendog keds

New member
רק לי זה היה שקוף?

לא יודע למה, כשהיה את הפרומו בתחילת האירוע, אמרתי בהתחלה שאולי אמברוז יעשה טרן על אלסוורת', אבל מיד אמרתי לעצמי שאם הם רוצים לנסות להפתיע אז אלסוורת' יעשה טרן על אמברוז. בגלל זה בשנייה שהוא הגיע ציפיתי לראות את הטרן על אמברוז
 

AMEOBI

New member
האמת שזה היה די ברור

ודיברו על זה הרבה באתרי חדשות ופודקאסטים. היה ממש צפוי.
 
דעות לאחר צפיה


אליפות הזוגות: משפחת ווייאט (בריי ורנדי) ניצחו את סלטייריינו (א) וזכו באליפות.
קרב פותח קצר וקולע. ככה צריכים לבנות את משפחת ווייאט. רנדי אורטון הוא פשוט מדהים כשיש לו מוטיבציה, איזה טבעי הוא עושה הכל. הRKO בסוף, עם הכניסה החלקה לזירה – מעולה. אהבתי את כל הטיזינג והמבטים בין אורטון להארפר ואת כל עניין ההצלות בין בני המשפחה. שאפו לWWE ומזל טוב לבריי ווייאט על התואר הראשון שלו! 3 מתוך 5.

קרב ללא פסילות: ניקי בלה ניצחה את כרמלה.
האמת? הקרב היה קצת איטי ומלא רגעים מתים בין ספוט לספוט, אבל כשכבר היו ספוטים, הם התאימו יפה מאוד לסטיפולציה. כרמלה עדיין חדשה, אבל היא הרגישה די בנוח (אולי חוץ מהכאב האמיתי שהיא חוותה ממקל הקנדו ששיבש קצת את הקרב). ניצחון צפוי של ניקי ואז כרמלה מפילה את הפצצה ומאשימה את נטליה בתקיפה. מעניין... 2.5 מתוך 5.

אליפות ביניבשתית, קרב סולם: המיז (א) ניצח את דולף זיגלר.
אין ספק שיש להם כימיה מעולה ביחד. האם זה היה ברמת הקרב שלהם בנו מרסי? לא. אבל זה עדיין היה קרב מעולה כמצופה עם תוצאה מעולה. אהבתי את הפיגר 4 של מיז עם השימוש בסולם. בסופו של דבר, מיז הוא היל והוא מצא פירצה בחוקים וניצל אותה לטובתו עם הבעיטה מתחת לחגורה. זיגלר היה כרגיל זיגלר וטוב לראות אותו פורח מחדש בסמאקדאון. הפרומו בסוף הקרב של המיז היה פשוט הדובדבן שבקצפת. מיז פשוט כל כך טוב על המיק! 4 מתוך 5.

קרב כסאות: ברון קורבין ניצח את קאליסטו.
מה אתם יודעים? הקרב הזה היה הרבה יותר טוב מהמצופה! אני מעריץ של קורבין עוד מNXT ומ"ברייקינג גראונד" אבל קאליסטו הרשים אותי ממש פה. השניהם עבדו טוב ביחד והשתמשו בצורה נכונה וחכמה בכסאות, כולל כמה ספוטים מקוריים וחדשניים עם הכסאות. שמח על התוצאה ובהחלט הופתעתי לטובה מהקרב. 3.5 מתוך 5.

אליפות הנשים, קרב שולחנות: אלכסה בליס ניצחה את בקי לינץ' (א) וזכתה בתואר.
קרב טיפה מאכזב, אבל אני מניח שככה זה קרבות שולחן. שתי הנשים התאמצו המון, היו כמה דברים שאהבתי בקרב הזה והוא ללא ספק היה יותר טוב מקרב הנשים הקודם. אין לי בעיה שבליס ניצחה בתואר, היא הייתה בתנופה בזמן האחרון וזה בהחלט מרענן לתת לה את הצ'אנס לרוץ עם התואר, אפילו אם זה עד הקרב החוזר בין השתיים. בסופו של דבר, לינץ' לא הוצמדה ולא נכנעה. פשוט היא הייתה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון וחטפה פאוורבומב אחרי שריטת עין. 3 מתוך 5.

אליפות העולם, קרב TLC: איי ג'יי סטיילס (א) ניצח את דין אמברוז.
מה אגיד ומה אומר? השניים הגיעו לנקודת כימיה מעולה. אם הקרב הראשון ביניהם היה קרב לא רע, אבל היה רחוק מלהיות קרב מדהים, השניים רק השתפרו מאז וכל קרב הפך להיות טוב יותר מהשני. זה היה ברור שזה יהיה קרב הערב בעקבות הסטיפולציה והוא אכן קיים! ה450 ספרינגבורד ספלאש של סטיילס דרך השולחן בחוץ היה מטורף! גם המרפק של אמברוז על סטיילס דרך שולחן השדרים בחוץ היה מרשים. ואז... הגיע הסוף. פאקינג ג'יימס אלסוורת'. זהו, הוא מיצה את עצמו עבורי. בהתחלה היה מצחיק וסבבה, אחרי זה המשיך מעניין אבל עכשיו כבר הגיע למיצוי, מה שאומר שוינס ימשיך להשתמש בו עוד 3 חודשים בערך ואז יעיף אותו לקיבינימאט. אני מבין את הסיפור שניסו לספר פה וגם אלסוורת' הסביר יפה את המניע שלו בטוקינג סמאק אחרי זה (הוא ניצח את סטיילס 3 פעמים מבלי להפסיד והוא ולא חשב שינצח את אמברוז), אבל באמת היינו צריכים את זה? באמת היינו צריכים שסטיילס ינצח ככה? עד שאלסוורת' הגיע זה היה קרב קרוב לשלמות ואז זה נהרס. 4.25 מתוך 5.

לסיכום: היה אירוע טוב פלוס, עם 2 קרבות מעולים (מיז-זיגלר, סטיילס-אמברוז), זכיה ראשונה של ווייאט בתואר כלשהו, בליס האלופה החדשה, קורבין וקאליסטו בקרב טוב יותר ממה שהיה צריך להיות. אני נהנתי.

 

AMEOBI

New member
דווקא פה

אין לי בעיה עם הניצחון של סטיילס.
קודם כל,הוא כבר היה בדרך לנצח כשאלסוורת' הגיע בהתחלה...ככה שבכל מקרה הציגו את זה שהוא היה מנצח נקי אם אלסוורת' לא היה מתערב בכלל.

דבר שני,שניהם מיין איבנטרים וככה ההיל אמור לנצח,בדיוק כמו שאמרת בדוגמה של המיז. מתאבקים נמוכים ממנו כמו מידקארדים או אפרמידקארדרים (זיגלר,קליסטו, אפולו קרוז,קיין) הוא צריך לנצח נקי.
מישהו כמו אמברוז,ריינס או רולינס שהוא גם מיין איבנטר כמוהו...הוא צריך לנצח בעזרת רמאות כלשהי.
 
למעלה