שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רוסב ולאנה פותחים את התכנית ודורשים התנצלות מריינס. מיק פולי יוצא כדי לעצור אותו ורוסב יורד עליו. סטפני יוצאת וגם רוצה שיפסיק, ורוסב מאיים לעבור לסמאקדאון. ריינס יוצא ומתנצל... על זה שרוסב הזמין את לאנה באינטרנט. נקבע ביניהם קרב הלילה.
&nbsp
סמי זיין ניצח את שיימוס אחרי הלובה קיק, כשסזארו (שפרשן) הסיח את דעתו של שיימוס. לאחר הקרב, מיק פולי קבע להם קרב בסאמרסלאם, שיהיה הקרב הראשון בסדרת הטוב משבע.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את הדאדלי בויז אחרי טראבל אין פרדייס לדיוון. גאלוס ואנדרסון יורדים עליהם אחר כך, והניו דיי מזכירים שהם אלופים כבר שנה.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את רייצ'ל לוי
&nbsp
לסנר והיימן יוצאים... ואז הית' סלייטר יוצא. סלייטר מציג את עצמו כפרי אייג'נט הכי חם בביזנס, ושיש לו סיכוי להשיג חוזה ב-RAW אם ינצח את לסנר. היימן מתעלם מזה אבל סלייטר ממשיך ללחוץ. לסנר אומר שממש לא אכפת לו מהילדים של סלייטר. הוא מאיים עליו, סלייטר מנסה לתקוף ואז חוטף F5. היימן מזהיר את אורטון.
&nbsp
ביג קאס (ע' אנזו אמורה) ניצח בפסילה את קווין אוונס (ע' כריס ג'ריקו) אחרי התקפה של ג'ריקו על קאס. לאחר מכן ג'ריKO תקפו את אנזו וקאס.
&nbsp
רוסב תקף את ריינס במהלך ריאיון.
&nbsp
השיינינג סטארס ניצחו את הפריים טיים פליירס (שהתאחדו ללילה אחד לבקשת טייטוס) אחרי שטייטוס תקף את דארן.
&nbsp
נוויל ניצח את ג'ינדר מהאל אחרי 450 ספלאש.
&nbsp
ג'ון סטיוארט יתארח בסאמרסלאם.
&nbsp
סת' רולינס חיפש את פין באלור כל הלילה. הוא יצא לזירה ולעג לפין. הוא אמר שיהיה האלוף ושפין מפחד ממנו. לאחר מכן פין יצא כדימון קינג, והם התקוטטו. באלור ניצח.
&nbsp
הקלאב ניצחו את גולדן טרות' אחרי מג'יק קילר לטרות'. אחרי הקרב, הניו דיי תקפו את הקלאב ואקסבייר ניסה להכות את אנדרסון במפשעה עם הטרומבון.
&nbsp
שארלוט אמרה שדיינה ברוק אכזבה אותה ושאולי היא תבקש מסטפני מקמהן מישהי יותר טובה. לאחר מכן היא כיסחה את אלישה פוקס עם נאטורל סלקשן. לאחר מכן סשה יוצאת, דיינה ושארלוט תוקפות אותה ושארלוט נועלת פיג'ר אייט כשסשה נכנעת.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את רוסב עם ספיר.
 

dannygoosh

New member
אהבתי מאוד את

"הטוב משבע". רק לא הבנתי מי בדיוק ישתתפו בקרב?
בכל מקרה, אהבתי. מאוד אולד סקול. האחרון שאני זוכר היה בין אורלנדו ג'ורדן ל
 

kendog keds

New member
אתה בטח מתבלבל

עם הטוב מ-7 של בוקר טי ובנואה שהיה ב-WWE (לאור הסדרה המוצלחת שכבר הייתה ביניהם ב-WCW). בוקר נפצע באמצע הסדרה וג'ורדן רצה להחליף אותו כדי להתחשבן עם בנואה שניצח אותו בסאמרסלאם על ה-US בחצי דקה (בסוף בוקר בחר באורטון).
&nbsp
ומי שישתתף הפעם זה שיימוס וסזארו
 

dannygoosh

New member
תודה

אני חושב שהתבלבלתי עם סדרת הקרבות של בנואה וג'ורדן, כשבכל קרב בנואה הכניע אותו יותר מהר.
 

kendog keds

New member
אחד הקטעים האידיוטיים של מייקל קול

במהלך הפרומו של רולינס שבו הוא דיבר על פין באלור, אוהד כלשהו נכנס לזירה והאבטחה מיד הוציאו אותו. הבמאי ניסה להתמקד ברולינס בלי שיראו את האוהד אבל לשנייה קצרה האירוע נכנס חלקית לפריים. רולינס הפסיק לדבר כדי לראות מה נסגר עם זה, וקול שכנראה הסתכל בלייב ולא דרך המסך, חשב שהצופים לא ראו מה קרה, אז הוא הסביר את השתיקה של רולינס ב"רולינס נכנס לטראנס, הוא בטראנס מהדימן-קינג (פירוש השם באלור)"

&nbsp
ובכל מקרה רגע אחרי זה רולינס ניסה למצוא איזה קישור למה שקרה (לא ידע שהצופים לא ראו) ופלט "זה הוא? זה הדימן קינג? לא, הוא לא בשום מקום"... אז בכלל היה עדיף לקול לשתוק
 
למעלה