תוצאות באקלאש 2016

תוצאות באקלאש 2016


פרה שואו: בארון קורבין ניצח את אפולו קרוז

אליפות הנשים של סמאקדאון: בקי לינץ' ניצחה והפכה לאלופת הנשים הראשונה אי פעם של סמאקדאון!
זה היה קרב הדחות ולהלן הסדר:
נעמי הדיחה את אלכסה בליס (שנראתה קצת כמו הארלי קווין).
נטליה הדיחה את נעמי.
ניקי בלה הדיחה את נטליה.
כרמלה הדיחה את ניקי בלה.
בקי לינץ' הכניעה את כרמלה.

בריי ווייאט תקף את רנדי אורטון מאחורי הקלעים. היו דיווחים שאורטון פצוע ולא יוכל להשתתף, אז ככה הם הכניסו את זה לאירוע.

חצי גמר אליפות הזוגות: האוסוז ניצחו את ההייפ ברוז.

אליפות בינישתית: המיז (א) ניצח את דולף זיגלר אחרי שמאריס התיזה על דולף ספריי כלשהו.

רנדי אורטון נגד בריי ווייאט מעולם לא התקיים.
קרב ללא פסילות: קיין ניצח את בריי ווייאט, אחרי התערבות של אורטון, שנתן לבריי RKO

אליפות הזוגות: הית סלייטר וריינו ניצחו את האוסוז, אחרי ספיר של ריינו. סלייטר היה זה שהצמיד לניצחון

אליפות העולם: איי ג'יי סטיילס ניצח את דין אמברוז (א) אחרי בעיטה מתחת לחגורה שהשופט לא ראה ואז סטיילס קלאש. AJ סטיילס אלוף בWWE ולא סתם - האלוף הראשי! הולי שיט!
 
זמנים ללא תוצאות

פרה שואו: קרוז נגד קורבין - 9:55 דקות

קרב אליפות הנשים (לינץ' נגד ניקי נגד נעמי נגד בליס נגד כרמלה נגד נטליה) - 14:21 דקות

חצי גמר אליפות הזוגות (אוסוז נגד הייפ ברוז) - 10:11 דקות

אליפות ביניבשתית (מיז נגד זיגלר) - 18:22 דקות

רנדי נגד בריי לא התקיים, עקב פציעה של רנדי.
במקום זה היה....
קרב ללא פסילות (בריי ווייאאט נגד קיין) - 10:56 דקות

גמר אליפות הזוגות (המנצחים מהחצי גמר נגד סלייטר וריינו) - 10:00 דקות

אליפות העולם (אמברוז נגד סטיילס) - 24:57 דקות
 

itaikadosi

New member
ואפילו לא היה שרשור הימורים

אירוע מעולה של סמאקדאון.
הקרב של מיז נגד זיגלר היה קרב הערב מבחינתי.
&nbsp
כל הכבוד שנתנו לבקי את החגורה, היה קרב נשים טוב!
&nbsp
הית'סלייטר וריינו זכו בזוגות - מגניב, הם הדבר הכי חם בסמאקדאון עכשיו.
&nbsp
נצחון מוצדק של איגיי סטיילס
 

