מבזק חדשות 19.9 - מלא מלא מלא חדשות! עלול להכיל

מבזק חדשות 19.9 - מלא מלא מלא חדשות! עלול להכיל


החוזה של דולף זיגלר עתיד להסתיים באוקטובר. השמועה כרגע אומרת שהוא לא מתכוון לחדש אותו והוא רוצה לנסות דברים חדשים, כמו קריירת הסטנדאפ שלו או אפילו להתאבק בארגונים אחרים, בעיקר הוא רוצה ללכת לROH.

מתי סמואה ג'ו יגיע לרוסטר הראשי? לפי מקורות מאחורי הקלעים, הוא צפוי להגיע עוד בשנת 2016, ככל הנראה אחרי שיסיים את הפיוד עם נאקאמורה בNXT. אותם מקורות טוענים כי הבכורה שלו תהיה אירוע גדול והוא צפוי להכנס לפיוד עם ג'ון סינה או ברוק לסנר. חתיכת פיוד ראשון!

דין אמברוז עומד לצאת לחופש. טוב, לא בדיוק חופש. הוא עומד לצלם עוד סרט בהפקת הWWE. הפעם האחרונה שדין נעלם מהזירה הייתה ב2015, גם אז הוא צילם סרט. הצילומים צפויים להתחיל בנובמבר, שזה הזמן שבו דין אמור להעלם מהזירה הפעם, בתום הפיוד הנוכחי שלו.

טריפל אייץ' צפוי לחזור לטלויזיה בקרוב. הדיבור הוא שהוא יחזור או היום בלילה לRAW או באירוע קלאש אוף צ'מפיונס, להתערב שוב פעם בפיוד בין רולינס לאוונס.

אם כבר אוונס, הפיוד הבא שלו צפוי להיות מול סזארו. סזארו צפוי לנצח את סדרת הטוב מ7 שלו מול שיימוס. הפרס לזוכה בסדרה הוא קרב על האליפות האוניברסלית ולכן מצפים שסזארו יהיה היריב הבא של אוונס.

אמה חזרה לסבב המופעים! כאמור, היא הושבתה עקב בעיות גב שדרשו ניתוח. אמה חזרה במופע האוס שואו ביום שישי האחרון, בתור שופטת מיוחדת בקרב 3 על 3. הקרב היה בין סשה באנקס, ביילי ואלישיה פוקס נגד שארלוט, דנה ברוק וניה ג'קס. חשוב לציין כי זה היה האוס שואו רק של RAW, מה שאמור להגיד שאמה צפויה להיות חלק מהרוסטר של RAW. עדיין יש סיכוי שהיא תמצא את עצמה בסמאקדאון בגלל שבן זוגה, זאק ריידר, נמצא שם.

ההשעיה של פייג' הסתיימה ב17.9 ולפי מקורות - היא עלולה לחזור כבר בRAW הקרוב. הרוחות עדיין סוערות עקב הפיטורים של בן זוגה אלברטו דל ריו, אבל פייג' פירסמה הודעה למעריצים שהיא נשארת בWWE ותחזור לפעילות בקרוב.

אם כבר RAW הקרוב, דיוויזיית הקרוזרוויט צפויה לערוך את הופעת הבכורה (כולל נועם דר). ניתן לצפות שהיום יוכרז קרב האליפות הראשון על התואר של טי ג'יי פרקינס, קרב שצפוי להערך בקלאש אוף צ'מפיונס.

אהבתם את הזכיה של סלייטריינו באליפות הזוגות של סמאקדאון? התכנון הוא שהם יפסידו את התואר בקרוב לאוסוז, שיתחילו פיוד על החגורות מול אמריקן אלפא.
 

dannygoosh

New member
בעיקר חדשות מבאסות

זיגלר, אמברוז, HHH, סלייטר... הכל נשמע פשוט מאכזב.
הדבר היחיד שאני עוד די מצפה לו זה אוונס-סזארו.
&nbsp
ודמיינתי או שכתבת "קריירת הסטנדאפ של דולף זיגלר" ??
 
לא דמיינת

זיגלר מדי פעם מופיע עם מופע סטנדאפ.
הוא גם היה כתב של חדשות מהכנס של המפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית!
דולף כבר דואג לימים שאחרי ההאבקות
 

pufpuf

New member
תודה על החדשות

אם כלכלית זיגלר מסודר ויכול להרשות לעצמו, אין לו מה לחפש יותר ב WWE. הוא יכול להיות האדליינר גדול באינדיז ולרענן את הקריירה שלו.
כדמות- הוא כבר מת ב WWE ולדעתי עבר את נקודת האל חזור שבו באמת הקהל יקבל אותו כמיין איבנטר אמיתי ולגיטימי.
 
למעלה