TO MAKE WWE GREAT AGAIN

pufpuf

New member
TO MAKE WWE GREAT AGAIN

בעצם מסוף עידן האטיטוד ה WWE מנסים לשחזר את ההצלחה של אותו עידן קסום ונכשלים באופן לא מפתיע כל פעם מחדש.
כי בסופו של דבר, מה שהם מנסים לעשות, זה את אותו דבר בדיוק רק עם עטיפה אחרת.
לא ראינו באמת שינויים קונספט, לא ראינו באמת מהפיכה בצורת החשיבה של הארגון ושינוי של 180 מעלות במוצר.

תקופת האטיטוד הייתה שינוי כזה. עולפ ההאבקות של לפני האיטיטוד הוא לא אותו עולם שהיה לפניו. הסטורליינס השתנו. החוקים השתנו. אורך הקרבות השתנה, סגנון הקרבות השתנה, מבנה התוכנית השתנה, הגבולות בין טובים לרעים הטשטשו.
ומאז ראינו עשרות מתאבקים מצליחים יותר ומצליחים פחות, פיודים טובים, פיודים רעים, ובעיקר אינסוף ניסיונות מיתוג מחדש של ה WWE שכולם כשלו, כי לוגו או סיסמה חדשה או תפאורה חדשה, מוצלחים ככל שיהיו, לא באמת מספיקים בשביל לחולל את השינוי.

גם אם תיאורטית, ה WWE יפטרו עכשיו את כל הקופים שכותבים את התוכניות השבועיות, יעסיקו את הבוקרים הכי יצירתיים בעולם וכל תוכנית של רו וסמאקדאון יהיו יצירות מופת של קרבות חמישה כוכבים וסטורליינס שכאילו נלקחו מתוך העלילה של אוז, זה לא יעשה את העבודה. אולי מי שיראה את התוכנית יהנה, אבל זה לא יוביל לעוד בום פיריוד.

השינוי צריך להיות עמוק יותר, ולא רק במעטפת או בפיודים או בפושים או בסטורליינס. כל זה לעולם לא ישנה. בטח בתקופה ש WWE בכוונה מיתגה את עצמה כמותג יותר גדול מכל כוכב שיוצא ממנה. הם כבר בכוונה לא מנסים ליצור את האוסטין הבא או את הרוק הבא.
הכוכבים הבאים של ה WWE תמיד יהיו כוכבים מודל ג'ון סינה, הם יכולים להיות מותגים וכוכבים מאד גדולים, אבל ה WWE תמיד ידאגו שהשם שלהם לא יהפוך לשם יותר גדול מהמותג עצמו.

אז מה השינוי צריך להיות? השינוי צריך להתחבר לתקופה ולזמנים שאנו חיים. השינוי צריך להתאים את עצמו לצופים של היום, למדיה של היום, לטכנולוגיה של היום.
זה מצחיק שה WWE מצד אחד הם באמת מובילים טכנולוגית וחדשנית בתפיסת השידור של המוצר שלהם עם ה WWE נטוורק, כיוון שכנראה פחות או יותר כל עולם הטלוויזיה ילך אליו בעוד כמה שנים, אבל מלבד הפלטפורמה עצמה של הנטוורק, התוכן של המוצר שלהם מנותק לחלוטין מהחדשנות של הפלטפורמה.

אז מאיפה ה WWE יכולים להתחיל ללמוד מה הכיוון החדש שהם צריכים לפנות אליו ולהתחיל את השינוי הגדול? הם יכולים ללמוד מתוכניות הלילה של ארה"ב. (זה גם בערך אותו פלח השוק שהם לא מצליחים להחזיר אליהם מאז האטיטוד) הם יכולים וצריכים ללמוד את מה שג'ימי פאלון וג'ימי קימל וצ'לסי הנדלר וקונאן אובראיין למדו, הפנימו ומביאים לדור הבא של תוכניות האירוח.
הם כבר לא לנו ולטרמן שעושים תוכניות שמיועדות למי שער בלילה ורוצה להרדם במיטה מול הטלוויזיה בכיף. הסדר והכרונולוגיה של התוכנית בכלל לא חשוב. הוא שם, אבל הוא לא העיקר.

