שרשור Survivor Series

Aberforth

New member
ספויילר.

אני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שראיתי קרב שלם, תוכנית או PPV, אבל קרב ההדחות המרכזי והקרב של גולדברג שינו לי את זה! איזה קרבות מטורפים!
 

pufpuf

New member
התלבטתי אם


לראות טייק אובר או סרבייבר סיריס, ואני כל כך שמח שבחרתי בטייק אובר. אחרי טייק אובר לראות פיי פר ויו רגיל של ה WWE זה כמו לראות בוב הבנאי אחרי שצפית בווקינג דד.

יפה שב-12 שנה איחור ה WWE למדו מה הבוקינג היחידי ההגיוני שאפשר לעשות לגולדברג, אבל ראבק, לבנות את לסנר כל כך הרבה שנים בשביל בסוף לתת לו להיות מובס בסקוואש למתאבק עבר שלא צריך בשיט את ההפסד הזה? דבר כזה יכול להפוך כל מתאבק אחר לכוכב ענק.

בכל מקרה, הכסף לרסלמניה נמצא בגולדברג נגד סינה ולא בגולדברג נגד לסנר, אז אני מקווה שמתישהו הם יחשבו מסלול מחדש בכל הקטע הזה.
 

Diunim

New member
תשמע. כל פעם שאתה שואל את עצמך

אם לראות טייקאובר או אירוע WWE, תחסוך התלבטות: טייקאובר.
&nbsp
בחייאת, כל פעם כשיש אירוע של WWE ויום לפני כן אירוע של NXT, אני דופק בראש ויודע שזה רק מוציא אותם גרוע.
&nbsp
כל פעם שהיו אירועים של NXT לפני אירועי WWE, הרוסטר הראשי פשוט יוצא רע. רע. היה פעם טייקאובר כל כך מדהים ואחריו אירוע כל כך גרוע- עד שהבדיחה אמרה שהמתאבקים ב-WWE מחכים שהם יעלו ל-NXT...
 

pufpuf

New member
זה באמת היה מטופש

ובזבוז שלא הוכיח את עצמו בכלום
 

AMEOBI

New member
זה רק מראה

על חוסר החשיבה לטווח ארוך שיש בWWE.
לסנר מנצח את טייקר וגם אז חשבתי שאולי זה בשביל שכוכב צעיר אחר ינצח אותו וירוויח מזה.
ומי ניצח אותו בסוף? מישהו שלא התאבק 12 שנים והוא בן 49...

לפי ההיגיון הזה,מי שינצח את גולדברג זה האלק הוגאן
 
דעות סורבייבור סירייס מורחבות - חלק א


התיישבתי לראות את האירוע ביום שני בבוקר (יום חופש) מבלי לקרוא תוצאות בכלל לפני הצפיה.
צפיתי אפילו בפרה-שואו ואתייחס אליו זריז.

ג'ריקו פשוט מעולה בדמות שלו והראיון איתו ועם אוונס היה צחוק בלתי פוסק. מת עליהם ביחד ועל האינטראקציה שלהם עם פיל, הידוע בתור טופ פיליפס.
קרב הקרוזרוויט היה בסדר, שמח לראות את נועם דר כבר לוקח חלק פעיל.
קיין נגד הארפר היה קרב ביגמנים טוב, רק לא מבין למה קיין ניצח ולא הארפר.

