עדכון חדשות ארווווווווך (מכיל ספוילרים)

עדכון חדשות ארווווווווך (מכיל ספוילרים)

ברוכים הבאים לעדכון החדשות!
היכונו להרבה ספוילרים, אז אל תגידו שלא ידעתם!
יאללה, יש הרבה חדשות אז בואו נתחיל!

מה קורה עם גולדברג? ובכן, לפי תגובת הקהל ביום שני – נראה שיש מצב שישאירו אותו לעוד קרב, ככל הנראה ברסלמניה. ומה לגבי הקרב שלו עם לסנר? הקרב עצמו צפוי להערך בסורבייבור סירייס והתכנון הוא שלסנר ינצח. לפי השמועות, אין כמעט שום סיכוי שהתוצאה תשתנה.

אבל עוד לפני סורבייבור סירייס, לפי מקורות פנימיים – בHIAC אף חגורה לא צפויה להחליף ידיים. כמובן שזה עוד יכול להשתנות, אבל לפי מה שנראה כל האלופים ישארו אלופים בסוף האירוע.

ואם כבר HIAC, מיק פולי פרסם בפייסבוק שהמיין איבנט יהיה סשה נגד שארלוט, אבל זה עדיין לא סגור ב100 אחוז. הציפייה היא שזה יהיה הקרב האחרון של הערב (ולכן המיין איבנט) אבל זה עוד יכול להשתנות עד האירוע.

התכנון לפיוד של טריפל אייץ' וסת רולינס הוא שהקרב ביניהם יקרה ברסלמניה. אבל הWWE רוצים למלא את האלמודום ברויאל ראמבל, אז יש סיכוי סביר שיהיה קרב ביניהם כבר אז, עם קרב חוזר ברסלמניה.

הרומן בין פייג' לאלברטו דל ריו צפוי להיות הסיפור המרכזי בתחילת העונה של טוטאל דיווה'ס. טרם ידוע עד איזה פרק זה ימשיך, פשוט כי כשהצילומים התחילו, דל ריו עדיין היה חלק מהWWE והסדרה התמקדה בהם.

יש סיכוי שנראה את ג'ון סינה בקרב בצוות סמאקדאון לייב בסורבייבור סירייס, אבל עדיין לא הוחלט סופית.

החולצה של ג'יימס אלסוורת היא בין הנמכרות ביותר השבוע בחנות האונליין של הWWE.

התכנון לקרב של אסקה בטייקאובר טורונטו היה קרב נגד טריש סטראטוס ושאסקה תהיה היל. נכון לעכשיו זה עדיין התכנון לקרב שלה מול מיקי ג'יימס. כמובן, הסיבה שהקרב נגד טריש ירד מהפרק זה בגלל שטריש בהריון.

הידאו איטאמי צפוי להעדר בין חודשיים לשלושה חודשים בעקבות הפציעה שלו.

יש שמועות שטוענות שההנהלה הגבוהה מאוד מרוצה מרודריק סטרונג, למרות הזמן הקצר שלו בחברה.

הספיריט סקוואד לא צפויים להשאר מעבר לשנת 2016. הם הוחזרו לריצה קצרה לטובת הפיוד של מיז וזיגלר ויעלמו בקרוב.
 

AMEOBI

New member
תודה על החדשות


אני מקווה שגולדברג יחזור רק לקרב אחד. מספיק שהוא תופס מיין איבנט בסרביביר סיריס. לא רוצה לחשוב בכלל שהוא יהיה גם במיין איבנט של מניה.

הגיוני שאף חגורה לא תחליף ידיים,כי כולם אלופים טריים.

למה שהקרב נשים יהיה המיין איבנט? רק בשביל שיגידו ש"הנה יש קרב נשים במיין איבנט של הppv"? המיין איבנט חייב להיות אוואנס נגד רולינס.
 

tal19hit

New member
תודה על החדשות

ולגבי סשה ושרלוט... זה הרי ידוע שכבר כמה שנים הWWE מגדירים יותר מקרב אחד כמיין איבנט (במיוחד במניה)
והם מתעקשים על זה למרות שכל שאר העולם (כולל האוהדים שלהם) יודע שהמיין איבנט זה הקרב האחרון של הערב.. אז אני אאמין לזה כשאני אראה את זה
 

Nurd4Life

New member
תודה על החדשות

לא רואה שום סיבה ששארלוט נגד סשה יהיה המיין איבנט. גם לא מאמין שהוא יהיה. לדעתי גם היה עדיף שאם הם נורא רוצים לנפח את זה אם הם היו מוותרים על קרב הסל בין ריינס לרוסב ומסתפקים בשניים כאלה על שתי האליפויות "המרכזיות" - הגברים והנשים.

הפרומו של היימן/לסנר היה נוראי. הקטעים של ג'ריקו היו משעשעים אבל לא הצליחו לסחוב את כל התכנית.

העובדה שהקרבות הדחה לסרבייבר סירייס הוכרזו, הג'נרל מנג'רים מדברים עליהם אבל בתכלס שום דבר לא נעשה בנידון די מעצבן. זה לא שפולי מנסה לבנות זוגות שיתחברו יחד, שעושים בדיקות איזה מתאבקים יתאימו וכו' וכו'. זה יותר תלונה לסמקדאון (שם אין להם PPV באופק.. נראה לי.. אני מקווה.. לכו תדעו, כבר אי אפשר לעקוב) אבל אם ברו היה זמן לקדם סטוריליינים שלא יופיעו בPPV, יכלו להשקיע בזה קצת יותר מאמץ...
 

pufpuf

New member


אם סשה נגד שארלוט יהיה המיין איבנט זה במסגרת ההחלטה המוזרה שלהם פשוט לשבץ קרבות רנדומלית בקארד, אין לזה שום הצדקה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה