שלום, קוראים לי שלומי ואני לא אוהב את

pufpuf

New member
שלום, קוראים לי שלומי ואני לא אוהב את

סת' רולינס.

כלומר, אין לי בעיה עם יכולות ההאבקות שלו, הדמות שלו, יכולות הדיבור שלו וכו'...
אבל משהו שם פשוט לא מתחבר לי, בטח לא למעמד שלו בקארד.

אני לא מוצא את הערך המוסף בו שבגללה כולם עפים עליו כאילו הוא איזה אגדת האבקות בהתהוות.

זהו, פרקתי את זה

 

Yonipac

New member
חצי

אני מודה שלקח לי זמן להתרגל לסת' רולינס האלוף, אבל להתרגל לדמות חדשה שיושבת קבוע במיין איבנט זה לא בהכרח משהו רע.
אוסיף ואומר שמאז החזרה שלו זה נראה קצת מוזר לראות אותו עירום ללא החגורה.
 

ninjastar

New member
איך אתה חי עם עצמך?

אני מסכים איתך, לא חשבתי זה כזה קיצוני לא להעריץ אותו, אבל...
הוא עוד מישהו כישרוני ברוסטר, אני רואה אותו בדיוק ברמה של אוונס, זיין, סזארו, איי ג'יי, וכל השאר. למעשה חלק מהם (הרבה) יותר טובים ממנו בדברים מסויימים. (אני לא ממש אוהב את רוב הפרומואים שלו, לדוגמא, ואני לא חושב שהוא המתאבק הכי טוב/מעניין ברוסטר).
&nbsp
אני גם עדיין לא מבין את ההתלהבות מאחורי הזכייה שלו במניה.
&nbsp
אני חושב שהרבה מזה זה הרמה הכוללת. אחרי שפאנק ובריאן עזבו, עוד לא קם המתאבק שיחליף אותם, וכשמיין איבנטר הראשי זה ריינס, שהוא בינוני לגמרי, אז מישהו כמו סת' מרגיש יותר גדול ממה שהוא.
 

kendog keds

New member
אני מאמין שהפוש נובע מההתלהבות הכללית מהשילד

הם היו מאוד אהובים גם על הקהל וגם על החברה. כשהוחלט לפצל אותם אני מאמין שיצאו מנקודת הנחה שריינס הוא המתאים להיות הסופרהירו שיילך נגד האות'וריטי, ודין אמברוס פחות נראה כמו כוכב שיצטוות לטריפל אייץ', אז הלכו איתו את המשבצת הזאת. משם זה היה אנרציה, לא נראה לי שהם התלהבו ממנו יותר מריינס או אמברוז מלכתחילה.
אין ספק ששוב, טם לא היו חונקים אותנו איתו בתור סטאר ענקי מההתחלה זה היה הרבה יותר טבעי, גם לי זה מרגיש מאולץ והוא לא כ-זה מיוחד בהשוואה לאחרים.
 

dannygoosh

New member
אתה כזה אנטי קונפורמיסט

אני מאוד מחבב את רולינס. יש לו המון בטחון וכשרון על המיקרופון והוא טוב מאוד בזירה. מרגיש לי שהוא באמת תמיד נותן 100% ואני מאוד נהנה מפרומואים שלו, גם אם אין בהם משהו ייחודי או מקורי, הוא פשוט יודע לתת הופעה.
&nbsp
אני מסכים איתך שיש עוד הרבה חבר'ה צעירים ומוכשרים ברוסטר, שיכלו לקבל בקלות את הספוט במקום רולינס. אבל אני מעדיף לשמוח על זה שמתאבק צעיר ומוכשר באמת מקבל פוש מושקע לטווח הרחוק, מאשר להתבאס על המתאבקים האחרים שיכלו להיות במקומו.
&nbsp
בWWE אידאלי מבחינתי, רולינס צריך להיות בדיוק במעמד שהוא נמצא בו היום, יחד עם עוד לפחות 6-7 חבר'ה צעירים, שצריכים גם להיות כבר מיינאיבנטרים.
 

Aberforth

New member
זה יותר שנאת ריינס מאשר אהבת רולינס.

ברסלמניה כולם ידעו שאנחנו הולכים לקבל את ריינס כאלוף, וכשרולינס הגיע ופדה את המזוודה, זה הפך אותו לאנטי ריינס והקנה לו אהדה כפולה (מתאבק טוב בפני עצמו, מישהו שהוא אינו ריינס) ומכאן נובעת האהדה.
&nbsp
אני אישית חושב שחייבים לתת לו עוד קצת זמן לעבוד על עצמו. כרגע, אין לו שום דבר שמייחד אותו מכל שאר המתאבקים שנמצאים כרגע ברוסטר.
 

שי מילר

New member
מנהל
שותף להרגשה כבר לא מעט זמן

הוא טוב, אבל פחות ממה שעושים ממנו.
והוא קיבל פוש מטורף שאולי היה שווה לתת למישהו אחר לפניו.
 
למעלה