התוכניות והמערכונים שלהם מכוונים בכלל לקהל הויראלי, ולא רק בארה"ב אלא בעולם. כמעט בכל יום יש איזה קטע מאחת התוכניות האלה שמופץ ומשותף והופך לויראלי והופך לתופעה. ליפסינק באטל, סלבריטיז קוראים טוויטים מרושעים על עצמם, ההיסטוריה של ריקוד מסויים, קריוקי במכונית, האיחוד של צער גידול בנות, האיחוד של סייב ביי דה בל, הילדה שעושה טוורקינג ונופלה... ויש עוד עשרות.
.
הכוכבים הגדולים הבאים של הארגון לא יוולדו מפרומו גדול, או מסטורליין גדול או מתסריטים מבריקים. הם יוולדו ממתאבקים מצלמים את עצמם במצלמות בחדר ההלבשה ומוציאים את המיטב מעצמם. הם יהיו הזאק ריידרים והגרנגאוים והניו דיי הבאים.
בלי תסריטים, בלי אפקטים ופרומואים ולדים וסופר HD.

תוכנית שבועית של ה WWE צריכה לאט לאט בהדרגה לשדר פחות ופחות סגמנטים, פרומואים וראיונות. זה "הפוליטיקה הישנה". זה הפורמט השחוק של איך לעשות תוכנית רסלינג. וכמו שהפורמט הזה השתנה בעידן האטיטוד, הפורמט הזה עשה את שלו והגיע הזמן להפרד ממנו כיום.

ומה צריך להחליף אותו?
יותר ויותר קטעים קצרים, של כמה דקות שהמתאבקים יוצרים בעצמם (וגם מופצים באינטרנט). ה WWE צריכים לתת למתאבקים את המצלמה, והמתאבקים כבר ידאגו לתת ל WWE את האישיות.
הקהל ידאג לשתף ולהפוך לתופעה ולויראלי את מה שבאמת תופס ומצליח.
ו ה WWE יצטרכו להשכיל ולתת את הפושים באותו הרגע לאותם הדברים שבאמת תופסים. (זה אפילו הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע, כי זה אשכרה מדד שהוא מדיד).

המתאבקים יהיו צריכים כל הזמן לחדש, להיות יצירתיים, להתחרות אחד בשני על תשומת הלב, על הקהל, על מה יתפוס ומה לא - אבל הקריירה שלהם תהיה בידיים שלהם! החיבור שלהם עם הקהל יהיה בידיים שלהם.

זה זול יותר, זה מאתגר יותר, זה מעניין יותר.

אם ה WWE רוצים עוד פעם לשחזר את הבום פיריוד, הם צריכים להבין שהעולם משתנה, הפלטפורמות משתנות. ויראליות זה שם המשחק, ומי שרוצה להיות משותף, צריך לכל הפחות לנסות ולהשתתף.
אף אחד לא ישתף סרטון של פרומו של 18 דקות של טריפל אייץ' מדבר כמה אלילי בזירה. אבל סרטון של 2 דקות של שני מתאבקים שחוגגים את מוסיקת הכניסה של מתאבק שלישי בסיטואציות שונות בחיי היום-יום- זה יתפוס.

האבקות תמיד הייתה על החיבור עם הקהל. פעם היה צריך לעמוד על הפינה של העמוד ולתת ליריב 10 אגרופים כשהקהל סופר ברקע כדי שהוא ירגיש מחובר. בהמשך הקהל נהנה לקנות חולצות ולעשות עם היד תנועות מגונות ולצעוק WHAT למתאבקים.
כיום הקהל אוהב לקחת את המצלמה, לערוך, ליצור ולהיות בעצמו חלק מאותה תופעה. לא מאמינים? חפשו בגוגל #GLORIOUSBOMB או rko outta nowhere

ולא, תגיות בטוויטר זה לא מספיק ויראלי. מצטער וינס.