ועכשיו, לאירוע עצמו!
קרב הדחות קלאסי, 5 על 5, נשים.
להיות קרב פותח יכול לעשות או לשבור אירוע. לא פעם גם וינס וגם האנטר אמרו שקרב פותח זה קרב חשוב, אז לתת לנשים לפתוח את האירוע מראה על האמון שיש בהן.
לגבי כל הקטע של מי תקף את ניקי – מיותר קצת לדעתי. יכלו להוציא אותה בתכנית של סמאקדאון לפני האירוע. אבל נו טוב, יש כמה חשודות (כרמלה, נטליה, שארלוט, דנה ברוק).
ועכשיו לקרב! היה בוקינג קצת מוזר בסדר ההדחות וגם היו גם פספוסי מהלכים פה ושם שקצת פגעו בקרב. הדחה מוקדמת של סשה באנקס הייתה מפתיעה, וגם ההדחה של כרמלה אפילו הפתיעה אותי. היא היריבה של ניקי בלה ולהדיח אותה ראשונה נראה לי מוזר. היו מדיחים את נעמי ראשונה, אם רצו מודחת מסאקדאון. ניה ג'קס אולי לא טובה עדיין מספיק בזירה, אבל היא יצאה טוב מהקרב והספוט של הסופלקס הכפול היה מרשים לגמרי.
זה שביילי הדיחה את אלופת סמאקדאון גם היה לי תמוה, כנראה שבונים שהיא תיקח משארלוט את התואר אז צריכים לבנות אותה חזק מעכשיו. רציתי שסמאקדאון ינצחו בנשים, אבל מבין למה RAW ניצחו ולמה דווקא ביילי ושארלוט שרדו. הביטדאון של שארלוט על ביילי בסוף היה מעולה. שארלוט פורחת בתפקיד שלה והיא הייתה ההורסוומן שהכי פחות אהבתי בתקופה שלהן בNXT, אבל הרוסטר הראשי עשה לה טוב.
3 מתוך 5. מצטיינת הקרב: בקי לינץ'.

האליפות הביניבשתית.
בהתחלה כולם ציפו שדולף ינצח את מיז בסמאקדאון. אחרי שמיז ניצח, כולם אמרו שזה ברור שסמי זיין ינצח בסורבייבור סירייס. נו טוב, מיז הוא בוחר ששובר ציפיות של אנשים.
אני אישית מאוד אוהב את הגלגול הזה של המיז וחושב שהוא ההיל הכי טוב כרגע בWWE. ומה הילים עושים? הם מנצחים בכל דרך אפשרית, כולל לרמות ולהשתמש באישה שלהם בכל דרך אפשרית.
הקרב עצמו היה לא רע. מיז יכול לתת קרבות טובים מול כמעט כל אחד וסמי זיין מתעלה באירועים והוא בכלל מתאבק טוב ממש.
לא הפריע לי שניסו לעשות מחווה לסקרוג'וב של מונטריאול בסיום. שוב, מיז הוא היל שיעשה הכל כדי לנצח. מה שכן הפריע לי שסמי זיין יצא קצת טמבל. קצת הרבה, למעשה. למה לשחרר אחיזה לפני שהשופט אומר? למה לא לשים לב אם מיז אכן נכנע או לא?
שמח שהתואר נשאר אצל מיז ובסמאקדאון. מחכה להמשך היריבות של מיז ודניאל בריאן.
3 מתוך 5.

קרב הדחות קלאסי, 10 על 10, זוגות.
והנה שוב פעם הבוקינג המעצבן וההזוי!
אחרי שטים RAW קיבלו 2 פרומואים בפתיחה, גם של אנזו וקאס וגם של ניו דיי ולעומתם טים סמאקדאון קיבלו אפס... קיבלנו 2 הדחות מהירות על ההתחלה.
מילא להדיח את ברייזאנגו ראשונים (חבל לי עליהם, שניהם מתאבקים ממש טובים), אבל להדיח מיד לאחר מכן את הניו דיי??? האלופים של RAW??? הצמד (או השלישיה ליתר דיוק) שעומדת לשבור את השיא של החזקת התואר??? לא חייבים לשמור את האלופים עד לסוף הקרב, אבל ככה להדיח? לפחות האוסוז הדיחו אותם ולא הייפ ברוז.
שאר הקרב היה סביר, אבל קצת מבולגן. כולם קיבלו הזדמנות לבלוט אבל שני הצמדים שבאמת ניצלו את זה כדי לזרוח היו 2 הצמדים האחרונים – האוסוז מסמאקדאון לשיימס את סזארו מRAW.
הייתי שמח אם הקלאב היו מדיחים את סלייטריינו, אבל גם אנזו וקאס זה בסדר.
הדקות האחרונות של הקרב, בין האוסוז לשיימוס וסזארו, היו עליית מדרגה באיכות ובמתח. ממש נהנתי לראות את ארבעתם, יש להם אחלה כימיה והם נתנו לנו יופי של מיני קרב. האם זאת הייתה החלטה טובה לתת ללא צמד של שיימוס וסזארו את הניצחון הזה ולגרום לRAW להוביל 2-0 בקרבות הדחה? כנראה שלא. אבל זה מה שעשו והמשיכו את החלטות הבוקינג התמוהות של הערב.
2.75 מתוך 5 ולו רק בגלל השיפור בסוף. מצטייני הקרב: שיימוס וסזארו.