OZ M1

New member
דעות BACKLASH

קודם כל שמתי לב שב - PPV הזה ה - WWE החליטו סופסוף ללכת על Theme Song בסגנון רוק כבד/מטאל/ניו מטאל וטוב שכך. וזה לא שאני מי יודע מה מעריץ גדול של הז'אנר אבל הוא הרבה יותר מתאים ל - WWE. המוזיקה השחורה (ובאמת אני מתנצל בפני מי שאוהב את הז'אנר זו דעתי בלבד) יצאה מכל החורים וזה היה זוועה לשמוע את זה גם באירועים של ה - WWE. מקווה שישימו עוד כאלה.
&nbsp
לגבי האירוע עצמו הוא היה מאוד כיפי לצפייה. לא קרבות MOTYC (כי לדעתי היו קרבות טובים יותר השנה), אבל בהחלט קרבות ראויים לצפייה.
&nbsp
אליפות הנשים היה קרב מצוין לפתיחה. כל הבנות עבדו מצוין (אלכסה בליס שיחקה אותה עם התלבושת הדומה להארלי קווין רק חבל שלא צבעו לה קצה של קוקיה אחת בכחול). אני מאוד שמח בשביל בקי למרות שלא הימרתי עליה (ואני נורא שמח על כך). הזכייה שלה הייתה מאוד מרגשת וראויה אבל באמת כל הבנות היו מצוינות בקרב הזה (כולל ניקי בלה). אני הייתי מאוד מבואס בשביל בקי כשראיתי ששארלוט וסשה הלכו לרו עם האליפות והיא בסמאקדאון ללא שום דבר להתחרות עליו ודווקא טוב עשו שנתנו לבנות משהו להתחרות עליו כי זה מוסיף עניין.
&nbsp
חצי גמר אליפות הזוגות - אני חושב שההחלטה לעשות טרן לאחים אוסו מוכיחה את עצמה ועוד תוכיח את עצמה בעתיד. הם עובדים יפה בתור צמד הילים וחבל שה - WWE מתעקשים להשאיר את קרוב המשפחה שלהם כפייס בבראנד השני. למען האמת אני לא מבין למה מוז'ו ראולי נמצא בכלל ברוסטר הראשי כי אני לגמרי לא מתחבר אליו. אבל אם כבר אמריקן אלפא לא בגמר אז האוסוז הם תחליף סביר. הקרב היה בסדר ואהבתי את השימוש בפינישר של קונאן, אבל התוצאה שלו הייתה די ברורה.
&nbsp
אליפות הביניבשתית - זה הקרב הכי טוב של הערב וזה הישג מכובד מאוד למיז. הוא נתן אחלה הופעה אבל היה לו גם שותף טוב. אהבתי את ה"מחווה" שלו לדניאל בריאן. אני שמח שהוא שמר על החגורה כי זה מקדם את הסטוריליין המאוד מעניין הזה.
&nbsp
קרב ללא פסילות: טוב אחרי שב - WWE החליטו שהם מעסיקים מתאבקות ולא דוגמניות, צריך מישהו שייתן את הפסקת השירותים... רק חבל לי שבריי ויאט מתבזבז ככה. הוא בהחלט מסוגל לתת קרבות טובים אבל איך הם רוצים שאקח אותו ברצינות אם הוא כמעט כל הזמן מפסיד? אני ממש נעלבתי בשבילו.
&nbsp
אליפות הזוגות: ברגע שהית' סלייטר נכנס לטורניר הזה זה היה די ברור לאן זה הולך (ועוד יותר אחרי שאמריקן אלפא יצאו מהתמונה) אבל אני לגמרי בסדר עם זה. הבחור אכל הרבה חרא בכל השנים שלו בחברה ומגיע לו קצת להנות.
&nbsp
אליפות העולם: טוב בזמן האחרון כל דבר ש -AJ נוגע בו הופך לזהב וכך גם לגבי הקרב הזה. יפה שגם ההנהלה ראתה את זה ונתנה לו את התואר. בהחלט אלוף ראוי ואני שמח בשבילו.
&nbsp
סה"כ אני מאוד נהנה מסמאקדאון ו - BACKLASH בהחלט ממשיך את המגמה. סטורי ליינס מעניינים, ללא קרבות ג'וברים והרבה היאבקות טובה זה תמיד מתכון להצלחה וכל הכבוד להם על כך.

