שבוע אחרי: מה באמת דעתכם על לסנר נגד גולדברג 2?

שבוע אחרי: מה באמת דעתכם על לסנר נגד גולדברג 2?

עבר לו שבוע פלוס מאז סורבייבור סירייס.
במהלך הימים הקרובים,יעלו פה כמה נושאים תחת הכותרת "שבוע אחרי".

שימו לב - חשוב לציין שהנושאים ידונו אך ורק במה שקרה שבוע שעבר. כל מה שקרה השבוע בRAW או בסמאקדאון הוא עדיין ספוילר ולכן אין להזכיר או לדבר על זה בלי לשים סימון ספוילר בכותרת!!!

אז, קיבלנו "קרב" של דקה וחצי. גולדברג בן ה49, אחרי 12 שנות העדרות מהזירה, ניצח בסקוואש כמו בימים הטובים את ברוק לסנר - מכונת הלחימה המשוכללת.
אני ראיתי שהרבה הגיבו רק על הקרב הזה בשרשור הרשמי, כשהרוב שנא את ההחלטה הזאת.

האם שבוע וקצת אחרי זאת עדיין הדעה? וכל מי שטרם התייחס לקרב, מוזמנים עכשיו להביע את דעתכם!

 
דעתי מיד אחרי האירוע, נשארה דעתי גם כיום.

טוב, תראו. ראיתי את זה לא בלייב. החסרון? ראיתי כמה זמן נשאר עד סוף האירוע. זה לא סוד שהWWE לפעמים מושכים אירועים אחרי הזמן המוקצב. אם הייתי רואה בלייב, לא היה לי מושג מתי זה ייגמר. אבל ברגע שראיתי שיש בערך 4, 5 דקות לסוף הבנתי שמצפה לי קרב קצר.

הנה לסנר הולך להרוג את גולדברג מהר תוך כמה דקות ולהשלים את הנקמה שלו.
רגע, ספיר של גולדברג? ועוד אחד? לסנר על הרצפה. רגע... ג'קהאמר!!!! לא יכול להיות!

ביל גולדברג ניצח את ברוק לסנר תוך פחות מדקה וחצי!!!!!!!!!!!!! הולי שייייייייייייייייט!!!!

שאפו לWWE על האומץ לסיים ככה את האירוע. זה מה שגולברג היה תמיד – אס קיקר שמסיים קרבות מהר עם כמה שפחות תרגילים. איך ברוק הסכים לזה, אין לי מושג, אבל שאפו. מה שכן – ברוק מכר כל תרגיל של גולדברג כאילו מישהו ירה בו עם שוטגאן.

כבר הספקתי לקרוא תגובות לכאן ולכאן. כאלה שאומרים שזה בזבוז של הבנייה של לסנר כמפלצת שהוא מפסיד נקי למתאבק עבר בין 49 שלא ברור כמה עוד יופיע בWWE. מהצד השני יש את אלה שאומרים שזה היה מושלם וככה גולדברג צריך להראות, אפילו מול לסנר.

דעתי? זה לא יפגע בלסנר לטווח הרחוק. הסיפור שלו, מבחינת הקייפייב, יהיה שהוא זלזל ביריב שלו, חטף כשהוא לא היה מוכן וזה יגרום לו להיות כועס יותר וצמא לדם. על הדרך הוא יהרוג איזה 2, 3 מתאבקים ויזכה לנקמה שלו ברסמלניה 33. ככה אני הייתי כותב את זה.

עדיין עומד מאחורי זה.
זה היה מהנה וזה היה נוסטלגי. לא רואה את זה פוגע בברוק ובטוח שהנקמה שלו תהיה מתוקה מתמיד. זה היה רגע feel good שהשיג את המטרה שלו וסיים את האירוע ברגע חיובי. עדיף ככה מאשר לראות את גולדברג יוצא מדמם על אלונקה כמו הסוף של סאמרסלאם ורנדי אורטון, למשל.
 

AMEOBI

New member
אותה דעה בדיוק

החלטה מטומטמת. במקום שמתאבק צעיר שבונים עליו להיות מיין איבנטר ל5-10 שנים הבאות,יקבל את הניצחון...מתאבק בן 49 שלא התאבק 12 שנים ובא לכמה הופעות בודדות,מקבל את זה. טמטום מוחלט.
 

dannygoosh

New member
לא אוהב, אבל לא נורא

אני חושב שבין אם בונים את גולדברג לעוד הופעות ובין אם סתם בשביל אפקט ההלם, גולדברג לא היה צריך לנצח בסקוואש. מצד שני, אני חושב שגם ניצחון סקוואש של לסנר לא היה מתאים כאן, אבל מצד שלישי, אני לא חושב שזה היה יכול להיות קרב טוב אם הוא היה קרב "אמיתי", במיוחד לא אחרי הקרב שבא לפניו. אז כנראה שסקוואש היה ההחלטה הנכונה עבור הקרב הזה.
&nbsp
אני לא חושב שההפסד הזה הרס את לסנר או באמת יפגע בו בטווח הרחוק. הוא כיסח לסינה את הצורה והפסיד, הפסיד לHHH ברסלמניה, ההפסדים האלה לא השפיעו עליו לטווח הרחוק.
זה היתרון בבוקינג העצל של הWWE: כשלא חושבים קדימה, לא דואגים לגבי מה יהיה אח"כ, ואז כל הזמן "מכבים שריפות" ומחזירים כוכבים מסוימים להיות אובר. אז יוצא מצב שגם אם מישהו הפסיד בצורה מביכה, הוא יכול לחזור לטופ מאוד מהר, בלי שההפסד הזה השפיע עליו באמת.
&nbsp
מה שכן, אני מסכים שהניצחון הזה היה יכול לתרום המון למתאבק צעיר (ויכול להיות גם שלא, גם קאלי וולדימיר קוזלוב ניצחו נקי את טייקר בזמנו...), אבל אני לא חושב שזה רלוונטי כאן, כי לסנר-נגד-מתאבק-פעיל לא ימכור את אותה כמות מנויים לנטוורק.
 

pufpuf

New member
עדיין שונא את זה

אני גם שונא שגם עברנו למדיניות של "אף אחד לא באמת נפגע" שמצדיקה את כל ההחלטות בוקינג התמוהות האלה. זאת לא צריכה להיות הגישה של מי נפגע או לא נפגע, אלא האם מישהו בכלל הרוויח משהו מההחלטה הזאת.
לדעתי, היחיד שהרוויח כאן זה גולדברג, וזה בערך המתאבק האחרון שאכפת לי אם הוא ירוויח משהו.
זה לא בוקינג שמעניין אותי. זה לא גורם לי לרצות לראות שום קרב נוסף בינהם, בטח לא ברסלמניה.
&nbsp
אני מניח שיהיה כאן כמו ראמבל 2004 רק הפוך (הפעם לסנר יגרום להדחה של גולדברג).
&nbsp
תכלס, גולדברג נגד סינה נשמע כמו אטרקציה הרבה יותר גדולה לרסלמניה.
 
למעלה