שרשור סמאקדאון לייב

Puskas

New member
ספוילר מן הסתם

כל מה שיש לי להגיד על זיגלר בקרב אליפות זה: אין לתאר...
בדיחה קורעת אבל מיותרת.. מתאבק שולי לגמרי ולא מעניין כשבקרב היו מתאבקים הרבה יותר מתאימים לקרב ולזכייה בתואר.
 

elotan

Member
מה שחייבים להודות בו הוא

שכבר למעלה מ 10 שנים לא היה שרשור סמאק עם יותר מ 4 הודעות.
 

kendog keds

New member
לדעתי יש כאן הצהרה כללית יפה

כשמסתכלים כבאנדל על שני קרבות האליפות, נראה שיש פה רצון של החברה לשדר ניסיון אמיתי לשינוי כיוון, למתן במה לאנשים שהקהל אוהב בזכות כשרונם. זה המכנה המשותף המרכזי בין 4 המשתתפים.
&nbsp
אם זה יתברר כסתם זריקה אקראית של מיין אבנטים, שלאחריהם שוב נקבל מיין אבנטים של סינה נגד אורטון ושות', אז התלונות פה על זה שאלה קרבות לא אטקרטיביים מוצדקות. אם באמת יש פה איזשהו שינוי במדיניות הבוקינג, אז מה שיש פה יותר דומה ליריית פתיחה מצוינת של איכות במיין אבנטים, וזה שהתרגלנו לראות את הקרבות האלה כמיד קארד זה משהו שהוא בר תיקון.
&nbsp
(עם זאת ההיסטוריה מוכיחה שבחברה הזאת האופציה הפחות איכותית תמיד מנצחת, אז כנראה שהמתלוננים פה יתגלו כצודקים...)
 

ninjastar

New member
אני קיבלתי הרגשה

שהאליפויות כבר לא שוות הרבה, אז זה לא באמת משנה מי מחזיק או נלחם אליהם.
זה מה שתמיד קורה שיש שתי אליפויות, וזה מה שתמיד קורה שסינה/ריינס לא בתמונת האליפות.
&nbsp
הרעיון שהWWE מנסים להראות שינוי זה נכון......... הם מנסים "להראות" שינוי. כמו שהם ניסו ב400 פעם הקודמים שהם רצו לתת אשלייה של "שינוי", ואז מגיע מניה ואנחנו רואים מה הם באמת חושבים על כל מתאבק בקארד (כמו האלוף שהושמד ע"י לזנר רק לפני 3 חודשים)
&nbsp
בקיצור, כל ה"שינוי" הזה מרגיש מאוד מלאכותי ותכמני.
&nbsp
והעובדה היא - אחד הקרבות אליפות האלה לא יהיה המיין איבנט. תוסיף קרב של ריינס, והקרב של סינה, ולזנר... אז הם לא באמת דוחפים 4 מתאבקים למיין איבנט. הם אולי יתנו לשניים הזדמנות, אני מתאר שהקרב של RAW.
 

Yonipac

New member
אז ככה

אני לא יודע אם רק עכשיו שמתי לב, אבל שיטת הצילום בסמאקדאון היתה שונה לי, כאילו במקום המצלמה המרכזית יש מצלמת רחף HD או משו כזה.

תהרגו אותי, אני אוהב את בראיין, הוא נשמה טובה, אבל אין לי מושג מה הוא עושה שם. והדיסוננס הזה שלראות אותו ואת שיין "הקורפורייטס" תומכים באמברוז האנטי ממסדי מהות, נראה כל כך פלסטי, ואין שום דרך שיצא מזה משהו טוב.

לא ראיתי הבדל גדול בין סמאקדאון לראו, אפילו הקטע של הראיונות מיד אחרי קרבות נכנס גם לשם. והקהל עדיין נראה רדום וכחול. בקיצור סמאקדאון.
 
למעלה