שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ג'ריקו פותח את התכנית ואומר שהקרב המשולש איתו, עם אוונס ועם רולינס בוטל בגלל סיבה נוראית, שתחריב את ה-WWE... מישהו גנב את הרשימה. הוא לא יעזוב את הזירה עד שיחזירו לו את הרשימה. אוונס יוצא ואומר שהוא יעזור לו, אבל שיטפלו קודם ברולינס. ג'ריקו מסרב להילחם עד שיחזירו לו. סטפני יוצאת ואומרת שאף אחד לא יוצא מהבניין עד שהרשימה חוזרת, אבל שהקרב המשולש יתקיים. רולינס יוצא ומתברר שהוא גנב את הרשימה. רולינס חושף שגם סטפני נמצא ברשימה בגלל שקבעה קרב סאל בין רולינס ואוונס. ג'ריקו דורש את הרשימה. רולינס מחליט להוסיף לשם איברים של אוונס שהוא ישבור בסאל. הוא בורח עם הרשימה. מאחורי הקלעים, רולינס אומר לסטפני שהוא השאיר את הרשימה במלתחות.
&nbsp
אנזו וקאס יוצאים כדי לדבר אבל הקלאב מנתקים להם את המיקרופון. אנזו פשוט עושה את הכל והקהל אומר את זה בשבילו. הם ילחמו ביום ראשון. אנזו אמורה ניצח את קארל אנדרסון אחרי שגאלוס הסיח את דעתו של השופט וקאס נתן לאנדרסון ביג בוט.
&nbsp
רוסב מסביר בפרומו מוקלט שהוא יחסל את ריינס בסאל. הוא לא מפחד מאף אחד וינקום בשביל המשפחה שלו.
&nbsp
הניו דיי יוצאים ויורדים על שיימוס (ולא על סזארו). הם אפילו משתמשים ב"שיים" ממשחקי הכס. שיימוס וסזארו ניצחו את הניו דיי אחרי ברוג קיק לביג אי. סזארו נתן אפרקאט לקופי, ואחרי הקרב סזארו ושיימוס התווכחו מי תרם לניצחון.
&nbsp
כריס ג'ריקו חיפש את הרשימה אצל השיינינג סטארס (להם יש רשימת מחירים לחופשה), טייטוס או'ניל וג'ינדר מהאל.
&nbsp
דיינה ברוק אומרת שהיא ניצחה את ביילי בשבוע שעבר, והיא רוצה קרב הורדת ידיים. ביילי פצועה בכתף. דיינה מנצחת בקלות. ביילי דורשת להשתמש ביד השנייה שלה. היא כמעט מנצחת, אבל דיינה תוקפת אותה. ביילי מצליחה להשתמש בביילי טו בלי.
&nbsp
סטפני (שג'ריקו מתעקש שהיא לא ברשימה, הרי "לא היו ביניהם שום בעיות") אומרת שאם ג'ריקו לא ילחם הלילה, הוא יושעה.
&nbsp
קורטיס אקסל אומר שהוא לא מאמין שבו דאלאס תקף אותו, כי הוא בו-ליב. אבל הלילה הם במינסוטה, וכאן נולדו אבא וסבא שלו. בו דאלאס מנצח אותו אחרי רול אפ.
&nbsp
כריס ג'ריקו מצא את הרשימה אצל ברון סטרומן, שהעיר שהשם של סמי לא נמצא שם. מתברר שהשם שלו בעמוד ארבע. אחרי שסטרומן הולך, ג'ריקו מוסיף את סטרומן לרשימה כי הוא נגע לו ברכוש...
&nbsp
רומן ריינס אומר בפרומו מוקלט שהוא יכסח את רוסב בסאל.
&nbsp
הגולדן טרות' (ע' מארק הנרי) ניצחו את השיינינג סטארס (ע' טייטוס או'ניל) אחרי מהלך משותף לפרימו.
&nbsp
מיק פולי מביא את סשה ואת שארלוט לחתום על חוזה לקרב הסאל. פולי מסביר להן על החשיבות של הסאל. הוא גם מסביר להן שזה קרב שיכול לגמור את הקריירה שלהן. שארלוט אומרת שהיא תיקח בחזרה את התואר שלה ושסשה תכבד אותה. סשה אומרת שהיא הבוסית. שארלוט אומרת שסשה חלשה ונפצעת הרבה. סשה ושארלוט אומרות שהן לא מפחדות, פולי מסביר שהן צריכות לפחד. הסאל הרס אותו. הוא אומר שהוא מכיר את שארלוט מאז שהייתה ילדה, ושסשה היא עדיין הילדה שרצתה חתימה מאדי גאררו. הוא אומר שיש סיכון יחד עם ההיסטוריה שהן יעשו. השתיים חותמות על החוזה.
&nbsp
ריץ' סוואן ניצח את בריאן קנדריק אחרי רול אפ. TJ פרקינס פירשן.
&nbsp
קווין אוונס אמר בריאיון שהוא ישמיד את רולינס.
&nbsp
לפני קרב בין סטרומן לסמי זיין, סטרומן אמר שהוא רצה תחרות. סמי מתחיל לתקוף אותו, סטרומן זורק אותו על הבריקייד ועוזב.
&nbsp
בריאן קנדריק ביקש מ-TJ פרקינס לתת לו לנצח ביום ראשון כדי שהוא יוכל להאכיל את המשפחה שלו.
&nbsp
פול היימן וברוק לסנר יוצאים. הקהל הביתי של לסנר שונא את גולדברג. פול היימן יורד על כמה מעריצי גולדברג ואומר שלסנר ישבור את גולדברג. הוא אומר שחצי מהקהל כאן רוצה את גולדברג, אז הם הולכים.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את קווין אוונס וכריס ג'ריקו אחרי שהפך סופרפלקס כפול להצמדה. לאחר הקרב, אוונס תוקף את רולינס ונותן לו פאוורבומב על האייפרון.
 
