שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

לא נראה לי שהרבה יאהבו את מה שהולך להיות פה...
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


פין באלור נפצע! הוא נפצע בכתף שלו בסאמרסלאם ויצטרך תקופת החלמה של חצי שנה. התכנית נפתחת כשסטפני ופולי מזמינים אותו לזירה. באלור מודה לכולם ומפנה את התואר. רולינס יוצא החוצה ואומר שעכשיו הוא צריך לחגוג. סמי זיין, כריס ג'ריקו וקווין אוונס יוצאים. לאחר מכן גם אנזו וקאס ורומן ריינס יוצאים. פולי מציע סדרת קרבות שתסתיים בשבוע הבא ותכתיר את האלוף.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סמי זיין אחרי פדיגרי. רולינס תפס מקום בקרב מרובע על התואר בעוד שבוע.
&nbsp
קווין אוונס ניצח את נוויל אחרי פופ אפ פאוורבומב. אוונס נכנס גם לקרב המרובע.
&nbsp
הניו דיי חוגגים שנה עם התארים. הקלאב מגיעים ולועגים להם. ביג אי ניצח את קארל אנדרסון אחרי ביג אנדינג.
&nbsp
טייטוס או'ניל אומר שאולי הניו דיי אלופים כבר שנה, אבל הוא כבר שנה בלי דארן יאנג. הוא יורד על באקלנד שבא לתקוף אותו. דארן יאנג בא לעזור לבאקלנד וחוטף קלאש אוף דה טייטוס.
&nbsp
ביג קאס ניצח את רוסב אחרי שרוסב עזב לאחר ביג בוט. קאס קיבל מקום בקרב המרובע.
&nbsp
שארלוט יוצאת לחגוג את הזכייה שלה בתואר הנשים. היא לועגת לסשה שנפצעה בגב. מיק פולי יוצא ואומר שיש לו פרי אייג'נט... ביילי! שארלוט לועגת לביילי שאומרת שתזכה בתואר. ביילי ניצחה את דיינה ברוק אחרי ביילי טו בלי.
&nbsp
הקרוזרווייטים מגיעים ב-19 בספטמבר.
&nbsp
ברון סטרומן כיסח עוד ג'ובר.
&nbsp
הדאדלי בויז עורכים טקס פרישה ומודים לקהל. השיינינג סטארס יוצאים ולועגים להם, וחוטפים 3D. לפני שהם מוציאים שולחן, הקלאב באים לתקוף אותם. הם נותנים לדיוון מג'יק קילר דרך השולחן.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את כריס ג'ריקו אחרי ספיר. ריינס מתקדם לקרב המרובע מול קאס, אוונס ורולינס.
 

dannygoosh

New member
וואו

מעניין אם באלור באמת נפצע, או שמראש לא היה תכנון לתת לו באמת לרוץ עם החגורה, אלא רק בשביל אפקט ההפתעה בסאמרסלאם.
&nbsp
אני שם לב שבשנים האחרונות נוצרת מעין מגמה קצת מדאיגה, של אלופים שנפצעים במהלך הכהונה שלהם ונאלצים לוותר על התואר ולצאת לחופשה או לפרוש:
זה קרה עם דניאל בריאן פעמיים, עם רולינס, עם אדג' ב2011, עכשיו עם באלור.
לא ברור לי אם זה צירוף מקרים, אבל לפחות במקרים של בריאן ורולינס, נראה שזה נבע מהעומס שהWWE הפילו עליהם במהלך תקופה.
 

R3B

New member
ברט הארט כבר הזהיר

מפני רולינס שהוא גורם ליריב פציעות....... מעניין אם יש בזה משהו???
 

dannygoosh

New member
בינתיים מדובר רק באדם אחד...

שנפצע בקרב מול רולינס. וגם, בכלל לא בטוח שרולינס פצע אותו בחוסר זהירות, או שבאלור עצמו עשה משהו שלא היה אמור לעשות או נחת לא נכון... בקיצור, לא רואה טעם להאשים את רולינס ולא ברור לי על מה ברט מדבר.
 

dannygoosh

New member
אשמח לתזכורת

והאם רולינס באמת פצע את סטינג באופן אקטיבי? כי פציעות קורות גם בלי קשר.
והאמת שתוך כדי כתיבה אני נזכר שהוא גם שבר לסינה את האף עם ברכייה מרושלת...
 

dannygoosh

New member
תודה, אבל גם במאמר הזה כתוב

שאמנם סטינג נפצע יחסית קשה, אבל זה היה ממהלך שגרתי של רולינס, מהלך שלא פצע אף מתאבק אחר חוץ מסטינג. אז גם כאן אני לא אוהב לקפוץ בהאשמות.

מסכים שהאף של סינה היה לגמרי סלופיות של רולינס, אבל בינתיים זה המקרה היחידי שאני יכול לומר בוודאות שרולינס גרם לפציעה. הפרטים של שני המקרים האחרים עדיין לא לגמרי ברורים, אז לא רואה טעם להפוך את רולינס לאיזה שמוק חסר אחריות... עדיין...
 

meidadc

New member
בכתבה אחרת שקראתי

כשחיפשתי תיעוד לפציעה של סטינג, היה כתוב ששומעים את רולינס אומר אחרי המהלך שפצע את סטינג "sorry, that's on me"

אני לא אומר שזה שלושה נפצעו בקרב איתו זה בהכרח אומר שהוא שמוק חסר אחריות. יכול להיות שיש לו סגנון סטיפי ומסוכן. אפילו ברט הארט לא אמר שהוא שמוק אלא שהוא סתם חסר אחריות
 

dannygoosh

New member
ה"שמוק" זה סתם קישוט שלי


בסה"כ אני מרוצה מרולינס וחושב שהוא מאוד מוכשר ומתאים למעמד שנותנים לו. חבל לי שכל כך מהר יוצא לו שם של מתאבק מרושל ומסוכן, אבל אם זה באמת המצב, אני מסכים שצריך להעיר לו ולעבוד איתו על זה, כמו שברט אמר שלא עשו עם גולדברג.
 
סטינג לקח את זה לחלוטין על עצמו בראיון האחרון עם JBL

מדובר בדיוק באותו סוג פציעה שנגרם מבאמפ שלוקחים לא טוב כשלא מכניסים את הצוואר פנימה. רולינס יכל לזרוק אותו לחבל השני, אחרי סופלקס, מפיירמנ'ס קרי או לסובב אותו ל450 באוויר- כל זה לא משנה את העובדה שסטינג לא לקח את הבאמפ נכון.
&nbsp
לברט יש איזשהו קבעון על רולינס- הוא מחפש אותו בכל פינה. לעומתו, אוסטין התראיין לאחרונה וטען שרולינס הוא אחד הוורקרים הכי טובים ומקצועיים בארגון ושאם זה לא היה המצב הוא לא היה מקודם כמו שהוא מקודם כי אף אחד לא היה רוצה לעבוד איתו. עם כל ההערכה לברט הארט, לא חושב שיש סיבה לקחת אותו יותר ברצינות מאוסטין.
 

kendog keds

New member
ממה שהם הראו (את הפציעה בהילוך איטי וכמה פעמים)

נראה שזה סתם חוסר מזל. עושים את התרגיל הזה הרבה פעמים בדיוק באותה צורה. יכול להיות שרולינס זרק אותו בצורה שסובבה לבאלור את הגוף בזווית שהוא לא היה מוכן אליה ולכן הכתף נפגעה, ויכול להיות שבאלור עצמו לקח את הכתף והיד יותר מדי אחורה מתוך פחד בנפילה.
וגם יכול להיות שסתם הכול בוצע בסדר והכתף נפרקה. קורה...
 

meidadc

New member
אולי עכשיו יהיה טוב יותר

אחרי הבראנד ספליט.
אין ספק שהWWE גומרים את הסופרסטארים המובילים שלהם. הם חולבים מהם כל טיפה של כסף

אני חושב שזה נובע דווקא מבניה עצלנית של דמויות. בלוצ'ה אנדרגראונד, בולט לי מאוד שלפעמים זה היה לגיטימי שמתאבקים במידקארד סוגרים תוכנית, אם באמת הגיע איזשהו "פיק" בסטוריליין שמצדיק את זה. אם הWWE יצליחו לגרום לזה שיש קאדר רחב של סופרסטארים שנבנה היטב ומעורר עניין, הם לא יצטרכו לשחוק את סינה כמו שעושים עושים כבר 15 שנה.
 

