תוצאות NXT טייקאובר טורונטו

תוצאות NXT טייקאובר טורונטו


בובי רוד ניצח את טיי דילינג'ר. רוד נכנס לזירה כשמקהלה שלמה מבצעת את השיר שלו.

גמר טורניר דאסטי רודס: אות'ורס אוף פיין ניצחו את TM61.

אליפות הזוגות, הטוב מ-3: גארגאנו וצ'יאמפה ניצחו את דה רבייבל (א) 2-1 וזכו בתואר. דה רבייבל ניצחו את הראשון אחרי שאטר מאשין. DIY ניצחו את השני אחרי הקומבו של הסופרקיק/ברך לראש. DIY ניצחו את השלישי אחרי הכנעה כפולה וזכו בתואר!

אליפות הנשים: אסקה (א) ניצחה את מיקי ג'יימס. אחרי הקרב מיקי רצתה לחיצת יד, אסקה פשוט הרימה את התואר ויצאה מהזירה.

אליפות הNXT: סמואה ג'ו ניצח את שינסקה נאקאמורה (א) אחרי בעיטה מתחת לחגורה שהשופט לא ראה, אורנגי על המדרגות ומאסל באסטר וזכה בתואר. ג'ו הפך למתאבק הראשון שזוכה פעמיים באליפות הNXT.
 

Nurd4Life

New member
רק למי שלא התכוון לראות

תראו את קרב אליפות הזוגות. בעיקרון כל האירוע טוב (מלבד קרב הזוגות על הדאסטי קלאסיקס) אבל קרב אליפות הזוגות היה פשוט מדהים. ללא ספק מועמד חזק לקרב השנה מבחינתי.
 

Katzomoto

New member


כרגיל, NXT מספקים את הסחורה.
אירוע נהדר ומאוזן מתחילתו עד סופו עם דגש כמובן על קרב אליפות הזוגות. קצת חבל שהקהל לא היה יותר מושקע בקרב הנשים, בגלל חוסר העניין לקראת סיום זה קצת הרגיש שהקרב נגמר מוקדם מדי. כנראה קשור לכך שהתוצאה היתה דיי ברורה מלכתחילה.

מעניין מה יקרה עכשיו עם נקאמורה. כל ההימורים היו על כך שג'ו מפסיד והולך לסמאקדאון. הוא פחות או יותר השתלט בשנה האחרונה על משבצת המיין איבנט ב-NXT ויש הרגשה שמיצה ושהגיע הזמן שיעלה לליגה של הגדולים. נאקמורה לעומת זאת נמצא שבעה חודשים בחברה והיה יותר טבעי שישאר אלוף, כאשר בובי רוד, אוסטין אריס, והידאו איטמי כשיחזור נראים כמו המועמדים הטבעיים להתמודד מולו.
 

kabukim

New member
דעה על קרב אחד

קרב הזוגות היה ההגדרה המושלמת של היאבקות בידורית - המהלכים, הפסיכולוגיה, הכימיה הייתה מושלמת, והדמויות עצמן - השחקנים - היו מבדרים. זה היה מהקרבות היותר טובים של השנה האחרונה ואולי אפילו קרב השנה, אם לא זיין-נקאמורה. מהקרבות האלה שמראים לאנשים שרוצים לדעת למה לעזאזל לראות את ה"קרקס המתוסרט והמזוייף הזה".
 

pufpuf

New member
NXT

כרגיל הטייקאובר מספק את הסחורה.
חוץ אולי מגמר הטורניר, כל הקרבות היו טובים ומעלה.
קרב הזוגות היה אחד מהקרבות הכי טובים שראיתי השנה ב NXT (וכנראה בכלל ב WWE, פשוט אני לא יכול להעיד על זה כי לא צפיתי כמעט בכלום השנה ב WWE).
&nbsp
מיקי ג'יימס נראתה טוב מאד, ואני מאד מקווה שהיא תשאר ברוסטר של NXT. בהחלט יש לה מקום.
&nbsp
ג'ו נגד נאקמורה היה מיין איבנט מצויין עם תוצאה מפתיעה.
הכניסה של נאקמורה הייתה מעולה.
&nbsp
האירוע טס, הקרבות היו טובים, הפיודים טובים ומעניינים. למרות כל השינויים ש NXT עוברת מבחינת כח אדם, היא נשארת אי של שפיות ב WWE.
 
דעות NXT טייקאובר טורונטו


אין מה להגיד על הכניסה של בובי רוד. פשוט גלוריוס! אחלה בחירה לפתוח את האירוע, הכניס את הקהל לאווירה הנכונה. טיי דילינג'ר ממש אובר וכיף לראות את זה.
הקרב עצמו היה סבבה לגמרי, אחלה קרב פותח. היה ברור שרוד ינצח, אבל לרגע חשבתי שיתנו לטיי לנצח עם השארפשוטר, כי קנדה וזה.
3.5 מתוך 5.