RAW.... IS...


ג'ריקווווווווווווווווווווווווו!
באמת מזל שיש את Y2J. נכס לאומי של הWWE.
למרות שלדעתי היה יותר מדי התמקדות בו וברשימה מאשר בפיוד הראשי של אוונס נגד רולינס.
המיין איבנט היה סביר, אבל בוקינג תמוה לתת לרולינס הצמדה כפולה. מה הבעיה לתת לרולינס להצמיד (שוב) את ג'ריקו ואז לעשות את ההתקפה? מאכזב קצת.

מיק פולי עם הפרומו הכי טוב שלו מאז הדראפט. כמה רגש, כמה עוצמה! פשוט מכר בצורה מדהימה את המפלצתיות של הסל. אבל מה? איפה היית עד עכשיו??? פתאום נזכרת שזה לא מתאים לנשים? שזה מסוכן? אתה זה שקבעת את הקרב (לפי הסטוריליין) והתלהבת מההיסטוריה שמאחורי ההחלטה! אז עכשיו אתה נזכר להזהיר אותן? תזמון גרוע של סגמנט מעולה. גם כאן, אגב, זה הוריד את הפוקוס מהקרב (כמו הפוקוס על Y2J) ושם יותר פוקוס על פולי.

החלטת בוקינג גרועה #846 לפרק הזה: בריאן קנדריק מפסיד ואז בוכה לTJP שייתן לו לנצח. איזה דרך גרועה להוציא את הN1C שלכם לתואר. מילא פרקינס היה מתקרב לזירה ומסיח את דעתו ואז סוואן היה זוכה. אבל סתם ככה? זה היה בולשיט. אני מאוד אוהב את סוואן אבל זאת הייתה החלטת בוקינג לא טובה.

ועוד החלטת כתיבה גרועה: מי חשב שלהוציא את לסנר היל מול הקהל הביתי שלו זה רעיון טוב? אחד הפרומואים הגרועים של היימן, שנגמר בצורה זריזה ומוזרה.

החלטת בוקינג גרועה #2497 לפרק זה: "קרב" הורדות ידיים בין ביילי לדיינה ברוק. אוי, כמה שביילי נהרסה ברוסטר הראשי. דיינה עוד הוציאה היט מהקהל בפרומו שלה לפני זה, אבל אי אפשר היה לעשות שום דבר כדי למנוע מהקהל לחרבן על הסגמנט ולהתחיל קריאות this is stupid. כמה עצוב לי על ביילי.

ומשהו חיובי: בראון סטרומן יצא ממש טוב מכל הפרק. החל באינטרקציה שלו עם ג'ריקו, דרך הזלזול בזיין ועד הזריקה של זיין על הבריקייד. אה, גם קרטיס אקסל יצא אובר מול הקהל הביתי והראה אש. רק למה להפסיד לבו דאלאס אחרי הפרומו הזה?

ולמה לתת לנו את קרב הזוגות 6 ימים לפני האירוע עצמו????

לפחות אנזו וקאס עדיין אובר - הקטע שהקהל דיקלם את הפתיח שלהם במקומם היה מבריק.

מייאש אותי כל הRAW הזה. פשוט מייאש
 

itaikadosi

New member
אני איתך

הRAW הזה מאוד מייאש ובכלל כל RAW מאז הדראפט.
&nbsp
אני רואה את התוכנית אבל שום דבר לא מרגש אותי.. אני עושה עוד מיליון דברים במקביל כשהתוכנית ברקע..
&nbsp
נקודת העניין היחידה שהייתה לי זה הקטעים עם ג'ריקו.
&nbsp
עצוב לי על מחלקת הנשים של ראו, פשוט מזעזע. לראות את שארלוט וסשה כבר לא מעניין אותי, זה הפיוד הכי ארוך אבר...
&nbsp
ניו דיי כבר מזמן לא מצחיקים אותי, סמי זיין לא מעניין אותי, ביילי מסכנה, התוכנית ארוכה מידי!
&nbsp
מזל שיש מחר סמאקדאון.
 
