הצעה לדיון: מהפכת הנשים (
לתוכניות השבוע)

kabukim

New member
הצעה לדיון: מהפכת הנשים (
לתוכניות השבוע)

אני משאיל כאן דיון שמתפתח כבר די הרבה זמן בדפי הרדיט של /r/SquaredCircle לגבי הלגיטימיות והצורה שבה מוצגת לקהל "מהפכת הנשים" בהיאבקות.

הדיון דווקא התחיל ממה שקרה השבוע בראו - סשה הציעה לקיים את הקרב החוזר על האליפות שלה מול שארלוט בתוך כלוב, באירוע הקרוב - HIAC.
מצד אחד - הפיוד נמשך כבר זמן, המעריצים רוצים לראות אותו מתפתח ובעקבות ההתערבויות מבחוץ בקרבות ביניהן זה די הגיוני לשים אותן בכלוב כדי לסיים את הפיוד בצורה טובה (כמו שמקובל בקרבות הגברים כבר שנים רבות).
אבל, מנגד ישנן טענות לסיבה שבגללה בכלל הוצג לנו הכלוב לפיוד שלהן - עד היום תמיד קרב כלוב נחשב למשהו מסוכן, מפחיד, שבו המתאבקים הולכים לעבור כאב עצום והתעללות נפשית וכולי וכולי, וכך תמיד זה הוצג. הנה, רוסב קיבל קרב כלוב והוא רותח שהוא צריך לעבור את זה. אבל אז סשה מציעה את זה והיא כולה "יאי, בואו נעשה היסטוריה ונילחם בכלוב כי... היסטוריה!".
בהשוואה, כשסשה וביילי התאבקו בטייקאובר ברוקלין בקרב "אשת הברזל" הראשון בהיסטוריה הן לא עשו זאת כי בגלל מהפכת הנשים או כי "מגיע להן כי הן נשים חזקות", אלא כי הפיוד שלהן היה הדבר הכי רותח ב-NXT, הקהל רצה ורצה כל הזמן לראות אותן מתאבקות וזה היה הדבר החכם לעשות, למנף את הפיוד ואת המוצר על-ידי הגעה לשיא חדש.

במקום זה בראו, ה-WWE עסוקים כל-כך בלעשות "מהפיכה" בכח: מכריזים עליה כל כל כל הזמן, מזכירים לנו אותה בכל קרב נשים אפילו הרגיל ביותר ודואגים לחפור לנו על כך נון-סטופ. יש קרב זוגות נשים? בגלל מהפיכת הנשים! יש קרב מרובע? בגלל מהפכת הנשים! יוצא שקרב הכלוב, במקום שיהיה שיא של פיוד שאין ברירה אלא לקיים, הפך למעין סטיפולציה נחמדה שנבחרה רק כדי שיהיה אפשר להגיד "אבל הנשים! מתאבקות! עושות היסטוריה!".

מה אתם אומרים?
 

AMEOBI

New member
שהן לוקחות יותר מדי זמן שידור

באמת שניסיתי להתחבר ל"מהפכת הנשים",וראיתי כמעט את כל הקרבות שלהן בפיי פר ויוס שהיו עד עכשיו...זה פשוט לא מעניין אותי. אני לא מבין למה נותנים להן כל כך הרבה זמן וסגמנטים יחסית לעבר? אני יכול להבין שהדמות של שארלוט היא הילית באמת טובה...חוץ מזה? כלום. מבחינתי זה FF אחד גדול. רק שההבדל מפעם זה שיש להם בערך פי 3 יותר זמן משהיה להן בעבר.
כלוב? מה הקשר בכלל? לא מתכוון לראות את זה.
 

Aberforth

New member
הם לא משתמשים במהפכה בצורה נכונה.

שים היום את בת' פיניקס נגד מיקי ג'יימס נגד נטליה נגד טריש סטרטוס בפיית'ל פור ווי, בכלוב, בקרב זוגות, בקרב של שעה וחצי ואנשים יצפו בזה כי הן מסמלות היאבקות.
&nbsp
הנשים של היום מסמלות יותר בוצ'ים מאשר כל דבר אחר. למען האמת, אפילו הבלות נלחמו בצורה משכנעת כשהן היו בזירה. אני לא יודע מה אנשים מוצאים בסאשה, שארלוט וביילי.
 