גמר טורניר דאסטי היה צפוי גם כן, אבל הקרב היה טוב יותר ממה שחחשבתי שיהיה. את TM61 לא ראיתי בגלגול הקודם שלהם ביפן ועד כה הם לא ממש הרשימו אותי בNXT, אבל בקרב הזה הם הרשימו לחלוטין. בקשר לAOP הם עדיין ירוקים, אבל בתפקיד שלהם הם טובים.
הקרב החלש של הערב בעיניי, אבל עדיין קרב של 3 מתוך 5.

אוקיי – הקרב שחיכיתי לו הכי הרבה היה הבא בתור. לרבייביל ולDYI יש כימיה מדהימה ביניהם ובכלל לרבייבל יש כימיה מעולה עם כל צמד. לפני הקרב חשבתי על זה שאם DIY לא מנצחים, אז צ'יאמפה עושה היל טרן על גרגאנו בטוח.
ברגע שרבייבל ניצחו את המערכה הראשונה, ידעתי שDIY ינצחו בסוף, אבל בחיי – הייתי במתח לאורך כל הקרב! ועוד איזה קרב זה היה! היה בו הכל – מתח, ספוטים נהדרים, פסיכולוגיה, אקשן בלתי פוסק, הפיכות נפלאות וסיפור מופלא! באמת, הקרב הזה הוא כל מה שאפשר לבקש מקרב.
לדעתי, קרב הזוגות הכי טוב השנה בWWE ואולי אי פעם. לא זוכר קרב זוגות בעבר שהחזיק אותי ככה במתח ובעניין לאורך כל הקרב. מועמד חזק לקרב השנה.
מי שעוד לא ראה – תעשו טובה, תפנו לעצמכם זמן ותראו את הקרב הזה.
5 מתוך 5!!!

ושוב הנשים מקבלות את המשימה של לעלות אחרי קרב הערב, בדיוק כמו בדאלאס (אז אחרי זיין נגד נאקאמורה) וכמו בברוקלין (גם אז אחרי רבייבל נגד DIY). ותשמעו, הן לא מפשלות.
מיקי ג'יימס הייתה המתאבקת השלישית האהובה עליי, אחרי ליטה וטריש. כן, קרב נגד טריש היה הולך יותר טוב בקנדה, אבל אני שמח שמיקי הייתה בקרב הזה. היא נראתה טוב בזירה, בכושר טוב והיה לה מענה כמעט לכל דבר של אסקה. ומעל הכל – הייתה פסיכולוגיה מעולה בקרב הזה בין השתיים!
מה שכן, הסוף המהיר מדי קצת הרס מהקרב. ממש נההנתי מהקרב ואני אשמח לראות את מיקי ג'יימס חוזרת קבוע לWWE.
4 מתוך 5.

והנה המיין איבנט. הכניסה של שינסקה הייתה מדהימה, אבל עדיין רוד זוכה בתואר הכניסה המרשימה. סמואה ג'ו פשוט בתחיית קריירה מאז שהוא בNXT וכיף לראות את אחד המתאבקים האהובים עליי מTNA זורחים ככה.
הקרב עצמו היה יותר טוב מהקרב בברוקלין לדעתי. שניהם נתנו הכל, שינסקה מכר יפה מאוד את הברך ברוב הזמן, ג'ו נראה מסוכן ותוצאת הקרב הייתה הפתעה מוחלטת אבל בטעם טוב. זה דרש בעיטה מתחת לחגורה, שימוש במדרגות ואז מאסל באסטר כדי לחסל את נאקאמורה.
כולם דיברו שזה יהיה קרב הפרידה של ג'ו מNXT ושהוא יעלה לרוסטר הראשי אחרי שיפסיד. אז לא הפסיד ולא נעליים. ג'ו הוא זה שגרם להפסיד הראשון של נאקאמורה בNXT וגם היה זה שניצח לראשונה את הדימון קינג של פין באלור. אם זה לא בוקינג של מנצח, לא יודע מה כן.
4 מתוך 5.

לסיכום: עוד טייקאובר מוצלח כשכל קרב הוא קרב טוב, מעל הממוצע. זה גם כלל מועמד רציני לקרב השנה (אליפות הזוגות), קרב נשים מעולה ומיין איבנט טוב מאוד. יופי של אירוע.

 

שי מילר

New member
מנהל
אני אומר את זה שוב

בובי רוד זה בעיניי הדבר הכי טוב שקרה ב-WWE ו-NXT בשנים האחרונות.
אני מת שיעבור לרוסטר הראשי, הוא ענק והכניסה שלו זה משהו נדיר.
 
למעלה