וינס מקמהון עצבני מאוד על סגמנט מסוים


לפי דיווחים, וינס היה מאוד עצבני על הפרומו של היימן ולסנר.
יותר נכון - הוא היה עצבני שהקהל (הביתי, חשוב לציין) היה בעד לסנר ונגד גולדברג.
כמה עצבני הוא היה?

הוא נתן הוראה לסיים את הפרומו מוקדם מהמתוכנן ודרש שינגנו את המוזיקה של ברוק לסנר כדי להוציא אותם מהזירה לפני הזמן.
 

AMEOBI

New member
דעות ראו

כרגיל,ג'ריקו הוא הדבר הכי טוב ומעניין בראו.
משהו ברולינס לא עובד אצלי כשהוא פייס. זה נראה מאולץ מדי.
מי האדיוט שחשב שלסנר לא יקבל פופים? ועוד בעיר הולדתו מינסוטה? כותבים מוזרים יש בWWE...
שמח שבלי קשר,כבר לפחות חלק מהקהל, מראה שהם לא רוצים את גולדברג בחזרה. הוא מיותר לגמרי. הפרומו עצמו כמובן היה גרוע.
עוד החלטה מוזרה...למה שרולינס יצמיד את אוואנס? הוא לא אלוף אפילו חודשיים עדיין וכבר הוא הפסיד נקי לריינס בקרב כלוב ועכשיו לרולינס. ככה אתם בונים אלוף? כותבים מוזרים יש בWWE...
הסגמנט של דיינה וביילי היה מזעזע וטוב מאוד שהקהל הגיב ככה. גם הקרב בין שארלוט לסשה לא באמת מעניין אותי.
סה"כ ראו שהוא הכנה לppv והיה די חלש. חוץ מג'ריקו אין באמת מה לראות שם.
 

kendog keds

New member
חובה
לראות את הפרומו המביך של הימן ולסנר

אחד הקטעים המביכים בערך מאז שהקהל לא הפסיק לצעוק דניאל בראיין בפרומואים לקרב של סינה-אורטון.
כל הפרומו נבנה מההתחלה עד הסוף אך ורק על זה שהקהל לא מפסיק לצעוק גו-לדברג.
לא על היריבות ביניהם, לא על העובדה שגולדברג ניצח את לסנר בעבר ולסנר רוצה לנקום, רק על זה שהקהל צועק גו-לדברג.
אבל הקהל לא צעק גולדברג למעט קומץ עלוב. כולם צעקו סופלקס סיטי, וכמה עלוב זה היה שהבמאי הצליח מבחינתו "להציל את המצב" ולמצוא צדיק אחד בסדום שצעק גולדברג, להתמקד עליו, בזמן ששומעים את כל האולם צועק סופלקס סיטי...
&nbsp
והכי התפלאתי על הימן, שחיכיתי לראות איך הוא יסובב את זה, אבל לא. הוא היה יבש לגמרי, לא ידע איך להתמודד עם זה והמשיך לעשות כאילו הקהל צועק גולדברג. המעט שהשכיל לעשות זה לעדן את זה ולהגיד "חצי מהקהל" (אולי שמינית) צועק גולדברג. לא מהימים הטובים שלו, שזה די הישג כי כמעט כל פרומו של הימן הוא פרומו טוב +++.
&nbsp
כשראיתי את זה אמרתי לעצמי שמקמהן בטח מתפוצץ, והופס הנה נכנסת המוזיקה של לסנר מוקדם כדי לסיים את הסאגה המביכה הזאת, בלי שהושגה שום פוואנטה.
והנה נכנסתי לשרשור הזה ואני רואה שצדקתי...
&nbsp
קצת מזכיר שג'ריקו ואייג'יי סטיילס ביססו את הפיוד שלהם על הצ'אנטים איי-ג'יי-סטיי-לס, שלא ממש נשמעו במשך הפיוד, רק שכאן הפוקוס הרבה יותר גדול ומביך
 

AMEOBI

New member
מסכים לגמרי

מביך זאת ההגדרה הטובה ביותר לפרומו הזה.
 

dannygoosh

New member
מצב ללינק?

