לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 7- זמן תגמול

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: פרינס פומה מתכונן לקרב שלו, ואז ואמפירו בא לדבר איתו ולאחל לו בהצלחה. פומה מבהיר לו שהוא לא רוצה שום קשר, אפילו אם מיל יכסח אותו ויהרוג אותו. הוא מעדיף למות אצל מיל ולא לחיות אצל ואמפירו. ואמפירו חוזה שדווקא פומה יהיה זה שיהרוג את מיל.
&nbsp
סגמנט בזירה: דאריו מציג שוב את גלגל האבדון. הגלגל מסתובב ועוצר על קילשוט. דאריו מקווה שקילשוט מוכן להילחם.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: מטנזה קוואטו (א') (ע' דאריו קוואטו) ניצח את קילשוט: אחרי ארבע דקות, מטנזה השתמש בזעם האלים וניצח. לאחר הקרב, מישהו שענד דסקית כמו של קילשוט הגיע. קילשוט מופתע לראות אותו ומחבק אותו, אבל האדם תוקף אותו ונתן לו בריינבאסטר. הבחור מאשים את קילשוט בזה שהוא השאיר אותו למות, ואז שם עליו את הדסקית.
&nbsp
וידיאו: עדיף מאוחר מאשר אף פעם... הארנב הלבן נכנס למחילה. הם יהיו פה בקרוב.
&nbsp
סגמנט בזירה: לאחר שאלופי השלשות מגיעים, דאריו יוצא ואומר שהם שואלים את עצמם מול מי הם ילחמו הלילה. אבל קודם, דאריו רוצה לתת להם חדשות טובות. בעוד ארבעה שבועות... עשרים לוצ'אדורים ילחמו בקרב הכי טוב שיש- אצטק וורפר! הוא ניסה למצוא מתחרים למטנזה, כי אף אחד לא יכול לנצח אותו בכלל, ואף אחד ברוסטר לא יכול לנצח את אחיו. הגלגל הוכיח את זה. הגיע הזמן שמטנזה יקבל אתגר אמיתי. הוא יגן על התואר שלו באצטק וורפר, וכדי להוכיח כמה הוא חזק, הוא יכנס ראשון לקרב, מה שבטח מקל על פיניקס שלא יפתח את הקרב... אבל דאריו רוצה ששלושתם יקבלו הזדמנות להיכנס כמספר עשרים. הם ילחמו בקרב משולש, והמנצח יכנס מספר עשרים. אבל המפסידים לא יהיו באצטק וורפר.
&nbsp
דראגו ניצח את פיניקס ואירוסטאר: אחרי שמונה וחצי דקות, דראגו נתן לאירוסטאר בלוקבאסטר וניצח.
&nbsp
סגמנט מצולם: דראגו נמצא מאחורי הקלעים, ואז קוברה מון זוחלת אליו. היא אומרת שהיא מצפה שיזכה באצטק וורפר, ויחזיר את התואר לשבט שלהם. דראגו אומר שהוא עזב את השבט לפני אלף שנים. הוא לא עומד לחזור, ומשחרר שאגה. גבר מגיע ואומר שהוא חשב שאלו שירותי הבנים...
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו שותה וויסקי במשרד שלו וג'וני מונדו נכנס. ג'וני אומר שהעולם צריך לדעת שהוא הכי טוב שיש, ולכן הדבר הכי חשוב עבורו הוא להיות האלוף. בגלל שהוא לא נבחר בידי הגלגל, ובגלל שהוא לא מקבל קרב מול סקסי סטאר כשכל החברים שלו מקבלים, הוא איש נואש. אבל יש לו פתרון, מהימים בהם הם לא היו חברים. ג'וני אומר שהוא עשה לדאריו פנס בעין, אבל הוא, ג'וני, ניצח בקרב סולם על 100,000 דולר. עכשיו הוא מביא 94,373 דולרים... הוא היה צריך לשלם למישהו להוריד תמונות מהאינטרנט... ג'וני לא מחכה לאצטק וורפר, הוא רוצה את סקסי סטאר. דאריו אומר לו לבטל כל תכנית לשבוע הקרוב, כי הוא עומד להילחם מולה.
&nbsp
פרינס פומה ניצח את מיל מווארטס (ע' קתרינה): אחרי שמונה וחצי דקות, פומה סופסוף נתן את ה-630 וניצח.
&nbsp
סגמנט מצולם: ריי מיסטריו מדבר עם מישהו ואומר שהוא והבן שלו חברים כל כך הרבה שנים, אז זה קשה לו כי הוא מכבד את המשפחה. אבל הקרב במקדש קשור ליותר משניהם. צ'אבו הופך את הדברים למאוד אישיים. ריי שואל- אם הוא יעשה את מה שהוא צריך לעשות, איפה זה ישים אותו עם הגאררוז? צ'אבו קלאסיק אומר שכולם היו בזירה, אבל השושלת לא תסתיים בגלל הבן שלו. הוא שואל האם ריי בטוח שזה הדבר היחיד שאפשר לעשות. ריי אומר שכן, המקדש לא גדול מספיק בשביל שניהם. או שהוא עוזב, או שצ'אבו עוזב.
 

