שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


גולדברג יוצא החוצה ומודה לקהל ולמשפחה שלו. גולדברג אומר שסטפני שאלה אותו האם הוא יכול לזכות שוב בתואר, והכניסה אותו לראמבל. הוא מזהיר את כולם.
&nbsp
הניו דיי יוצאים החוצה ומסבירים שהצוות שלהם ניצח, ושבעוד 23 ימים הם יהפכו לאלופים שכיהנו לזמן הכי ארוך. לאחר מכן הם הגנו על התארים מול סזארו ושיימוס אחרי שקינגסטון הצמיד את סזארו.
&nbsp
כריס ג'ריקו אומר שבהיילייט ריל, הוא יגיד בדיוק מי אשם בכך שהרשימה התפזרה אתמול.
&nbsp
כנראה שקאס מתח את אנזו וגנב לו את הבגדים, אבל אנזו נתקל בלאנה, מה שעצבן את רוסב.
&nbsp
סטפני מכריחה את פולי לקבוע לזיין קרב מול סטרומן כעונש על ההפסד.
&nbsp
סדריק אלכסנדר ניצח את אריה דאבורי אחרי לאמבר צ'ק.
&nbsp
ג'ריקו יוצא לארח את ההיילייט ריל ולהסביר למה הצוות של RAW הפסיד. אוונס יוצא החוצה וג'ריקו מראה על הג'ריטרון 6,500 (לא 5,000, הוא שדרג) איך אוונס השתמש ברשימה כדי לעצור את AJ סטיילס מלתת לו סטיילס קלאש. אוונס אומר שהוא הקריב את עצמו בשביל ג'ריקו, וג'ריקו בכל זאת הודח. בזבוז של חברות. ג'ריקו מעוצבן כי אוונס תמיד נוטש אותו לחטוף פינישרים. ומה שקרה אתמול הוא באשמת... רומן ריינס. הם מתחבקים. אוונס מסביר שגם רולינס לא עזר. רולינס יוצא ואומר שהוא רוצה קרב מול אוונס. אוונס מסרב. רולינס רץ לתקוף אותם וחוטף עד שריינס בא לעזור. פולי יוצא וקובע קרב ללא פסילות בין רולינס לאוונס, שבו ריינס וג'ריקו לא יוכלו להתערב.
&nbsp
רוסב ניצח את אנזו אמורה עם האקולייד.
&nbsp
הקלאב ניצחו את גולדן טרות' ויקבלו בשבוע הבא קרב על תארי הזוגות.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את סמי זיין אחרי שמיק פולי עצר את הקרב כשסטרומן חנק את זיין.
&nbsp
אמלינה תערוך בקרוב את הבכורה.
&nbsp
שארלוט יוצאת עם דיינה ואומרת שלאף אחד לא אכפת כמה ביילי חמודה, היא המלכה. סשה יוצאת ואומרת שעכשיו, כשהן לא צריכות להילחם ביחד, היא רוצה קרב חוזר. שארלוט אומרת שבסדר, אבל לא הלילה, אלא בשבוע הבא, בשארלוט. נייה ג'קס יוצאת וטוענת שסשה אוברייטד. סשה אומרת שהיא תטפל בה אחרי שתנצח את שארלוט. דיינה יורדת על סשה וחוטפת, נייה ושארלוט תוקפות אותה עד שביילי באה להציל אותה. זה מוביל לקרב זוגות, שבו סשה וביילי מנצחות את שארלוט ונייה אחרי ששארלוט נכנעה לבנק סטייטמנט.
&nbsp
ריץ' סוואן ניצח את נועם דר ואת ריץ' פרקינס, ויקבל קרב על התואר ב-205 לייב, תכנית הקרוזרווייטים.
&nbsp
קרב ללא פסילות על האליפות האוניברסלית: קווין אוונס ניצח את סת' רולינס אחרי שמעריץ במסכה (ג'ריקו) תקף את רולינס. רולינס נתן לו פדיגרי אבל חטף מאוונס פאוורבומב.
 

Aberforth

New member
ספוילר ופנטזי קארד למניה.

שימו את ריינס נגד גולדברג
לסנר נגד אוונס
טייקר נגד בריי
סינה נגד סטיילס
HHH נגד רולינס
ותנו לכל הצעירים לנצח נקי ובצורה מרשימה
&nbsp
 
למעלה