אני לא מצליח למצוא את הפרומו המלא באיכות נורמלית...
 

dannygoosh

New member
מצאתי

קצת קשה לי להאשים את היימן בזה שהוא לא הצליח לאלתר את הפרומו בחזרה למשהו טוב, כי כל הפרומו היה מבוסס מלכתחילה על הנחת היסוד שהאוהדים יעודדו את גולדברג, וקרה בדיוק ההיפך.
&nbsp
אני חושב שלפני שעולים לכזה פרומו, כדאי להכין גם סוג של תכנית ב', כמו איזה מתאבק שיבוא להפריע לפרומו ויחוסל ע"י לסנר, או פשוט להכין עוד פרומו שונה, ולעבור אליו כשרואים שהפרומו המקורי לא מסתדר. אמנם כמעט ולא קורים מקרים כמו הפרומו הזה, אבל הקהל מתבטא בקול רם נגד החלטות הבוקינג כבר כמה שנים, אני בטוח שיהיו עוד פרומואים שייהרסו באותה הצורה ע"י הקהל.
&nbsp
&nbsp

 

tal19hit

New member
נראה לי

נראה לי שוינס הפיק בעצנו את הסגמנט הזה ואנחנו יודעים שכשהו מפיק סגמנט הוא דורש להיצמד לטקסט ולפרטים הכי קטנים שהוא החליט עליהם.. ובצב הזה להיימן לא הייתה יותר מידי יכולת תמרון ולעבור לתוכנית ב
ואז וינס מתעצבן על זה שדברים לא הולכים כמו שהוא רוצה כי זה לא אותו קהל שהיה פעם עושה כל מה שוינס רוצה
בנוסף מי חשב לרגע שבמיניסוטה (הבית של ברוק) מישהו בקהל יעודד נגד ברוק
 

dannygoosh

New member
הכוונה שלי

היא שזה צריך להפוך לנוהל אצל וינס ואצל הכותבים, להכין תכנית ב' לפרומואים שלא מצליחים.
הרי וינס התעצבן לא כי היימן לא נצמד לתסריט, אלא כי התסריט מראש היה טעות. וינס ראה שהקהל עושה ממנו צחוק, בדיוק כמו במקרה דניאל בריאן.
 

AMEOBI

New member
אז כל פרומו יכתבו פעמיים?

נראה לך שבאמת יעשו דבר כזה? אתה מבין כמה זמן זה יבזבז לכותבים?
המתאבקים והמנג'רים אמורים להיות מספיק טובים כדי לאלתר במצבים כאלה.
חלק ידעו לעשות את זה יותר טוב,וחלק פחות טוב,אבלף אחד לא יכתוב לכל פרומו,אופציה שנייה למקרה שהקהל יתהפך.
אולי לפרומו ספציפי שי חשד שיכול לקרות משהו כזה.
 

dannygoosh

New member
לא רואה מה הבעיה

בלאו הכי חצי מהזמן לכותבים אין רעיונות למתאבקים מאוד מוכשרים, או רעיונות לסיום מוצלח של פיוד כזה או אחר, אז שיעבדו קצת יותר קשה או שיביאו כותבים נוספים, זה לא שיש בעיה כלכלית לעשות את זה.
&nbsp
זה לא יבזבז זמן, כי זאת השקעה, לא הקהל ולא וינס רוצים לראות עוד פרומואים כאלה. "אמורים להיות מספיק טובים" זה לא אומר כלום, כי גם המוח הגדול מאחורי הפרומואים הכי טובים של השנים האחרונות, פול היימן בכבודו ובעצמו, לא הצליח לאלתר כשהקהל חטף לו פרומו. שלא לדבר על וינס, HHH, סטפני וכל שאר חברי ההנהלה המנוסים, שעמדו חסרי אונים וחייכו במבוכה כשהקהל צעק "דניאל בריאן" או "סי אמ פאנק".
&nbsp
לא התכוונתי שלכל פרומו של בו דאלאס וקרטיס אקסל יכתבו עכשיו אופציה ב', אלא לפרומואים שיש סיכוי טוב שלא יעברו אצל הקהל. עם כל הכבוד, וינס והכותבים היו צריכים לצפות את זה שהקהל יעודד את לסנר, כי הוא מעודד את לסנר מרגע שהוא חזר ב2012.
&nbsp
&nbsp
 

pufpuf

New member
פול היימן

יודע לאלתר על המקום לפי תגובות הקהל.
אם הוא לא עשה את זה, אני לא אהיה מופתע אם זה כי הוא עשה "דווקא" ושמח לראות את הסגמנט והפיוד נכשל.
 

kendog keds

New member
חשבתי על זה אבל זה לא נראה ככה

זה נראה שהגלגלים אצלו מסתובבים והוא לא מצליח לחשוב על פתרון טוב. המשפטים האנמיים שהוא ניסה לא מתאימים להימן, אולי קרה לו משהו אישי באותו והוא לא היה במיטבו מבחינת ריכוז או משהו, לא יודע.
 
למעלה