שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין הביא אבטחה כדי למנוע מלסנר לפלוש לסמאקדאון כתגובה לאורטון.
&nbsp
דין אמברוז קורא לדולף זיגלר לצאת. אמברוז אומר שהוא נלחם כדי להיות האלוף. זיגלר אומר שהוא עובד קשה כבר עשר שנים. אמברוז אומר שזיגלר דואג מדי לתדמית שלו, בניגוד לאמברוז. זיגלר יכול לגנוב את ההצגה, אבל הוא יפסיד. זיגלר אומר שהוא מדהים והוא ינצח בסאמרסלאם. אמברוז אומר שזיגלר לא טוב כמו שהוא חושב. אז בריי ווייאט מופיע ונותן לזיגלר סיסטר אביגייל. בריי אומר שזיגלר לא מתאים להיות אלוף, ושהוא גנב ממנו את הקרב על התואר. בריי דורש קרב שבו הזכות להילחם מול אמברוז על הכף. מאחורי הקלעים, זיגלר הסכים לקרב.
&nbsp
המנצח מקבל קרב על התואר הבין יבשתי: אפולו קרוז ניצח את קאליסטו וברון קורבין אחרי סקול בוי לקאליסטו. לאחר הקרב קורבין תקף את קאליסטו, קרוז ניסה לעזור אבל מיז, שפרשן, תקף ונתן לקרוז סקאל קראשינג פינאלה. קורבין אז נתן למיז אנד אוף דייז.
&nbsp
היה אמור להיות קרב בין בקי לינץ' לאווה מארי, אבל אווה טענה שהיא נפצעה ועזבה. לאחר מכן היה ריאיון עם כרמלה שירדה על הפציעה הזאת, ואז נטליה הגיעה להתעמת איתה. היא טענה שהיא צריכה להיות המנהיגה של סמאקדאון.
&nbsp
אמריקן אלפא ניצחו את הוודווילנז.
&nbsp
AJ סטיילס יוצא. הוא דורש מסינה לצאת ואומר שהוא רוצה שסינה יעזוב את הארגון. סינה אומר שהוא תמיד נמצא ב-WWE כי הוא אוהב את הארגון ותמיד פועל למענו. סטיילס מאתגר אותו לקרב בסאמרסלאם, ואומר שסינה יגיד שהוא יותר טוב ממנו.
&nbsp
במהלך הקרב של רנדי אורטון מול פאנדאנגו, ברוק לסנר הגיע. לסנר פשוט עובר את האבטחה ונותן לרנדי F5. לאחר מכן הוא עוזב ואומר שהוא פשוט החזיר לאורטון. הוא נוסע עם היימן.
&nbsp
בגלל שהאבטחה הייתה עסוקה עם לסנר, הית' סלייטר הצליח להיכנס לבניין. הוא דורש חוזה. בריאן מציע לו קרב בעוד שבוע ואם סלייטר ינצח הוא יקבל חוזה. ריינו בא לתת לסלייטר גור.
&nbsp
כרמלה יוצאת להציג את עצמה אבל נטליה תוקפת אותה ונועלת אותה בשארפשוטר.
&nbsp
המנצח מקבל את דין אמברוז: דולף זיגלר ניצח את בריי ווייאט אחרי סופרקיק. לאחר הקרב רוואן תוקף את זיגלר. אמברוז בא לעזור, אבל בריי תוקף אותו. בריי נותן לזיגלר עוד סיסטר אביגייל.
 

elotan

Member
אירועים פחות חשובים

* דניאל בריאן מתבלבל גם הוא וקורא בטעות לכושי החדש אפולו קריד במקום בובי לאשלי.
* האחים סטיינר חזרו ונתנו קרב בכלל לא רע נגד הווד וילנס.
* ה WWE הוכיחו קבל עם ועדה שאפשר לעשות קרב נגד ג'ובר שלא נראה כל כך רע (אפילו שאורטון חטף F5 באמצע שלו)
 

Diunim

New member


כן, לפחות בריאן צדק בשם הפרטי של הכושי, אתה יודע. אגב בובי לאשלי, בריאן בטח תומך בטראמפ, בשבילו כל הכושים אותו הדבר.
&nbsp
וכן, אמריקן אלפא קיבלו עודפים מהאחים סטיינר, כנראה. סקוט צריך להרוויח כסף והוא לא יכול ללבוש את הבגדים האלה יותר.
 

Rami V

New member
דעות


כשוינס אמר ששיין וסטפני צריכים להביא מנהלים לתוכניות, כדי שיעזרו להם, הוא לא התכוון ששיין וסטפני לא יופיעו כל הזמן? בינתיים לא ברור מה התפקיד של המנהלים.
ברו זה עוד פחות נורא, כי מיק פולי כן יוצא לבד וקובע דברים (לפחות מבחינת סטורי ליין), אבל בסמאקדאון לא ברור מה עושה דניאל בראיין. שיין מופיע בכל הקטעים, הוא מחליט הכל ודניאל בראיין נראה כמו מתמחה שעומד לידו כדי ללמוד...
השיא היה כשדולף זיגלר אמר שהוא כן רוצה את הקרב מול וויאט, הוא אמר לשיין שיקבע את הקרב, לא התייחס לבראיין שעמד לידו.
מקווה שזה ישתנה מתי שהוא, כי כרגע זה סתם נראה מעאפאן. ממיק פולי אין לי ציפיות, אז לא ממש אכפת לי (גם אני לא סובל כשרואה את סטפני :) ), אבל כן היו לי ציפיות מדניאל בראיין.
דבר נוסף- כל הזמן אמרו שחשוב שתהיה הפרדה מוחלטת, אם כך- איך זה שעל השבוע השני של הפיצול- כבר רנדי אורטון מופיע ברו וברוק לסנר בסמאקדאון?
ג'ון סינה ו-AJ- מעניין מתי יעברו לכיוון אחר שהוא לא להאשים את סינה שלא יודע להתאבק ולרדת על הקהל? AJ לדעתי יכול יותר מזה. הייתי בטוח ש-AJ הולך לדרוש שאם סינה מפסיד הוא פורש, ואז היה ברור מי ינצח שם (למרות שסינה כבר "פרש" פעם וזה לא הפריע לו לחזור לתפקוד מלא שבוע אח"כ).
תוכנית סבירה, לא יותר מדי עניין, נראה מה הכיוון של המיין איבנט שלהם בסאמרסלם.
 
למעלה