dannygoosh

New member
אני לא חושב שהפיצול יעזור במשהו

מדובר באותה כמות של זמן מסך לאותה כמות של מתאבקים, רק שעכשיו זמן המסך כאילו נפרד בין תכנית לתכנית. התכניות לא השתנו, הPPV לא השתנו, זמני השידור לא השתנו.
&nbsp
מעבר לזה, כבר תקופה ארוכה שהWWE אוהבים להיתקע מדי תקופה על איזה כוכב אחד-שניים ולדחוף אותם בלי סוף, במקום לתת מקום לעוד כוכבים לפרוח ולעוד מיינאיבנטרים לצוץ. כאילו החליטו ש2014-2015 הם ידחפו רק את ריינס, אח"כ רק את רולינס, לפני כן רק פאנק, רק סינה וכו'.
&nbsp
אני חושב שכבר עברו הימים שהקהל רוצה לראות שני כוכבים ענקיים ועוד כמה מידקארדרים. מי שהקהל אוהב, מי שיש לו כשרון ויכולת - צריך לקבל פוש ולהגיע למיינאיבנט. הרי בסוף בכל מקרה הקהל יבחר את מי שהוא מעדיף שיהיה אלוף.
 

keyfabeSH

New member
אני מתפלא שלא כתבתם כלום על


הפרידה מהדדליז.
אחד הזוגות הכי גדולים של כל הזמנים. הרבה הרבה כבוד.
היה ברור שתותחים אולד-סקול כמוהם לא יצאו בלי להוציא צעירים אובר. חבל שלא היה זוג הילים אחרים שיכל לקבל את הספוט הזה, לגאלוס ואנדרסון אין עתיד ארוך טווח בזוגות ובטח שהם לא ישיגו עשירית מהתהילה של הדאדליז.
 

dannygoosh

New member
זה בעיקר כי הדאדליז

מגיעים מעידן אחר, שבו הייתה משמעות לצמדים אורגניים.
היום כמעט ואין לך דבר כזה (אולי חוץ מהאוסוז), אלא סתם שני מתאבקים שהצמידו אחד לשני באופן זמני, עד שיחליטו לפרק אותם ולנסות לתת פוש כיחידים.
&nbsp
זה מה שמעניין היום את המתאבקים ואת הכותבים, פוש ליחידים. אין אמונה בצמדים וסטייבלים לטוווח הרחוק. גם ניו דיי יאבדו את החגורות ויתפרקו בשניה שיהיו קצת פחות אובר מהיום, וגם הם מלכתחילה לא היו צמד אורגני, אלא סתם 2 מתאבקים לא קשורים שהצמידו ביחד.
 

keyfabeSH

New member
זה כל כך מפגר

לפעמים הסכום גדול מסך חלקיו, למשל ביג קאס בחיים לא יפתח יכולות מיק גבוהות מספיק כדי להיות אלוף עולם איכותי, מה גם שהוא לא מספיק אתלטי כדי להחזיק קרב ארוך ואיכותי לבד. אנזו בחיים לא ייתפס כאלוף עולם לגיטימי עם הגוף הצנום הזה. ביחד הם הצמד הכי אובר היום ובצדק. לחוד הם "פיוצר אנדברס" תוך שנתיים. ראינו את זה קורה לצמדים טובים שוב ושוב ושוב (MNM ארט דיינסטי וכו..).
בסופו של דבר זה פוגע באיכות התוכנית ואיכות הקרבות - פחות צמדים אורגנים = פחות מהלכים זוגיים מרשימים, כאלו שדורשים אימון ואמון ממושכים. זה פוגע בגיוון של התוכנית וממאיס קרבות טאג-טים ככה שהערך של החגורה והמחלקה יורד.אם אני עובד בWWE אני עושה רבולושיין לטאג כמו שעשו למחלקת נשים, לפני הכל.
 

dannygoosh

New member
מסכים

אני מאוד מתגעגע לתקופות הצמדים של האייטיז-ניינטיז. ממש חסר לי תרגילי טאג, למרות שכן מנסים להשתמש בכמה (במיוחד אנזו וקאס).
&nbsp
פעם טאג היה לכל הקריירה והיו מעיזים לפרק צמד רק כשאחד מהם היה הופך לאובר במיוחד. היום מפרקים צמד ברגע שהם כצמד פחות אובר מבעבר, ואז יש לך שני מתאבקים שהכותבים לא יודע מה לעשות איתם, כי פתאום הם לא צמד.
 
אף אחד לא הצמיד אותם

הרעיון היה של וודס שרצה לעשות משהו יחד עם קופי וביג אי בגלל שהם התחברו מאוד בחודשים שקדמו לזה. זה דווקא הכי כן התפתח באופן אורגני.
 
למעלה