אליפות משקל קל
כל דיוייזית המשקל קל לא הצליחה להרשים מאז המעבר לRAW. זאת בהשוואה לטורניר הCWC שהיה מעולה ומלא בקרבות של 4.5 כוכבים. לפחות הדמות של בריאן קנדריק מעניינת ואני שמח שהוא האלוף.
הקרב עצמו התנהל בעוד שלקהל זה לה ממש הזיז ואי אפשר להאשים את הקהל בזה, כי הקהל היה סבבה לגמרי בשאר האירוע. אבל ככה זה כשלא ממש נותנים לקהל סיבה להתעניין.
הסוף היה שוב החלטה תמוהה, אבל לפחות הגיונית הפעם. בארון קורבין שונא אנשים קטנים בכלל ואת קאליסטו בפרט. מה שכן אהבתי, זה שהוא תקף קודם את קנדריק כדי שהוא ינצח בפסילה. הדבר מנע ממעבר של כל המחלקה לסמאקדאון כי בארון קורבין שונא את כל מתאבקי המשקל קל! לפחות זה היה סבבה והגיוני, בהתאם לדמות. אבל חבל שזה נגמר בפסילה וחבל שהקהל היה מת לאורך רוב הקרב. הקטע עם דניאל בריאן ובארון קורבין אחרי הקרב היה מעולה לדעתי.
2 מתוך 5.
 

Nurd4Life

New member
למה בכלל

הפסד בפסילה היה מעביר את הדיוויזיה? לא רק אם האליפות הייתה עוברת זה היה גורם לכך שהדיוויזיה תעבור?
 
יש מצב שדמיינתי

חשבתי שהסטיפולציה הייתה שאם קאליסטו מנצח הדיויזיה תעבור.
לא חייב באליפות, מספיק בקרב עצמו.

אבל זה יותר הגיוני שהוא חייב לזכות באליפות עצמה כדי שהדיויזיה תעבור
 
דעות סורבייבור סירייס מורחבות - חלק ב


קרב הדחות קלאסי, 5 על 5, גברים..
וואו! זה היה קרב מעולה! זה היה תאונת רכבת מרהיבה של הרס! הקרב היה מעל 50 דקות ולא הרגשתי את זה אפילו לרגע. נכון, היו קטעים של הכנה לקראת הספוט הבא והיו כמה רגעים של בלבול ובלאגן, אבל זה רק הוסיף לקרב לדעתי.

אז מה היה לנו? אמברוז מודח ראשון כי הוא לא מסתדר עם איי ג'יי סטיילס. האמת, שלא היה לי מושג מי יודח ראשון מכל מי שהיה שם. הנחתי ששיין מקמהון יהיה המודח הראשון כי הוא היחיד שלא מתאבק, אבל שכחתי ששיין מקמהון הוא פסיכופת מדופלם יותר מאמברוז.
ואז סטרומן הודח ברצף מדהים של RKO על שולחן השדרים , מרפק של שיין הפסיכופת מהחבל על שולחן השדרים השני והתפייסה של אלסוורת ברגל שלו. סטרומן לפני ההדחה היה פשוט מפלצת בלתי ניתנת לעצירה והקרב הזה עשה לו רק טוב, לדעתי. בואו נדבר גם רגע על הRKO המדהים ויזואלית. נראה שרנדי פשוט ריחף באוויר וזה בהחלט בא משום מקום. אבל נגיע עוד לרנדי ולRKO מדהימים בהמשך. אה גן, אלסוורת הושמד אחרי זה. נפלא.

