שבוע אחרי: האם ראינו את קרב הזוגות של השנה בטייקאובר?

שבוע אחרי: האם ראינו את קרב הזוגות של השנה בטייקאובר?

הנושא השני בסדרת "שבוע אחרי" שרציתי לדבר עליו הוא הקרב בין הרבייבל לDIY.
כבר רצים ברשת מספיק קולות שטוענים כי זה קרב שיוזכר ברשימת קרבות השנה וכי מדובר בקרב הזוגות הכי טוב אי פעם בWWE.

אבל האם כעת, במבט של שבוע פלוס אחרי, הקרב עדיין עומד בשבחים?
האם באמת ראינו קרב זוגות מושלם או קרוב לשלמות, עד כדי כך שהוא יהיה קרב הזוגות של השנה?

דיון נעים!

 
דעתי בנושא

זה מה שכתבתי בביקורת שלי פה בפורום על הקרב:
אוקיי – הקרב שחיכיתי לו הכי הרבה היה הבא בתור. לרבייביל ולDYI יש כימיה מדהימה ביניהם ובכלל לרבייבל יש כימיה מעולה עם כל צמד. לפני הקרב חשבתי על זה שאם DIY לא מנצחים, אז צ'יאמפה עושה היל טרן על גרגאנו בטוח.
ברגע שרבייבל ניצחו את המערכה הראשונה, ידעתי שDIY ינצחו בסוף, אבל בחיי – הייתי במתח לאורך כל הקרב! ועוד איזה קרב זה היה! היה בו הכל – מתח, ספוטים נהדרים, פסיכולוגיה, אקשן בלתי פוסק, הפיכות נפלאות וסיפור מופלא! באמת, הקרב הזה הוא כל מה שאפשר לבקש מקרב.
לדעתי, קרב הזוגות הכי טוב השנה בWWE ואולי אי פעם. לא זוכר קרב זוגות בעבר שהחזיק אותי ככה במתח ובעניין לאורך כל הקרב. מועמד חזק לקרב השנה.
מי שעוד לא ראה – תעשו טובה, תפנו לעצמכם זמן ותראו את הקרב הזה.
5 מתוך 5!!!

וזה בדיוק מה שאני חושב עליו גם היום!
היה בו את אחד הדברים הכי אהובים עליי ברסלינג: שימוש בפינישרים של היריבים עליהם! אמנם רבייבל לא ממש הצליחו בתכנית שלהם, אבל כשDIY נתנו לרבייבל את השאטר מאשין, הייתי בטוח שהם מנצחים!

הייתי באמת במתח ואפילו קפצתי כמה פעמים מהספה במהלך הקרב.
ראיתי אותו עוד פעמיים מאז (כלומר ראיתי אותו 3 פעמים עד כה) ואני באמת חושב שזה קרב הזוגות הכי טוב של השנה.
קרב הזוגות הקודם שאהבתי היה או הרבייבל נגד DIY בברוקלין, או הרבייבל נגד אמריקן אלפא בדאלאס. לצערי, הניו דיי כבר מזמן לא מספקים קרבות טובים, את הקלאב די קברו, אנזו וקאס אף פעם לא היו מתאבקים מעולים, סלייטריינו זה סיפור טוב ושמח אבל זהו, האוסוז חזרו לחיים אבל אין להם ממש מול מי להלחם....
כן, הקרב של היאנג באקס נגד אדיקשן ונגד MCMG בקרב לאדר וור מROH היה קרב מדהים, אבל זה לא קרב זוגות "נקי" של 2 על 2. זה היה 2 על 2 על 2 ולכן זה סיפור אחר.

בקיצור - רוצו לראות אם עוד לא ראיתם. ואם ראיתם - אז תראו שוב!
 

pufpuf

New member
טוב, אין לי יותר מדי למה להשוות

כי לא ראיתי יותר מדי קרבות באופן כללי השנה. אבל גם בפני עצמו הקרב הזה עומד בכבוד כקרב מצויין. קרב זוגות טוב מלא באקשן, עם סיפור ופיוד טוב מאחורה, והזוג הנכון והחתיכי יותר ניצח. מה צריך יותר מזה?
&nbsp
 
למעלה