משהו שמעניין אותי לדון בו

משהו שמעניין אותי לדון בו

ביום שישי, אני וחברי ל"קהילת ההיאבקות של ישראל" בפייסבוק, פרסמנו ראיון שערכנו עם נועם דר.

מי שרוצה לקרוא את הראיון.
http://kick.ynet.co.il/article/11104

אחד השאלות ששאלנו, שהיה מעניין אותי לשמוע את הדעה של נועם דר, זה על הנושא שאם פעם, מתאבק CW. היה יותר מכוון ללוצ'אדורים למינהם, לכל "הסין קארות" או "הקאליסטויים". היום המתאבקים בקטגורייה הזאת יותר טכנים, אם ניקח את נועם דר לדוגמה כזאת, או זאק סייבר, אפילו בראיין קנדריק, נראה ששינה משהו בארסנל שלו בעיקבות. רוב המתאבקים בטורניר היו טכנים.

התשובה שלו במקרה הזה היה שפשוט הWWE, הגיעו למסקנה כזאת שהיאבקות טכנית צריכה להיראות חזק בתמונה. זה מחשבה שקשורה לפופלאריות של UFC מאחר שההיאבקות טכנית זה "הכי קרוב למציאות" כביכול.

מה דעתכם?

האם אתם גם שמתם לב לגל המשונה הזה בקטגוריה הזאת?
איך אתם עוד חושבים שWWE לומדים משהו מUFC? והאם זה טוב ?
האם אתם חושבים שזה קורה ההיפך? שUFC מנסים לקבל השראה מWWE?

ואני מאוד אשמח לשמוע את דעתכם בקשר לראיון
 

kendog keds

New member
הוא צודק לגמרי

הסגנון הזה הוא אכן הכי קרוב למציאות, ומכאן שכשעושים אותו טוב הוא גם עם הכי פחות פוטנציאל להיות מביך לצפייה, והכי דורש מהמתאבקים להיות מוכשרים באמת. מקווה שההתגלגלות מכאן באבולוציה של ה-WWE היא שלאט לאט יזלוג יותר ויותר סגנון טכני וריאליסטי יותר לקרבות המרכזיים, עם מינון נכון של ספוטים גרנדיוזיים יותר או מבוססי ברולינג/סטרייקינג.
&nbsp
UFC שואבים בבירור רעיונות מ-WWE בגזרת ההפקה (כניסות, פרומואים וכו') אבל לא בזירה.
&nbsp
 

dannygoosh

New member
בהתחלה חשבתי שזה בזבוז

מתאבקים כמו צ'אבו גאררו (או, נגיד, בו דאלאס כיום), נראו לי כאילו הם "מפספסים את המטרה". זה כנראה כי במשך עשורים הWWE האכילו אותנו בביגמנים או במתאבקים טכניים במימדים "אנושיים", והדרך היחידה שבה קרוזרווייט יצליח להשיג משהו (מיסטריו הדוגמה הכי בולטת), זה רק אם הוא יתעופף ויתרוצץ עד שהיריב שלו יהיה מותש.
&nbsp
מי שהמאיס עליי את הסגנון הזה במיוחד היה סין קארה על שלל גלגוליו (pun intended). הסגנון שלו היה לגמרי ספוטפסט overkill ולולייני בצורה מוגזמת. כל הסגנון הזה של ההיי-פלייר הוא מראש בעייתי, כי הוא מצריך המון שיתוף פעולה ועזרה ניכרת מצד היריב, כך שאוטומטית קרבות כאלה מאבדים קצת מהאמינות שלהם.
&nbsp
אני חושב שהWWE נמצאים באיזון נכון כרגע מהבחינה הזו. לא בטוח שהסיבה שלהם היא
נכונה, אבל פחות חשובה הדרך, אלא התוצאה.
 

pufpuf

New member
זאת תשובה יפה

ואולי זה הלך הרוח בטורניר עצמו תחת שליטתו של HHH כשוינס מקמהן לא רואה, אבל לא נראה לי שהלך הרוח הזה ימשך (ואם כן, אז זה אולי יותר בשביל למנוע פציעות מאשר לדמות את זה לספורט, כי וינס לא רואה בהאבקות ספורט)
 
למעלה