אחרי זה קיבלנו את כל הקטע בין אוונס, ג'ריקו והרשימה. שוב, האלוף לא חייב להשאר עד הסוף ופה דווקא חשבתי שההדחה המוקדמת יחסית של אוונס נעשתה בסדר גמור. הוא הודח בעקבות פסילה ולא בגלל מישהו אחר. נכון שזה דבילי ששימוש ברשימה יוביל לפסילה, אבל נגיד RKO על שולחן השדרים לא מהווה פסילה, אבל שיהיה. כמובן שג'ריקו הודח מיד אחרי זה כדי להשאיר את RAW בפיגור של 4-2.
הייתי בטוח שאחרי 2 הנצחונות של RAW, זה יהיה ניצחון של סמאקדאון עם איי ג'יי בתור שורד אחרון אחרי שהוא מתגבר על רולינס במיני קרב מדהים. אבל כמובן שטעיתי. חוזרים לשיין הפסיכופת. תראו, שיין מעולם לא היה מתאבק טוב. האגרופים שלהם נראים יותר מזויפים מאורית פוקס, אבל בחיי שהוא משוגע עם קבלות. הוא תמיד ישים את הגוף שלו למען הצופים והאוהדים. תיארתי לעצמי שריינס ייתן לו ספיר באוויר באמצע הקוסט 2 קוסט אבל לא תיארתי שזה יהיה כזה מטורף! אין ספק ששיין חטף זעזוע מוח בעקבות זה וגם ריינס נפל על הראש. הרעיון היה מעולה, הביצוע קצת פחות. ביי ביי שיין.
לפני שנמשיך, משהו שכבר כולם דיברו עליו ברשת וזה רנדי אורטון הולך לבן של שיין מקמהון ואומר לו שאבא שלו בסדר. ראו את זה לשניה אבל בתור אבא, חשבתי שזה היה מחווה מדהימה מצידו של רנדי, להרגיע את הבן של שיין. ואז הוא הלך שוב לוודא עם שיין שהכל בסדר לפני שהוא נעלם אל מאחורי הקלעים.

איפה היינו? אה כן, 3 על 2. כלומר, זה היה 3 על 2 עד שדין אמברוז החליט לחזור כי הוא ממש שונא את AJ סטיילס ונזכר שיש להם קרב עוד שבועיים על התואר. הנה – קיבלנו את האיחוד של השילד שכולם רצו ועוד עם איזה השפעה על הקרב! טריפל שילד פאוור בומב על AJ סטיילס. אני חייב להודות שכולם ביצעו את התפקיד שלהם מושלם, כולל השדרים. איך שהאבטחה ניסתה להפריד, איך שרולינס וריינס תקפו את האבטחה כדי לשחרר את אחיהם לשעבר, איך שJBL (שהיה מעולה באירוע, אגב) צרח על דין, איך שקורי גרייבס התלהב וכמובן הביצוע המושלם של הפאוורבומב.
והנה, ככה מדיחים את האלוף מבלי לפגוע בו. סטיילס הודח אחרי פאוורבומב של 3 אנשים על שולחן השדרים, אחרי קרב מתיש וארוך. אנחנו כבר 2 על 2 והנה נדמה שרולינס וריינס ישרדו ונקבל סוויפ של RAW על סמאקדאון. בעיקר כשמי שנשאר מסמאקדאון זה בריי ווייאט שתמיד מפסיד באירועים. אבל לא! הנה מגיע לוק הארפר! יאללה טים סמאקדאון!
והנה, מגיעים לRKO המדהים של הערב. תקשיבו, רנדי אורטון הוא בטופ 3 של כל הזמנים בזירה כשאכפת לו ויש לו מוטיבציה. לא דיברתי אפילו על הסופרפלקס המדהים שלו על רולינס שהוא כמעט ועשה ביד אחת ופאוורסלאם המושלם שלו. כשסת עלה לחבל, ראו את אורטון ליד החבלים וחשבתי שהוא ייתן RKO איכשהו. אבל לא דמיינתי שזה יהיה RKO כזה מושלם אחרי פרוג ספלאש. אין ספק, אורטון ורולינס יודעים לתת RKO לא צפויים משום מקום מדהימים. יש מצב שזה יותר טוב מרסמלניה 31.

טוב, אז רולינס הודח והנה ריינס מוצא את עצמו מול 2. אין משהו שוינס אוהב יותר מאשר את הגיבור שלו מתגבר על הסיכויים. אז יאללה, ריינס ידיח את שניהם ויהיה השורד האחרון. היי רגע, מה זה? אורטון מקריב את עצמו וחוטף את הספיר במקום בריי? סיסטר אביגייל (שנראה רצחני לגמרי, חשבתי לרגע שריינס שבר את הצוואר בגלל הזווית שבא נפל)? בריי מצמיד את ריינס?!?!
ייייייייייישששששששששש\! טים סמאקדאון ניצחו, רנדי ובריי השורדים האחרונים. מדהים.
קרב שהכיל כל כך הרבה אקשן, כל כך הרבה סיפורים (לא דיברתי אפילו על סטרומן מול ווייאט), כל כך הרבה ספוטים מעולים וסיום מעולה ולא כזה צפוי.
4.5 מתוך 5. מצטיין הקרב: רנדי אורטון, שמוכיח שוב שסורבייבור סירייס זה האירוע שלו.

מיין איבנט: ברוק לסנר נגד ביל גולדברג.
טוב, תראו. ראיתי את זה לא בלייב. החסרון? ראיתי כמה זמן נשאר עד סוף האירוע. זה לא סוד שהWWE לפעמים מושכים אירועים אחרי הזמן המוקצב. אם הייתי רואה בלייב, לא היה לי מושג מתי זה ייגמר. אבל ברגע שראיתי שיש בערך 4, 5 דקות לסוף הבנתי שמצפה לי קרב קצר.
הנה לסנר הולך להרוג את גולדברג מהר תוך כמה דקות ולהשלים את הנקמה שלו.
רגע, ספיר של גולדברג? ועוד אחד? לסנר על הרצפה. רגע... ג'קהאמר!!!! לא יכול להיות!

ביל גולדברג ניצח את ברוק לסנר תוך פחות מדקה וחצי!!!!!!!!!!!!! הולי שייייייייייייייייט!!!!
שאפו לWWE על האומץ לסיים ככה את האירוע. זה מה שגולברג היה תמיד – אס קיקר שמסיים קרבות מהר עם כמה שפחות תרגילים. איך ברוק הסכים לזה, אין לי מושג, אבל שאפו. מה שכן – ברוק מכר כל תרגיל של גולדברג כאילו מישהו ירה בו עם שוטגאן.
כבר הספקתי לקרוא תגובות לכאן ולכאן. כאלה שאומרים שזה בזבוז של הבנייה של לסנר כמפלצת שהוא מפסיד נקי למתאבק עבר בין 49 שלא ברור כמה עוד יופיע בWWE. מהצד השני יש את אלה שאומרים שזה היה מושלם וככה גולדברג צריך להראות, אפילו מול לסנר.

דעתי? זה לא יפגע בלסנר לטווח הרחוק. הסיפור שלו, מבחינת הקייפייב, יהיה שהוא זלזל ביריב שלו, חטף כשהוא לא היה מוכן וזה יגרום לו להיות כועס יותר וצמא לדם. על הדרך הוא יהרוג איזה 2, 3 מתאבקים ויזכה לנקמה שלו ברסמלניה 33. ככה אני הייתי כותב את זה.
נהנתי להיות מופתע שני אירועים ברצף מהמיין איבנט ולדעתי זה בוצע מצוין פה.
לא יכול לדרג קרב של דקה וחצי עם 3 מהלכים, אבל מבסוט על התוצאה וגם על הדרך.