Diunim

New member
דעות

פרק פשוט מעולה.
&nbsp
מטנזה וקילשוט נתנו קרב טוב... למרות שאני בטוח שהשליטה של מטנזה תסתיים בעוד ארבעה שבועות. מי יסיים אותה? לא יודע, אבל כמו מה שקרה בפעם שעברה, הכל יכול לקרות.
&nbsp
מעניין מי זה הבחור שתקף את קילשוט.
&nbsp
מי אלו "הם" לעזאזל?!
&nbsp
קרב משולש ענק בין השלישייה. אני נורא אהבתי את זה, ושמחתי שפיניקס לא ניצח אלא דראגו. למרות שאני מעדיף את אירוסטאר. אבל מה שקרה עם קוברה מעניין. וגם- מה עם דאגה?
&nbsp
ג'וני מול סקסי. נו, קדימה, תנו לג'וני.
&nbsp
הקרב בין פומה למיל היה קצת אנטי קליימקס, אתם לא חושבים? כאילו ניצחון מהיר, גמרנו, יאללה, פומה עובר הלאה. חבל.
&nbsp
יאללה, ריי וצ'אבו בקרב המפסיד עוזב את המקדש.
 
דעות


זה הפרק הראשון העונה שאני רואה מבלי לקרוא תוצאות לפני הצפייה.
האמת? יותר כיף ככה!

קילשוט החזיק מעמד יפה מול מטנזה ואני שמח לראות את AR פוקס בלוצ'ה! בטוח שהקרבות שלהם יותר ספוטפסטים איכותיים וטובים.

הקרב המשולש, עם הסטיפולציה המטורפת של דריו היה מפתיע. כן, היו שם כמה בוצ'ים. אני שמח לראות את דראגו מנצח ומפתיע את כולם. הייתי בטוח שפניקס ייקח כפרס ניחומים על הפעמיים שלו כמספר 1 בקרב. בכל מקרה, מחכה בקוצר רוח לאצטק וורפייר 3 ואני מקווה שנראה אלוף חדש סוף סוף ושמטנזה יודח מוקדם בגלל השאננות של דריו.

המיין איבנט לא איכזב. יש להם כימיה טובה. רק הרגיש לי קצת קצר מדי משום מה. גם הופתעתי שנתנו לפומה ניצחון נקי על מוארטס, אבל אני מבין שצריכים לבנות את פומה מחדש.

יאללה ג'וני מונדו! חולה על הקטעים שלו ושל דריו.
קוברה מון חזרה והאמת שהסגמנט שלה מעניין. וגילינו שדראגו לפחות בן 1000 (כן, אלף) שנה!
ריי נגד צ'אבו לא עושה לי את זה ולא ממש התרגשתי מצ'אבו האב שהופיע.
 
למעלה