OZ M1

New member
לא יודע

התחושה שלי שב - WWE מצליחים איכשהו להרוס כל דבר טוב. כן אותן הנשים היו חלק מאוד מרכזי בהצלחה של NXT אבל זה בגלל שהיה להן בוקינג טוב ונכון ולא בוקינג כמו שהן מקבלות עכשיו. הכל בנאלי וחוזר על עצמו ואיכשהו גם משהו שעד לפני כמה זמן היה יכול להיות מעניין נשמע כאילו סתם רעיון גרוע.
בכלל יש רוסטר מאוד רחב ומוכשר ב -WWE מה לעשות שלוינס וצוות הכתיבה אין מושג באיך להוציא ממנו את את המיטב.
&nbsp
&nbsp
 

pufpuf

New member
כרגיל, הרסו הכל

לקחו את כל מה שעבד ב NXT, התעלמו ממנו ועשו משהו אחר לגמרי שכמובן לא עובד.
&nbsp
ב NXT לא עסקו בהצהרות של "מהפכה" אלא עשו מהפכה. נתנו לנשים סטורליינים טובים, פיודים משובחים, והנשים סיפקו בגדול את הסחורה בזירה עם כמה מהקרבות הכי טובים שהיו השנה ובשנה שעברה שעומדים בגאון בכל השוואה לקרבות הגברים.
&nbsp
וכשהן עלו לרוסטר הראשי, ויתרו על המעשים ועברו רק לדיבורים. לא מסבירים למה זה מהפכה, אלא פשוט מציגים את זה כמהפכה, ויאללה- תקבלו את זה, זאת מהפכה.
במקום לתת להם סטורליינים טובים ופיודים טובים ובמה לקרבות טובים - אז פשוט עברו להשקיע את הזמן בלמתג את המחלקה וזהו.
&nbsp
גם תחת זה הבנות מוכשרות ועדיין פה ושם מצליחות להוציא משהו טוב, אבל זה הרבה פחות מרשים והרבה פחות עקבי ממה שזה היה ב NXT.
&nbsp
אותו דבר בדיוק, |הדגש[אבל בדיוק
קורה במחלקת הקרוזרוויט כיום.
 
מסכים

המצב בRAW לא טוב וזה כולל את דיויזיית הנשים הטובה שלהם.
חבל שמכל המתאבקות שם, יש דגש רק על 2 וצועקים "הנה, מהפכה!"

בעוד בסמאקדאון יש דגש טוב על כל ששת הנשים שלהם (שהן פחות טובות משל RAW מבחינת כשרון האבקות, לדעתי).
כל אחת שם בנויה טוב, יש חשק לראות ואין דיבורים על מהפכה. וזה מדהים שבשעתיים משקיעים ש יותר מאשר בתכנית של 3 שעות!

