הצעה פשוטה

סלים וארזה

New member
מנהל
הצעה פשוטה
המשותף לג'ון סינה, מארק הנרי, טייטוס אוניל, ברוק לסנר, פול היימן, קורט אנגל, רנדי אורטון ואפילו ברט הארט וג'רי לולר הוא השימוש בשמות האמיתיים שלהם בזירה. היום כשלכל אחד יש גישה לאינטרנט, מדוע שמתאבקים חדשים לא פשוט יופיעו עם השמות האמיתיים שלהם ולא עם שמות מומצאים (סטייל מייקל מגילקטי או בו דאלאס או ג'ק סוואגר)?

נכון שיש מקרים בהם מתאבקים נודעים בארגונים אחרים תחת שמות אחרים או שמתאבק כבר התבסס בכינוי מסויים כמו קודי רודס שהוא בעצם קודי ראנלס, אך מי שעדיין לא ידוע ואין זכויות יוצרים על הכינוי שלו, שיישאר עם השם האמיתי שלו. זה לא מזיק. במקום להביא אלברטו דל ריו או אנזו אמורה, אפשר היה להביא את סרחיו רודריגז ואת אריק ארנדט. ואם השם קשה לביטוי, אפשר להצמיד לו כינוי כך שאטורה אוון יכול עדיין להיות ביג אי (בלי הלנגסטון).

למה זה טוב? קודם כל מתאבק מבוסס מארגונים אחרים כמו בריאן דניאלסון יישאר עם השם המקורי שלו ואפשר יהיה לעקוב אחרי הקריירה שלו. דבר שני, מרוב שמות ג'נריים כבר אי אפשר לדעת מי זה מי. לי הרבה יותר קל לאהוב את קולבי לופז מאשר סת' רולינס ובטח יש יותר משמעות לשם ג'ונת'ן גוד מאשר לדין אמברוז, הלא כן?
 

dannygoosh

New member
אני לא בטוח מה אני באמת מעדיף
אבל בסופו של דבר האינטרס של הWWE הוא לתבוע בעלות על הכוכבים שלהם, בין אם הם בנו אותם או בין אם הם הגיעו אל הWWE כבר "שמות". אמנם הם עושים פשרות עם כוכבים גדולים במיוחד (סטינג, סטיילס, דניאל בריאן זה סוג של פשרה), אבל בסופו של דבר הWWE רוצים להיות אלה שממציאים את הכוכבים הללו מאפס.
 

elotan

Member
זה בכוונה ככה
כדי שב TNA יוכל להתאבק אלברטו אל פטרון ולא "אלברטו דל ריו מה WWE"
הם בכוונה נותנים (כמעט) לכל אחד שם אחר משלו כדי שיהיו להם זכויות יוצרים עליו.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
אבל היום כשאוסטין ווטסון מעלה משהו לאינטרנט
תחת השם שלו, איך אפשר להתייחס לאקסביוור וודס? ואם קורטיס אקסל הוא הבן של קורט הניג, אז מדוע לא להשתמש בשם האמיתי שלו: ג'וזף הניג? ג'ון לייפילד קיבל פוש רציני כשהשתמש בשם האמיתי שלו ולא סתם בכינוי בראדשו.
זה כבר פאסה לחשוב שכל מתאבק דורש כינוי חדש כדי שלא יזהו אותו בארגון אחר. די, התבגרנו. ממש כפי שכבר לא נראה מתאבקים פייסים מספרים לילדים שכדאי להם לקחת את הויטמינים שלהם.
 

elotan

Member
לכל מתאבק היום יש פייסבוק / אינסטגרם עם שם הדמות שלו ב WWE
אני לא מכיר את השמות האמיתיים של כל מי שאמרת, ולמען האמת אני חייב להודות בפניך שגם לא באמת ממש איכפת לי מה השם האמיתי שלו. אני מבין שאתה חושב שזה טיפשי, אבל גם מבין באותה הזדמנות שוינס חושב שככה הוא מגן על שם של כוכבים שהוא בונה אצלו. לראיה - גם כשמגיע מישהוא שעשה קריירה והגיע עם שם מבחוץ, הם לפעמים מעדיף לשנות לו את השם רק כדי שהוא יוכל להוציא זכויות יוצרים על זה. אנשים גם משנים גימיק מידי פעם, ואז ממילא מחליפים להם את השם. זה מה שגרם בין היתר להול, נאש, ועוד להגיע ל WCW תחת השם האמיתי שלהם כי הם הבינו שעל זה אף אחד לא יכול לקחת בעלות.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
רייזר ראמון ודיזל זה ממזמן
לפני התקופה בה לכל אחד היה גוגל ואינטרנט זמין בכל טלפון ובכל מחשב. התקדמנו מאז, לא?
 
למעלה