שרשור RAW

Diunim

New member
שרשור RAW

ברוק לסנר עורך את החזרה שלו הלילה.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


אלופת הנשים סשה בנקס פותחת את התכנית. היא תגן על התואר מול שארלוט בסאמרסלאם. היא מדברת קצת על עצמה ואז שארלוט יוצאת. היא אומרת שהיא תנצח את סשה לבד בסאמרסלאם כי היא הכי טובה שיש. אז כריס ג'ריקו יוצא. הוא מגן על שארלוט שלדעתו, עקפה כבר את פלייר. ג'ריקו שואל למה היא בוסית, ואם כבר, היא הבוסית של האידיוטים הטיפשים עם השיער הסגול. לא אכפת לו מבן דוד שלה, היא פרחחית. אנזו אמורה יוצא ואומר כמה משפטים. שארלוט אומרת שאפשר לתאר את חיי האהבה של אנזו במילה אחת... לאחר עימות קל, מיק פולי יוצא וקובע קרב זוגות מעורב. קווין אוונס יוצא לפרשן את הקרב, ושארלוט מנצחת אחרי נאטורל סלקשן. לאחר הקרב, ג'ריקו נתן קודברייקר לאנזו, וקאס רץ להציל אותו.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את אוון אנדרהול. הג'ובר אמר שהוא מקבל 1,000 דולר על הקרב ואם ינצח, יקבל 5,000. כמובן שברון מנצח.
&nbsp
השיינינג סטארס ניצחו את גולדן טרות'- וגם השבוע, טרות' חיפש פוקימונים, ולכן פספס טאג מגולדאסט. לאחר הקרב הם התווכחו.
&nbsp
מייקל קול מציג את פין באלור. הם מדברים על הבכורה שלו ואז רולינס יוצא. רולינס מזכיר שהוא היה אלוף ה-NXT הראשון והבחירה הראשונה בדראפט. באלור אומר שהוא יהיה האלוף האוניברסלי הראשון. רולינס אומר שהסיכויים של זה הם כמו שהאטלנטה ברייבס (הם באטלנטה) יזכו באליפות. באלור אומר שהוא הרוויח את ההזדמנות ורולינס קיבל אותה. רולינס מנסה להרביץ לפין, שחוסם אותו ונותן לו פלה קיק.
&nbsp
מארק הנרי מדבר עם סטפני ומיק על זה שהוא השגריר לאולימפיאדה. הוא רוצה לפתוח שוב את ההול אוף פיין, אבל סטפני אומרת שהוא צריך להיות מנטור. הנרי אומר שהוא האיש הכי חזק בעולם ואלוף עולם לשעבר. סטפני קובעת לו קרב מול רוסב על אליפות ארצות הברית. רוסב (ע' לאנה בשמלת החתונה שלה) ניצח את מארק הנרי אחרי אקולייד. לאחר הקרב רוסב ירד על הצוות האולימפי של ארצות הברית. רומן ריינס יוצא החוצה והם מתחילים להתקוטט. הוא נותן סופרמן פאנץ' ורוסב בורח.
&nbsp
טייטוס או'ניל עשה היל טרן כי הוא ירד על מה שדארן יאנג מנסה לעשות עם באקלנד. הוא ניצח אותו עם רול אפ ואחיזה בטייטס. לאחר הקרב, מאחורי הקלעים, באקלנד התעמת מול טייטוס שירד עליו. יאנג תקף אותו.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את אריאל מונרו. לאחר הקרב היא תקפה אותה.
&nbsp
הניו דיי יוצאים ויורדים על הקלאב. הם אומרים שהם צריכים לבחור חבר אחד שלא יהיה ליד הזירה בקרב הזה. הם שיחקו במשחק פירות, וודס שלף בננה ואילו ביג אי וקופי שלפו תפוזים (וביחד זה לא נראה טוב). וודס אומר שלא יוכל להופיע מול החברים והמשפחה שלו בגלל הקלאב. קינגסטון וביג אי מנצחים את הקלאב מהר לאחר רול אפ של ביג אי על אנדרסון. לאחר הקרב הקלאב תוקפים אותם ואת וודס.
&nbsp
שיימוס מעוצבן שמארק הנרי קיבל קרב על התואר. סזארו אומר שאף אחד לא רוצה לראות אותו. סטפני מזכירה שסזארו רצה ללכת לסמאקדאון, ופולי קובע קרב בין השניים כשהמנצח יקבל קרב אליפות בעתיד. סזארו ניצח את שיימוס. לאחר הקרב הם התקוטטו.
&nbsp
הית' סלייטר נמצא בזירה ומכריז שהוא הפרי אייג'נט הכי לוהט. ועכשיו הוא מביא את החבר הטוב שלו: ג'ינדר "הכנס פה משפט" מהאל! הם ה-2MB. פולי יוצא ומכריז שילחמו כדי להשיג חוזה ב-RAW. סלייטר מסרב אבל ג'ינדר מוכן, נותן לו סופרקיק ומנצח.
&nbsp
קווין אוונס אמר לג'ריקו שהוא ישמור עליו.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סמי זיין עם פדיגרי.
&nbsp
פול היימן מציג את ברוק לסנר. היימן אומר שהם יחסלו את אורטון בסאמרסלאם. הוא אמר שאורטון לא מספיק גבר כדי לתת RKO ללסנר. אורטון יוצא ונותן RKO. סטפני מביאה שוטרים שיוציאו את אורטון מהבניין.
 

dannygoosh

New member
הדבר הכי משמח מכל הדיווח הזה

הוא לראות שסוף סוף החליטו להוריד את ריינס בקארד ולהכניס אותו לפיוד עם רוסב. לא שאני חושב שריינס צריך להיות אלוף US, אבל זה עדיף על ריינס במיינאיבנט.
&nbsp
אגב, האם ניו דיי והווייאטס סיימו את הפיוד ביניהם?
 

dannygoosh

New member
אז זה אומר

שהפיוד ביניהם הסתיים בצורה ברורה, או פשוט נקטע בגלל הדראפט?
 

It243

New member
לדעתי

הוואייטס ניצחו את הפיוד. הפיוד נגמר בבאטלגראונד שהוואייטס ניצחו את ניו דיי והוא לא יכול להמשיך בגלל הדראפט.
ד"א,יכול להיות שביג אי יפסיד את סאמרסלאם
 

dannygoosh

New member
מוזר

היה נראה שהם הולכים לכיוון של איזה היל טרן לוודס. אבל בסופו של דבר, חבל לפרק סטייבל כשהוא כל כך אובר.
 

elotan

Member
דעות

עדיין ממשיכים עם הג'וברים, כאילו שאיכפת לנו אם סטרומן מנצח את מי שהיה מולו או את הית' סלייטר או הבן של הניג.
לפחות לקחו לריקישית את הפינישר של הוגן משבוע שעבר והביאו לה אחד נורמלי.
 
למעלה