לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 3: הזדמנויות אולטימטיביות

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 3: הזדמנויות אולטימטיביות

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: ריי מיסטריו ואל דראגון אצטקה מתאמנים. ריי אומר לו לא לאבד ריכוז בגלל פנטגון, אבל אל דראגון אצטקה אומר שהוא ניסה לשבור לשניהם את היד. ריי מציע שהאויבים האחרים של פנטגון ישמידו אותו. להם יש קרב אחר, יותר מסוכן. לפתע צ'אבו מגיע כדי להסתכל. אל דראגון אצטקה מנסה לתקוף אותו וצ'אבו כמעט שובר לו את הרגל. צ'אבו אומר שריי לא לימד את דראגון על הגאררוז, אז אולי הוא ילמד אותו.
&nbsp
סגמנט: דאריו מציג שוב את גלגל האבדון. הוא יורד על סאן אוף האבוק ומסובב את הגלגל כדי לקבוע מי ילחם מול מטנזה. הגלגל נוחת על דה מאק.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) (א') ניצח את דה מאק: למרות שמאק הראה שליטה בהתחלה, לאחר שש דקות, מטנזה הצליח לעצור פרוג ספלאש והשתמש בזעם האלים כדי לנצח.
&nbsp
סגמנט מצולם: ב"דרך הפתוחה", סאן אוף האבוק מקשיב לפרסומת של פיימוס בי. הוא מתלונן עליו עם מאסקאריטה סאגראדה. אימא של סאן אוף האבוק מציעה להם ארוחת ערב.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו מתעסק במשהו ומכניס אותו מהר כשג'וני מונדו וטאיה נכנסים. ג'וני דורש עוד סיבוב של הגלגל. דאריו אומר שג'וני יקבל קרב על התואר, קרב חוזר על תארי השלשות. ג'וני אומר שכולם בוורלדווייד אנדרגראונד רוצים שהוא יהיה אלוף. דאריו אומר שזה או אליפות השלשות, או כלום, וג'וני מציע לו לחשוב איך הוא מתייחס לכוכב הגדול שלו. הוא לא ישתתף הלילה. טאיה נשארת ומציעה את עצמה כמחליפה. לפי איך שזה נראה, דאריו הסתיר שימוש בקוקאין.
&nbsp
דאריו יוצא לפני הקרב בין קייג' וטחאנו, ואומר שיש ביניהם הרבה מהמשותף. הם חזקים, גדולים, קשוחים, והפסידו בסיבוב הראשון של הטורניר שלו. הוא רצה לראות אותם נלחמים ולכן קבע את הקרב. הקרב הלילה יהיה על ההזדמנות האולטימטיבית, שתתגלה למנצח.
&nbsp
קייג' ניצח את טחאנו ג'וניור: לאחר שש דקות, קייג' נתן דיסקוס לאריאט וניצח. דאריו יוצא ואומר שאם קייג' רוצה את ההזדמנות האולטימטיבית, הוא צריך לנצח עוד פעמיים. כי זה היה קרב ראשון מתוך סדרת הטוב מחמש.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו מקבל חבילה. יש בה כובע של פיימוס בי. לאחר מכן הוא פותח מעטפה ומסתכל על תמונות. אל דראגון אצטקה ג'וניור נכנס. הוא שואל אותו אם לשם הוא מתכנן לקחת את מטנזה בחופשה הבאה. דאריו זורק את התמונות. אצטקה דורש קרב מול פנטגון, אבל דאריו מעדיף קרב נוסף מול בלאק לוטוס, אבל היא בחופשה בהונג קונג. דאריו אומר שישקול את זה. לאחר מכן ריקי מנדל (היה ג'ובר בעונה הראשונה והתאבק כטרסה, אחד מהג'וברים של מיל) ודאריו מתעצבן עליו. הוא מסתכל על התמונות (שבאופן מוזר חזרו לשולחן). דאריו נותן לו את התמונות. צ'אבו נכנס, ואומר שהם צריכים לדבר.
&nbsp
אליפות השלשות: אירוסטאר, דראגו ופיניקס (א') ניצחו את הוורלדווייד אנדרגראונד (טאיה, PJ בלאק וג'ק אוונס): במהלך הקרב, ג'ק אוונס גילה חוסר שיתוף פעולה עם הצוות שלו. אחרי תשע וחצי דקות, אירוסטאר מצמיד את PJ עם קודברייקר מהחבלים. לאחר מכן מונדו בא לעזור לטאיה לתקוף אותם, וגם PJ עזר כשג'ק צפה. סקסי סטאר רצה לעזור ולהבריח אותם.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו מדבר עם ריי על השבוע הבא. הוא מסביר שאל דראגון אצטקה ג'וניור רוצה את פנטגון דארק. ריי אומר לו למחוק את הקרב. דאריו אומר שהוא מחק, והחליט לקבוע צ'אבו מול אל דראגון אצטקה ג'וניור, והמנצח יקבל את פנטגון. דאריו אומר שהוא יודע שריי לא רוצה שהשוליה שלו יהיה בזירה עם גאררו או עם פסיכופת שובר עצמות. כיוון שהוא יודע שהוא חשוב לו, דאריו קובע שריי הוא השופט המיוחד. את זה דאריו לא רושם בעיפרון אלא בעט.
 

Diunim

New member
דעות

עוד פרק טוב.
&nbsp
הגלגל רעיון נהדר, רק מטנזה קצת מתעייף. כמה אפשר לראות אותו משמיד מישהו? עדיין, מאק הפתיע בקרב מעולה מול מטנזה ונתן פייט.
&nbsp
מה היה הקטע עם סאן אוף האבוק?
&nbsp
אוי לא, דווקא טחאנו מול קייג' חמש פעמים? שונא את טחאנו. היה אפשר לתת למישהו אחר. אבל לפחות תשוו בין זה לבין שיימוס-סזארו. לפחות כאן יש בנייה. הם גורמים לך לחכות, לא זורקים "תהיה הזדמנות על תואר".
&nbsp
מיין איבנט נחמד. בנוגע למונדו, הגיע הזמן שיקבל פוש. מעניין לאיפה ג'ק הולך.
&nbsp
ריי שופט משדרג את הקרב בין צ'אבו לפנטגון. מהמר שצ'אבו ינצח כאן...
 
דעות

ווילי מאק ממש טוב. אהבתי את זה שזה לא היה הסקוואש הרגיל של מטנזה.

קייג' תמיד מרשים אותי, טחאנו קצת פחות. לא יודע אם בא לי הטוב מ5 ביניהם, אבל אולי זה ישתפר.

קרב אליפות השלשות היה סבבה ואני ממש אוהב את הכיוון של טאיה וגם של ג'וני מונדו העונה. מחכה לקרב 4 על 4 הבלתי נמנע.

ריי מיסטיריו בתור שופט אורח? נראה לי שיהיה מעניין.

ואין על דריו קואטו!
 
למעלה