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Rami V

New member
דעות באקלש


אירוע מאוד נחמד.
את האמת, הקרב שהכי עניין אותי לפני האירוע והכי חיכיתי לו הוא קרב הנשים. שמו את זה על ההתחלה אז חסכו לי להמשך. היה קרב נחמד מאוד, אני בעד אלכסה בליס ולא מכיר את מי שאמרתם שהיא דמתה לה, אז ככה שאני התבאסתי על הקוקיות שעשו לה... כמו שאמרתי, קרב טוב- אבל נמאס לי מהנוסחה הזו של ה-WWE בקרבות הדחה. במשך 10 דקות אף אחת לא מודחת, ואז פתאום בשתי דקות כולן מודחות, ואחרי מכות פשוטות מאוד (מה זו ההדחה של ניקי בלה? לא יכלו לחשוב על משהו יצירתי ואמין יותר)?
מעניין עד כמה ינסו להמשיך לגרום לנו "לפחד" מבריי וויאט. הבחור מפסיד כל קרב שהוא משתתף בו, ולמען האמת גם ממש לא מעניין...
שמח שאיי ג'יי אלוף, מקווה שזה לתקופה ארוכה ולא רק בשביל להעביר את האליפות לסינה. דין אמברוז דיי אכזב בתור אלוף, אולי עכשיו כשהוא בלי הוא יוכל לחזור להיות כמו שאהבנו.
אירוע נחמד מאוד, אבל הגעתי למסקנה שאחרי 8 חודשים אבטל את הנטוורק, כי לא יוצא לי לראות כלום- אחזור להיילייט של ה-PPVים ביו טיוב.
 

dannygoosh

New member
באקלאש אוף נייט אוף צ'מפיונס

האירוע זרם נכון מבחינת סדר הקרבות והפרומואים, אבל לא הכי התחברתי.
&nbsp
לא היו קרבות טובים באמת, אולי חוץ מהמיינאיבנט, שאמנם היה לא רע, אבל ציפיתי ליותר.
&nbsp
מעניין מה שעושים עם המיז. אני לא הכי מת עליו וחבל לי שמישהו כמו זיגלר לא מקבל את הפוש במקומו, אבל כל עוד זה מעניין אני אשתוק. ואגב זיגלר, אם הוא לא עובר היל טרן בקרוב - לא יודע כמה הוא כבר יישאר בחברה... פשוט חבל...
&nbsp
הית' סלייטר הוא ג'ובר שלא בצדק במשך 6-7 השנים האחרונות, שמח שמקדמים אותו סוף סוף כי הוא מאוד מוכשר ומבדר.
&nbsp
אני לא מבין איך הWWE מצפים שנמשיך לקבל את בריי ווייאט כאיזה כוח מפחיד והרסני אם הוא כל הזמן מפסיד? אז סבבה, הוא מצליח לצאת חצי אובר עם ההפחדות הטיפשיות וההתקפות מאחורי הקלעים, אבל בסופו של דבר הוא מפסיד, אז כל זה לא משנה. האמת הצחיק אותי שהוא הפסיד לקיין, כי הם די מזכירים לי אחד את השני; שני "מפחידנים" לוזרים.
&nbsp
אוכל את הכובע, סטיילס זכה באליפות הראשית. הייתי בטוח שזה לעולם לא יקרה, ואם כן, אז ייקח לפחות עוד איזה שנה-שנתיים. חבל לי על אמברוז, אבל הכהונה שלו לא הייתה מעניינת במיוחד ולא היו לו הגנות משמעותיות על התואר או פיוד ממש אישי וקשה. מעניין כמה זמן סטיילס יחזיק בתואר.
&nbsp
חבל ששני הקרבות על האליפויות הראשיות נגמרו ברמאות.
חבל שעדיין יש 3 שדרים, והראשי הוא חקיין של מייקל קול.
חבל על זיגלר.
עדיין חבל לי על הפיצול הזה, לא רואה בו שום יתרון או ייחוד.
 

OZ M1

New member
לגבי מה שאמרת

על השדרים. זה בהחלט מיותר שיש שלושה שדרים. מספיק שדר שיצדד בפייסים ופרשן שהוא מתאבק עבר שיצדד בהילים. הבעיה העיקרית של השדרים היא מי שצועק באוזניים שלהם שבמקרה הוא גם היו"ר והבעלים של החברה. גם הוא וגם מייקל קול הוכיחו שכשלא צועקים להם הוראות באוזניות להגיד כל מיני דברים מטומטמים, אז הם יודעים לשדר לא רע בכלל. מעניין שב - CWC השדרים דווקא תורמים לתוכנית (וזו תוכנית מבית ה - WWE בדיוק כמו רו, סמאקדאון וכל PPV אחר)...
 
למעלה