לסיכום: אירוע שהתחיל בינוני, כלל כמה החלטות בוקינג לא ברורות וסיומים קצת מאכזבים לקרבות אבל קרב הגברים והמיין איבנט פיצו על זה בגדול.
טייקאובר היה האירוע היותר טוב מבין השניים, אבל עדיין נהנתי מאוד גם מסורבייבור סירייס.

 

pipipopy

New member
גרמת לי להתחבר אחרי תקופה ארוכה

רק בשביל להגיד לך - כל הכבוד!
ממש נהנתי לקרוא, מסכים עם כל מילה.
 

dannygoosh

New member
לגבי השאלה

"איך ברוק הסכים לזה"
הוא לא בעל מניות בחברה, הוא עובד שכיר, וככזה הוא יעשה מה שיגידו לו לעשות.
למען האמת, אף פעם לא הבנתי את השאלה הזו.
 

kendog keds

New member
בגדול אני אוהב first evers

בגלל זה מאוד מאוד אהבתי את סאמרסלאם 2014 כשלראשונה היה מיין אבנט סקווש, ובו לסנר שחט את סינה בצורה מדהימה ואמינה שנתנה באמת תחושה שיש פה מישהו מיוחד שאף אחד לא ברמה שלו.
גם הפעם היה די נחמד לדעת שראית משהו ראשון אי פעם - המיין אבנט סקווש-דקה וחצי הראשון אי פעם, אבל ההבדל הוא שהפעם זה מרתיח את העצבים. ממש הייתי שמח לראות אותו תרחיש אבל הפוך, כך שהיו חוסכים לנו את הקרב הזה ונותנים ללסנר עוד קורבן איכותי לרשימה.
&nbsp
ולא, אני לא כזה מסכים עם כל דיבור ה"ככה קוברים את לסנר אחרי שסיים את הסטריק וכו'..." בקלות יכולים להסביר או סתם להניח שלסנר הגיע מסיבה כלשהי לא במיטבו/לא מרוכז/זלזל יותר מדי בגולדברג, לחזור להיות קילר ובקרב החוזר שבטח יהיה במניה לנצח אותו, בתקווה שגם בקרב חד צדדי. אבל מרגיז מאוד שזה בשביל בן אדם שבאמת נראה שעשה את כל זה כדי להשוויץ בפני הבן שלו ואשתו, וכמובן בשביל בוחטה רצינית, ועל ה*** שלו עכשיו קריירה ולתת קרבות טובים.
&nbsp
לסנר אולי ידוע כאחד שמונע מכסף בלבד והעבודה לא הכי מעניינת אותו, אבל הוא עדיין פאקין נותן עבודה מעולה שאין לה תחליף. גולדברג זה הכי סתם שיש.
 

dannygoosh

New member
אידיוט טיפש קלאפ קלאפ קלאפ קלאפ קלאפ

בסה"כ היה אחלה אירוע. אהבתי את הבוקינג של הקרבות, היה קצב טוב, היו באמפים, הפתעות, באמת היה סבבה.
&nbsp
מקובל עליי לגמרי שהחליטו לסיים את המיינאיבנט בסקוואש של דקה, כי קשה לי להאמין שקרב ארוך בין שני אלה היה מצליח להיות מעניין, במיוחד אחרי הקרב הארוך והמתיש של ראו-סמקדאון. אבל הסקוואש היה לגמרי לצד הלא נכון. גם אם יש תכנונים לקרבות נוספים לגולדברג, הוא לא היה צריך לנצח - ובטח שלא ככה.
אין לי שום בעיה עם "שוק וואליו" וכל הבולשיט הזה, אבל במקרה הזה זו הייתה טעות. הבעיה היא שהWWE לא מודים בטעויות ולא לומדים מטעויות.
 

