תוצאות סמאקדאון לייב 27.9

תוצאות סמאקדאון לייב 27.9


האוסוז והאסנשיין ניצחו את אמריקן אלפא וסלייטריינו
כרמלה ונטליה ניצחו את נעמי וניקי בלה
אליפות העולם: איי ג'יי סטיילס (א) ניצח את דין אמברוז ושמר על התואר.

עוד בתכנית:
לאורך כל הפרק, רנדי אורטון חיפש את מקום המסתור המסתורי של בריי ווייאט, בעוד בריי התגרה בו. בסוף הוא מצא.

מיז עשה פרומו של חזרה הביתה. דולף בא לקטוע ואמר שהוא רוצה עוד קרב בנו מרסי. הפעם, הוא שם את הקריירה שלו על הכף. מיז מסכים.

ג'ון סינה היה הפרשן האורח במיין איבנט.בסוף הקרב, סינה הסיח את דעתו של אמברוז מה שאפשר לסטיילס לנצח ברול אפ. סינה נתן AA לשניהם והחזיק את התואר לסיים את התכנית
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דעות מקריאה
זה נשמע כמו ראו ג'נרי רק ללא ההתערבות הבלתי פוסקת של הGM או קומישינר או השד יודע מה.
&nbsp
אורטון מול וייאט נשמע דבילי. מדוע בכלל השטויות האלה? אני מבין שצריך לבנות את הקרב בין השניים, אבל אולי תעשו משהו יצירתי יותר ממחבואים? נניח אורטון חושב שברוק לסנר מסתובב בסמאקדאון לאחר שרואים את מישהו דומה לפול היימן מאחורי הקלעים ואורטון רוצה לנקום, ואחר כך הוא רואה פסל מרחוק של ברוק לסנר ולבסוף מסתבר שבריי וייאט אחראי לכל המשחקים האלה.
&nbsp
ברגע שסינה יושב בקומנטרי, אז די ברור שהוא יהיה פקטור בקרב. אז אם ככה, מדוע להפוך את הקרב לקרב אליפות כשיש עוד מעט קרב אליפות משולש? תעשו חתימת חוזה משולשת, זה יכול להיות סגמנט מעניין יותר מקרב שיודעים מראש איך ייגמר.
&nbsp
מה שכן, הבנתי שהקרב עצמו בין סטיילס לאמברוז היה מצויין.
 
דעות אחרי צפייה

בהתחלה, כשכתבתי את התוצאות חשבתי שזאת תהיה תכנית בינונית של סמאקדאון. טעיתי.

עוד פרק נפלא של סמאקדאון לייב!

סגמנט הערב: הפרומו של מיז ודולף! אלוהים, לא חשבתי שארצה עוד קרב ביניהם בזמן הקרוב, אבל אחרי הפרומו לא רק שאני במתח מהקרב ומצפה לראות אותו - אני גם מקווה שהוא יהיה המיין איבנט במקום הקרב המשולש על תואר העולם!

ואם כבר הקרב המשולש - סינה קנה אותי סופית. אני רוצה אותו אלוף בפעם ה16! וכמובן שאיי ג'יי סטיילס ממשיך לנפק קרב מעולה אחרי קרב מעולה. לדעתי, הקרב בין סטיילס לאמברוז היה טיפה יותר טוב מהקרב שלהם בבאקלאש. אולי כי הם כבר מכירים אחד את השני יותר, הפעם הייתה כימיה טובה יותר.

דיויזיית הנשים מצוינת. אמנם יש רק 6 נשים, אבל לכל אחת יש סיפור, יש פיוד, יש התקדמות עלילתית. שאפו לכותבים. האמת שבה לי לראות יותר קרב אחת על אחת בין כרמלה לניקי מאשר בקי ואלכסה, אבל אולי זה רק אני. כרמלה היא המרוויחה הגדולה כרגע במחלקת הנשים של סמאקדאון.

האוסוז, מה אני אגיד? מסתבר שלהפוך אותם להילים ולשנות להם מראה יכול לרענן ולגרום לי ממש להתעניין בקרבות שלהם ולא להעביר קדימה. עכשיו אחרי שעשו להם היל טרן מוצלח, הגיע הזמן שיעשו אחד לבן דוד שלהם שנמצא בRAW.

בקיצור - תענוג של פרק, שוב.
 

dannygoosh

New member
נשמע שזיגלר

באמת עוזב בקרוב.
חבל, אפילו מאוד, אבל באמת שאי אפשר להאשים אותו.
 
למעלה