תוצאות מCWC פרק 3

תוצאות מCWC פרק 3


זאק סברה ג'וניור מנצח את טייסון דוקס בהכנעה

דרו גאלוק מנצח את הרב שירה בהכנעה

טוני ניס מנצח את אנטוני בנט בהצמדה

בראיין קנדריק מנצח את ראול מנדוזה בהכנעה
 
דעות

מעניין אותי שרוב המתאבקים בCWC, הם מתאבקים בנישה הטכנית. כאחד שמת על היאבקות טכנית. יכול להיות שזה רק אני, אבל זה מדהים אותי כמה קרבות מסתיימים בהכנעה, מעט מאוד מתאבקי היי פליינג/ מתקדמים לשלבים הבאים. בתוכנית הקודמת, טאג'ירי וסלייטר, היה קרב שגלש יותר לטכניות, פרקינס מכניעה, היום. 3 קרבות מסתיימים בהכנעה. זה יפה בעיני..


לגבי הקרבות בתוכנית, רק לי היה בעיה עם המכירה של דוקס? זאק סברה השתלט לו על הזרוע. אבל חוץ מכמה ניעורי ידיים מצידו של דוקס, לא ראיתי אותו מוכר כמו שצריך, הוא השתמש הרבה בשני הידיים, לא תופס את הזרוע כשהוא עומד. סברה כמובן, נראה מעולה בקרב.

דרו גולאק, נראה מעולה, גם שירה, היריב שלו. קרב מאוד נחמד.

פחות התחברתי לטוני ניס-בנט. הקטע עם המשקפיים של בנט רע ביותר


המיין איבנט היה מעולה, אני לא ראיתי את קנדריק מאז שהוא עזב עד עכשיו. אז זה הפתיע אותי, תרגיל ההכנעה שלו. ראול מנדוזה היה מצויין
 

Israeli Hero

New member
לא ראית אותו?

הוא התאבק בנתניה לפני כמה שבועות. הוא מעולה.

 

kendog keds

New member
האמת שטיפה התבאסתי (מצד שני הבנתי למה זה היה נחוץ)

כשראיתי את קנדריק בנתניה פשוט נגנבתי מכמה שהוא מקצועי. הוא עבד מול אנשים עם מעט מאוד ניסיון בהשוואה אליו ועבד מעולה כדי לגרום לתרגילים ולפעולות שלהם להיראות טוב, מכר מדהים והיו לו ביצועים חדים ומצוינים. חיכיתי לראות אותו משתלב עם כל הקרוזרווייטס.
בסוף מה שקרה הוא שהוא לקח את זה לכיוון הרבה פחות ספורטיבי מהאחרים, והיחיד שהכניס לקרב עניין של היליות מול פייסיות, הוא ניסה להיות היל אכזר שמפוצץ במכות ופחדן בקאמבק של היריב.
כל היופי בטורניר הזה הוא שאין בו טובים ורעים וסיפורים, יש בו תחרות בין מתאבקים שרוצים לנצח, ועם הרבה יותר טכניקה מאשר ברולינג. אין הרבה תצוגת יכולת בלנצח מישהו עם אגרופים ובעיטות.
&nbsp
עם זאת... אני לגמרי מבין את ההחלטה. קנדריק מדור אחר ולא בטוח שיכול לבלוט בין כל הצעירים בהיי פליינג או היאבקות טכנית. הוא היה צריך לבדל את עצמו, ועם הרקע של המתאבק המנוסה ביותר שם, זה דווקא די אמין שהוא מביא להם את האגרסיביות שמחכה להם ב-WWE. מה גם שהוא באמת טוב, ככה שגם לברולינג הוא "הביא כבוד", ועשה את זה אכזרי ומשכנע (גם גרם לבחור לדמם מהפה שזה נתן תחושה אותנטית יותר).
&nbsp
קיצר, קצת התאכזבתי ממנו, כי אם הייתי רואה מישהו אחר שאני לא מכיר מתאבק שם בסגנון הזה, ישר הייתי מקווה שהוא יעוף מהטורניר, אבל אני מחכה לראות איך זה יתפתח.
 
למעלה