בונוס לסיום, אקסייבאר וודס אוכל פלפל חריף. שתפו!
hAttps://www.youtube.com/watch?v=JtRbdOfr8ak

 

Rami V

New member
מעניין מאוד

היי, נהניתי מאוד לקרוא, כתבת הרבה רעיונות שבהחלט יכולים לעזור. אני רק בספק כמה באמת יעשו את זה, פשוט כי לא מרגישים צורך. גם עידן האטיטוד התחיל רק כשה-WWE היו על הקרשים ואמרו סוג של 'תמות נפשי עם פלישתים'- נזרוק כל מה שרק אפשר. עכשיו אין להם תחרות, אין סכנה קיומית, אז אפשר להמשיך לזרום עם המצב איך שהוא (מבחינת רווחים הם מציגים מספרים לא רעים).
אתה מציע כיוון בו לכולם יהיה חופש פעולה מאוד גדול, אני רואה הרבה בעיות עם זה, ולכן בספק כמה יאושר כזה דבר.
בכל מקרה- שלא ישתמע שאני מבקר אותך, זה אחלה רעיון, מאוד חדשני והייתי שמח אם ה-WWE לפחות היו מנסים אותו, כי יותר משעמם ממה שעכשיו אני לא חושב שיכול להיות...
באמת שהייתי רוצה להיות נוכח באחת הישיבות שדנים באיך לשפר את המוצר. מה מציעים שם שבסוף מחליטים על הכיוונים שאנחנו רואים (כלומר- אם זה מה שנבחר, מה כבר יכל להיפסל?).
 

pufpuf

New member
לדעתי הכל בסופו של דבר נקבע

ואולי קצת סטפני וטריפל בדברים הפחות מהותיים. ושהרוב נקבע ברגע האחרון כמעט בזמן אמת שנייה לפני ההקלטות ולא באופן מסודר.
לא נראה לי שבאמת יש ישיבה עם סיעור מוחות שמעלים רעיונות וכו' כמו שהיית מצפה מארגון כזה.
מה שבטוח זה שאין איזו תוכנית לטווח ארוך של "לאן אנחנו רוצים להגיע" ואז בנייה מסודרת וחשיבה על איך מגיעים לשם. פשוט עושים בוקינג מתגלגל תוך כדי עבודה
 

dannygoosh

New member
שמישהו יתייג פה את וינס

אתה גאון, חד וחלק במקומות הנכונים.
&nbsp
הרעיון שלך בהחלט יעשה את המהפכה הדרושה בעולם ההיאבקות ותהפוך אותו להרבה יותר אטרקטיבי בהתאם לתקופה. לא רואה שום סיבה למה אי אפשר אפילו עכשיו לבקש מהמתאבקים לצלם את עצמם בסמארטפון, לשלוח לעורכים, והכותבים כבר יחליטו מה מספיק טוב ומי ייכנס לאן.
&nbsp
אפשר אפילו לנצל את הדראפט ולתת לסמקדאון להיות מנוהלת כמו שהצעת, כאילו זו תהיה התכנית של הדור הצעיר יותר, שעדיין רוצה לראות מתאבקים מוכרים.
&nbsp
אבל בלי תחרות ואיום קיומי ממשי, וינס כנראה שלא יזיז אצבע לכיוון הזה, כי הוא פחות או יותר יאבד את השליטה האבסולוטית שיש לו בתוכן מאז ומתמיד. יהיה אפשר לפנטז על זה ברגע שוינס יפרוש לגמרי מהWWE (וכנראה שגם מהחיים...), אבל עד אז יכול להיות שזה כבר לא יהיה רלוונטי כי תתחיל כבר תקופה חדשה באנושות.
 

pufpuf

New member
כן, ברור שזה לא יקרה בעידן של וינס

ווינס הוא אכן בעיה גדולה, כי הוא כבר קשיש ומנותק.
הוא בטח כמו ביבי נתניהו, אפילו לא מסתובב עם סמארט פון כי זה מסובך מדי בשבילו, אז לך תסביר לו שכל הקהל שלו בסנאפ צ'אט ומה זה עושה בדיוק.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה