שרשור סמאקדאון לייב 20.9

שרשור סמאקדאון לייב 20.9


התכנית נפתחת בחתימת החוזה בין אלכסה בליס לבקי לינץ', אותה מוביל דניאל בריאן. אלכסה תוקפת במהלך החתימה, אחרי פרומו מעולה של לינץ'. בקי מצליחה להתעשת ומבריחה את בליס מהזירה.

קרב N1C לאליפות הזוגות: האוסוז ניצחו את אמריקן אלפא. במהלך הקרב, האוסוז תקפו את הרגל הפצועה של גייבל. במהלך הקרב, ג'ורדן סירב לתת טאג לגייבל שהיה בחוץ, כי הוא ראה שהוא פצוע מדי ולכן נשאר בקרב.

סלייטריינו מדברים על הקרב שלהם בנו מרסי נגד האוסוז. הם אמרו שהם כבר ניצחו אותם בבאקלאש, אז ינצחו שוב. האוסוז מופיעים ואומרים שבנו מרסי התוצאה תהיה שונה ממה שהייתה בבאקלאש.

בארון קורבין ניצח את אפולו קרוז. ג'ק סוואגר היה בעמדת הפרשן. אחרי הקרב, סוואגר וקורבין החליפו מבטים.

ראיון עם ניקי בלה ונעמי, לקראת הקרב שלהן הערב נגד נטליה וכרמלה.

ראיון עם דולף זיגלר לקראת הקרב שלו על התואר הביניבשתי נגד המיז הערב.

אליפות ביניבשתית: המיז (א) ניצח את דולף זיגלר אחרי שימוש בספריי של מאריס. במהלך הקרב, מיז המשיך לחקות את בריאן, כשפגע עם הבעיטות לחזה של דניאל בריאן ומאריס הורחקה מהזירה לאחר שניסתה להשתמש בספריי.

רנדי אורטון ניצח את אריק רואן. אחרי הקרב, בריי ווייאט נתן פרומו על המסך נגד רנדי.

ניקי בלה ונעמי ניצחו בפסילה את נטליה וכרמלה בעקבות זה שכרמלה תקפה ללא הפסקה את ניקי מחוץ לזירה.

דין אמברוז ניצח את ג'ון סינה נקי. איי ג'יי סטיילס שימש כפרשן ותקף את שני היריבים שלו אחרי הקרב. דניאל בריאן יצא והכריז ששבוע הבא בסמאקדאון, דין אמברוז מקבל את הקרב החוזר שלו 1 על 1 נגד סטיילס! אמברוז אז נתן לסטיילס דירטי דידס והתכנית נגמרה.
 
דעות


בעוד שאת RAW אני משלים דרך היוטיוב וגם אז לא את כל הקטעים, את סמאקדאון אני רואה במלואה.
איזה תכנית האבקות טובה!!! מקום 2 רק אחרי לוצ'ה אנדרגראונד! וכן, NXT ירד אצלי למקום השלישי ואת הCWC כבר אי אפשר להחשיב.

הפתיחה הייתה מעולה, לינץ' עם פרומו לוהט ובליס פשוט מדהימה על המיק. יופי של חתימת חוזה!
ובכלל, כל דיויזיית הנשים של סמאקדאון פשוט מפציצה. אפילו שלא היה קרב זוגות, קידום הפיוד של ניקי נגד כרמלה מבוצע מעולה. גם הכניסו ניצוצות לפיוד בין נעמי לנטליה, שאין לי בעיה לראות.

האוסוז מוכיחים שהם הילים טובים. אני מחכה ליום שבו אמריקן אלפא יזכו בתואר הזוגות מהאוסוז. אולי בראמבל. זה יהיה אדיר.

קרב הערב היה מיז נגד זיגלר וזה כשבאותו ערב היה גם סינה נגד אמברוז. מיז ממשיך בפיתוח הדמות שלו וכל המהלכים של בריאן שהוא עושה מוסיפים לו רובד נוסף. גם זה שהוא ניצח במרמה למרות שמאריס גורשה הוסיף לדמות שלו. חבל לי על זיגלר, אבל אם זה בשביל להמשיך ולפתח את המיז אז אני בעד.

בארון קורבין יהיה אלוף עולם ביום מן הימים. מקווה שהוא ינצח את הפיוד המתפתח עם סוואגר, כדי לתת לו עוד קצת לגיטמציה. מת על הדמות ועל הבנאדם (לפחות ממה שראיתי בברייקינג גראונד).

אורטון הוא אורטון. הפרשנות של JBL קרעה אותי במשפט "המהלך הזה היה וינטאג' אורטון, כמו ששדרן אחר היה אומר. רק שאין לי מושג מי זה השדרן האחר."

אוקיי, בואו נדבר רגע על המיין איבנט. ג'ון סינה הפסיד נקי. ממה שקראתי ברשת, זה ההפסד הנקי הראשון של סינה בתכנית שבועית מזה כמעט שבע שנים!!! הפעם האחרונה שסינה הפסיד נקי בתכנית שבועית היה נגד HHH בפרק של RAW ב19.10.09!!!
ועדיין, סינה הצליח לצאת מהדירטי דידס, דבר שמזמן לא קרה. ואל תגידו לי שטריפל אייץ' יצא, הוא נשאר למטה לספירת ה3 ברודבלוק ורק כי הרגל של דין הייתה מתחת לחבל (לפחות בקייפייב), דין לא ניצח אז.

בקיצור - תכנית מעולה נוספת מבית סמאקדאון. מומלץ בחום!
 

AMEOBI

New member
בקשר לסינה

הפעמים שהוא מפסיד נקי הן נדירות...יש איזה סרטון ביוטיוב של כל הפעמים האלה.
זה קרה בעיקר להאנטר ואורטון. ועוד פעם אחת למייקלס,אנגל,רוק וכו'.
היום הוא כבר לא המיין איבנט באופן קבוע כמו בעשור האחרון ולכן הוא פתאום מפסיד נקי גם לסטיילס וגם לאמברוז. לא נראה לי שהוא ייקח את החגורה בקרוב ואל תתפלא אם הוא גם יוצמד בקרב המשולש בנו מרסי.
סמאקדאון בכללי הרבה יותר מעניינת מראו. וגם הppv שלהם היה יותר טוב משל ראו. אני גם רואה כמעט את כל התוכנית,ואצל ראו אני מריץ ff בלי הפסקה.
 
למעלה