RacemaniaA

New member
דעות SS16 וWTF אחד גדול - (חפירה)

טוב אני חייב להודות שזה היה PPV חזק מאוד.. ישבתי לראות בלי הרבה ציפיות יותר בשביל הכיף לראות כמה קרבות טובים ולהדליק ת'נוסטלגיה שוב בלי קשר לתוצאות אבל באמת סיפקו פה אחלה אירוע! יש שני דברים שאי אפשר לסמוך עליהם אחד זה זאב בטבע והשני זה מקמהן בעולם הרסלינג ובטוח הם ימצאו דרכים "יצירתיות" כמו תמיד כדי לכפר על כל הטוב הזה שנשפך פה אבל היה מעניין

בקרב הישרדות במיינאבנט אמרתי פאק באסה למה אין ווינר לרסלינג? היה לי ברור מהרגע שאמברוז הודח ולפני זה שהשילד התאחדו פה ויתפוצצו על סטיילס אבל חשבתי שגם יתנו להם ת'ניצחון..

לפי דעתי פיספסו פה בגדול יכלו ללכת על סוף הרבה יותר יפה פחות ג'נרי שגם היה מכניס עניין להמשך ולא ככה סתם נגמר יכלו לעשות את זה שרולינס נשאר אחרון עם וויאט ואורטון וריינס מודח,אחרי זה חוזרים אמברוז וריינס ואז מופיע לוק הארפר,שהוא מגיע יש מלחמה בחוץ בין כולם ושלושתם מתאחדים ומבצעים עליו את הפוורבומב על שולחן,ריינס חוזר לקרב כמה דקות אחרי ובמלחמת פינישרים אורטון עושה עליו את הRKO אבל הם מתערבים ורולינס מנצח אחרי רולאפ מהיר,ריינס נגד וויאט נמשך כמה דקות עד שהשופט מקבל מכה באחד הקטעים ועף החוצה,וויאט מצמיד אבל אין שופט.. בזמן הזה מתערבים כל מי שהודחו משני הקבוצות גם שיין גם הכלבה גם סטיילס גם אוונס,הארפר קם ותוקף את אמברוז וריינס ופוגע ברולינס (אחרי ששוב מנסה להצמיד ברול אפ ונכשל) ומקבל ת'כיסא בראש... וויאט מצמיד ל1 2 3 ושניות לפני הניצחון נכבה האור... שהוא נדלק השופט בחוץ סטרומן בחוץ מעולף ומופיעה בצד הזירה דמות אישה בלבוש ואיפור מוזר (שמתבררת מאוחר יותר כסיסטר אביגיל) שמטריפה את ריינס בצרחות ובחיוך פסיכוטי שלאחר מכן מבצע את הספיר על וויאט ורולינס מצמיד לניצחון... מה גרם לסיסטר אביגיל לבחור בשילד ולא באחיה? בהמשך בסמאקדאון הם ריינס ורולינס עוזרים לאמברוז בקרב לקחת ת'אליפות מסטיילס ולוקחים אותה לרו... שמתפתח בהמשך לקרב בין הקבוצות בשתי התוכניות על קרב של "double or nothing" על שני התארים מתקופת הראמבל עד מניה. שנים בלי בוקינג נוסטלגי משו

מאז שהתחיל כל עניין גולדברג-לסנר לא היה לי ברור מה הקטע למה שגולדברג יחזור כדי להפסיד ולמה שלסנר יסכים לפיוד כזה אם הוא מפסיד ויוצא סופר ביץ' אחרי שכבר הפסיד? אחרי זה הבנתי שזה קרב שכנראה הבטיחו ללסנר שינצח אחרי שאיים לעזוב וגם יקבל ת'תואר שוב או שהבטיחו לגולדברג שינצח וככה יסכים לדיל שנתי ולא לקרב אחד..... היום קיבלתי ת'תשובה,אפילו אחרי כל השנים ברסלינג הייתי בשוק מהסוף של הקרב דפקתי וואחד WTFFFFF רציני כמו שלא דפקתי מאז ימי מארקותי בגיל 12 בסוונטון בומב של הארדי על באבא ריי במניה 17 זה היה נראה הזוי למה לעזאזל שיעשו סוף כזה?! זה היה נראה כמו עונש למישהו על משהו לא כמו סוף של קרב...אבל שמח שגולדברג ניצח בכל זאת,בקיצור יצאתי עם הרגשה טובה וWTF אחד גדול בסיום.
 
למעלה