ג'ון סינה - האם מגיעה לו אליפות 16?
קטן מSD

ג'ון סינה - האם מגיעה לו אליפות 16?
קטן מSD

ג׳ון סינה.
הכוכב הכי גדול של 10 השנים האחרונות.
אלוף עולם 15 פעמים.
המתאבק שכולם אוהבים לשנוא, למרות שהוא אמור להיות הבחור הטוב.
הספורטאי שהעניק הכי הרבה משאלות לילדים גוססים דרך ארגון make a wish.
אפילו ניסה את מזלו בקולנוע.

בעיניי, הוא יהיה אחד הגדולים של כל הזמנים. בנאדם מדהים (מכל מה שקראתי עליו) גם אם לא המתאבק הכי מוכשר. יכול לסחוף את הקהל אחריו, גם כששורקים לו בוז.

ועכשיו עומד להיות ספוילר מסמאקדאון שהיה השבוע.
סינה הכריז שהוא רוצה לזכות באליפות ה16 שלו ולהשוות את שיא כל הזמנים של ריק פלייר. הוא גם הצליח לגרום לקהל בפילדלפיה (עיר שדי שונאת אותו) לעודד אותו ולשרוק בוז לדין אמברוז, שנחשב לאהוב הקהל.

אני אומר - אם מגיע למישהו להשתוות, אפילו לשבור את השיא של פלייר, זה לג׳ון סינה! מה דעתכם?
ונקנח ב:
The champ is here! John Cena SUUUUUUCKS!

 

Aberforth

New member
כן, פלייר היה אלוף עולם בWWE פעמיים בלבד.

ריינס כבר עבר אותו עם 3 אליפויות.
 

dannygoosh

New member
לא. לא. די. לא.

אני מודה, בריצה האחרונה של סינה עם אליפות ארה"ב הוא עשה דברים יפים מאוד וקידם הרבה חבר'ה צעירים. אבל קשה לי לראות את זה קורה אם הוא יזכה באליפות הראשית. גם לא הבנתי באיזו חוצפה הוא בא ודורש קרב אליפות אחרי שהוא הפסיד כמה פעמים לסטיילס... אני מניח שזה רק כי הוא סינה ומותר לו.
&nbsp
בלי קשר לסינה, אני חושב שצריך כבר להפסיק להסתכל על "השיא של X" או "האם Y ישבור את שיא האליפויות של Z", כי זה פשוט כבר לא אומר שום דבר. הזמנים של סינה הם זמנים אחרים לגמרי מהזמנים של פלייר ואין מקום להשוואה כמעט משום בחינה.
אני לא רואה היגיון בכל ההשוואות האלה ובשליפת נתונים היסטוריים סטטיסטיים סטייל נדב יעקבי בכל פעם שמתאבק עושה משהו מעניין.
 

pufpuf

New member
כשיש שתי אליפויות? כן בטח

גם ככה כרגע אף אליפות לא באמת מרגישה חשובה, הם יכולים לשחק איתם כמה שהם רוצים.
אני בהחלט הייתי רוצה ויכול לדמיין אותו בפיודים מובילים על החגורה עם סטיילס/אמברוס/רולינס ושות'...
&nbsp
אם הייתי ה WWE אגב, הייתי פשוט עושה מן מעמד של מתאבקים שהם כבר מעבר לחגורה אבל עדיין פעילים. נניח אקטיב אול אוף פיימרס, מכניס לשם את לסנר, סינה, טייקר, אורטון ושות' (נניח עם איזה קריטריון פיקטיבי שכל אחד שהיה לפחות 7 פעמים אלוף עולם נכנס להיכל התהילה) ואז הם מקבלים פרס "משכורת כל החיים מה WWE" גם בלי שהם מתאבקים על בסיס קבוע, ושהם לא רשאים יותר להתאבק על אליפות העולם (כי מבחינה ספורטיבית - מה כבר יש להם להוכיח) אבל מכיוון שהאבקות זורמת להם בדם הם רשאים מתי שהם רוצים לבוא ולהתאבק ולבחור את היריבים שלהם.
ואז לחלק את כל הכוכבים הגדולים האלה על פני השנה והפיי פר ויוס, וכל אירוע מלבד קרב אליפות לתת דאבל מיין איבנט עם הקרב של הוטרנס. אם במקום 10 פעמים בשנה נראה רק פעמיים בשנה קרב בפרופיל גבוה של סינה/לסנר/אורטון/טייקר (ולא אחד נגד השני) הם יהיו הרבה יותר מעניינים ואטרקטייביים כאטרקציה מיוחדת. מן מנטורים כאלה שכל פעם בוחרים לעצמם יריב כדי לשמור על כושר ולאתגר את עצמם ולהוכיח שעדיין יש להם את זה (או מדי פעם מישהו שירצה לעשות לעצמו שם יבוא ויאתגר אותם וכו').
&nbsp
גם ככה הם שמות שהם הרבה מעבר לחגורה, ככה שאין טעם באמת שימשיכו להיאבק על החגורה, אבל מצד שני צריך לתת איזושהי סיבה למה הם לא נאבקים תמיד על החגורה.
 

pufpuf

New member
וזה אגב גם יכול

לתת עוד מיני סטורליינס קטנים לשאר המתאבקים הפעילים, שינסו להשיג כמה שיותר מהר את הסטטוס של "אקטיב אול אוף פיימרס" ולרדוף אחרי זה במהלך הקריירה.
נניח מישהו כמו שיימוס שיכול במשך שנים לעשות סטורליין שהוא רודף אחרי האליפות השביעית כדי להכנס לרשימה או משהו כזה...
 
למעלה