מקווה לפחות שבאמת יתנו להן לעשות היסטוריה ולא רק לצעוק את זה
 

kendog keds

New member
אני מופתע לאללה מהחד משמעיות שבתגובות פה

אז, נכון... שהם אומרים את המילה "מהפכה" בכמות שרק מפחיתה מעוצמת המהפכה.
אז, נכון... שאין סיבה שיהיה פה קרב HIAC וזה סתם ניסיון לגרום למהפכה להיראות יותר גדולה, מה גם שהן עדיין עדינות מכדי להביא פה איזה קרב ברוטלי.
אז, נכון... ששרלוט נמצאת בכל נקודה משמעותית במהפכה הזאת (ובצדק, היא מתאבקת ברמה הכי גבוהה שיש) וזה די מונוטוני.
אז, נכון.... שרובן ככולן שחקניות גרועות עד בינוניות מינוס.
|עד כאן רפרנסים לא עדכניים מארץ נהדרת|
&nbsp
אבל....
באמת אתם מרגישים שזה אותו דבר כמו שהיה בכל העשור האחרון?
באמת אתם לא רואים הבדל בין תקופת הדיוות הבלתי נגמרת לכל מה שאנחנו מקבלים מאז רסלמניה, כשרשמית הגישה השתנתה מ"דיוות" ל"נשים"?
זה לא סתם מיתוג שמנסה לתת תחושה של מצב חדש, זה מצב חדש שקרה ובעקבותיו בא המיתוג.
&nbsp
מי היה חולם כשמה שהיינו רגילים לראות היה ג'יליאן הול נגד קנדיס מישל, שנגיע למצב בו יהיו שני קרבות נשים (שלא לדבר על קרבות נשים טובים, שזה כמעט אף פעם לא קרה בין כה) ב-PPV אחד?
מי היה מאמין, כשליילה או אלישיה פוקס היו אלופות, שהאליפות שלהן תהיה מתישהו משמעותית באמת ויהיה לקהל אכפת מהאלופה?
מי היה מאמין שנראה קרבות נשים של רבע שעה על בסיס קבוע, וזה לא יהיה מתוך ניסיון להציג מהפכה מאולצת, אלא כי הן פשוט מסוגלות ועד כדי כך טובות? שלא לדבר על פאקין איירון-וומן מיאץ', ועוד במיין אבנט של PPV? (אמנם NXT, אבל עדיין)
מי היה מאמין שסטוריליין של נשים יסגור את רו כמה פעמים וזה ייראה לגיטימי לחלוטין?
&nbsp
דווקא כשהעסק הזה, באופן טבעי, נהיה יותר ויותר קפיטליסטי וזונח את הרסלינג לטובת הבידור והטרנדינג-וורלד-וייד, הנשים משום מקום הגיחו עם מהפכה ספורטיבית ותופסות מקום שווה לגברים בתכנית, בלי שזה ייראה מוזר. לכו תראו קרב של קלי קלי או סטייסי קיבלר (כפרה עליה, אבל עדיין), ותגיד לי אם זה לא חזון אחרית הימים.
 

Diunim

New member
אני מאוד מחבב אותן

עוד מאז NXT, הקרבות שלהן היו הכי טובים שיש. וגם היום, הקרבות של הנשים הם פשוט הרבה יותר טובים מהרבה קרבות של הגברים.
&nbsp
עכשיו, אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שהכלוב נחשב למשהו מסוכן, מפחיד, וככה תמיד... הקרבות האלה די הפכו לשוליים מאוד בשנים האחרונות. כבר מזמן לא אכפת לאף אחד מהסאל. האמת שאני לא זוכר יותר מדי קרבות סאל אלימים בזמן האחרון, לפחות לא מאז שהאל אין א סאל הפך לאירוע שנתי, ולפתע כל הרעיון בקרב היה לא כי יש פיוד שצריך לסגור אותו בסאל, אלא שאוקטובר אז יש קרבות סאל, כמו שפברואר אז יש צ'יימבר.
&nbsp
אגב, זה די הגיוני שסשה ושארלוט יתנהגו ככה, ובאמת ירצו להגיד שהן עושות היסטוריה "בלי להבין" שהן נכנסות לסאל, כי זה חדש להן. הייתי מאוד שמח אם זה היה הסטוריליין, שהיו מנסים להסביר להן שזה קרב אלים ושהן בעצם מסכנות את הקריירה שלהן. בעצם היחס שלהן לקרב די שונה מהיחס של קווין אוונס, נגיד, לקרב.
&nbsp
בנוגע לקרב האיירון וומן, חולק עליך: בוודאי שהן התאבקו בקרב כי הן נשים חזקות ובגלל המהפכה, וזאת הסיבה לכך שהפיוד שלהן היה הדבר הכי טוב שם. המהפכה הזאת צמחה באופן אורגני, גם אם כמו תמיד ב-WWE ההנהלה מחליטה לקחת דברים כאלה (פאנדאנגו, YES, סופלקס סיטי, הרבה דברים מ-NXT) ולהתערב בהם ולדחוף אותם.
&nbsp
והאמת, שגם כשקרה האיירון וומן הרבה פקפקו אם הן יצליחו להיות המיין איבנט, אם הן יצליחו לתת קרב מספיק טוב במשך חצי שעה, ובסוף הן גם עשו את זה וגם עשו היסטוריה. וכן, הן מתאבקות ועושות היסטוריה. אני חושב שלסשה, שארלוט, ביילי, וגם לבקי, יש את היכולות.
 
למעלה