שרשור סמאקדאון לייב

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון לייב

עכשיו סמאקדאון מציגה את הסחורה שלה.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


סמאקדאון תציג את באקלאש ב-11 בספטמבר. אחלה תאריך. שיין מציג את אמברוז. בריאן קובע קרב משושה שבו המנצח יקבל את הקרב מול דין בסאמרסלאם. המשתתפים יהיו ג'ון סינה, בריי ווייאט, דולף זיגלר, ברון קורבין, AJ סטיילס והמנצח בבאטל רויאל.
&nbsp
באטל רויאל, המנצח נכנס לקרב המשושה: אפולו קרוז ניצח כשהדיח לבסוף את קיין (שדי שלט בקרב). לאחר הקרב אפולו אמר לרנה יאנג שהוא מתכוון לנצח.
&nbsp
שלטון בנג'מין חוזר לסמאקדאון!
&nbsp
בקי לינץ' ניצחה את נטליה אחרי ארמבר. בריאיון שלה לאחר הקרב, אלכסה בליס באה ומציגה את עצמה. נעמי מגיעה ואומרת שלבליס בכלל לא היה עוד קרב. כרמלה מגיעה ומציגה את עצמה. אווה מארי גם מגיעה.
&nbsp
המיז ומאריס מארחים מיז TV עם עצמם. רנדי אורטון יוצא והם מדברים על הקרב מול לסנר. אורטון אומר שהוא יכול לחזור גם לפני סאמרסלאם. מיז מסרב לקרב, אבל אחרי שאורטון אומר שזה לא יהיה על התואר מאריס מסכימה. אורטון מנצח בקלות עם RKO.
&nbsp
אמריקן אלפא יערכו את הבכורה בעוד שבוע.
&nbsp
הית' סלייטר תוקף ג'ובר בזירה ואומר שהוא לא נבחר בדראפט. הוא רוצה להצטרף למיין איבנט. שיין יוצא ומסביר שהית' לא כזה חשוב. הית' מזכיר שהוא היה בנקסוס, בקור וב-3MB. הוא היה אלוף זוגות שלוש פעמים והפרי אייג'נט הכי חשוב היום. שיין אומר שבזירה כן יש את הפרי אייג'נט הכי חשוב היום... ריינו, שבא ונותן גור לסלייטר.
&nbsp
קרב משושה, המנצח מקבל קרב מול דין אמברוז בסאמרסלאם: דולף זיגלר ניצח את AJ סטיילס, ג'ון סינה, בריי ווייאט, אפולו קרוז וברון קורבין לאחר סופרקיק לסטיילס. כן, זיגלר מול אמברוז בסאמרסלאם.
 

dannygoosh

New member
כמה דברים

לא הכי ברור לי למה צריך להחזיר אנשים כמו ריינו ושלטון בנג'מין. מאמין ומקווה שזה כדי לעזור לצעירים ולהוציא אותם אובר.
&nbsp
סאמרסלאם נבנה השנה כאירוע די פושר: שני קרבות אליפות בלי שמות גדולים באמת, מיינאיבנט אחד שנוצר מכלום, בלי באמת פיוד או סיפור, לפחות לא עד כה. ממש לא נשמע כמו ה"רסלמניה של הקיץ", יותר כמו ה"אובר דה לימיט" של הקיץ.
 

itaikadosi

New member
את רציני??

רולינס נגד ביילור
ואמברוז נגד דולף זיגלר זה אחלה!!
&nbsp
 

dannygoosh

New member
לא אמרתי שלא יהיו קרבות טובים

אמרתי שאלה לא קרבות אליפות שמתאימים לאירוע בסדר גודל של סאמרסלאם.
פין באלור הוא פרצוף חדש מאוד, זיגלר יום אחד מקבל פוש ולמחרת מג'בר. אני לא רואה סיכוי להפתעות או לחילופי תארים. השמות של המשתתפים בקרבות האלה לא מספיק גדולים בשביל סאמרסלאם.
&nbsp
וגם אם השמות לא גדולים, הייתי מצפה שלפחות ישקיעו באיזה סטוריליין או פיוד מעניין, אבל גם את זה אין. פשוט נראה לי מוזר שבהתחשב בהייפ שהם עושים לסאמרסלאם בעשור האחרון ובהתחשב בכך שיש 2 קרבות על אליפות ראשית, אלה הקרבות שהWWE מצליחים להמציא ל"אירוע הגדול ביותר של הקיץ".
 

kabukim

New member
שמע

היו חייבים לייצר חגורה חדשה אז כמובן שחייבים גם מישהו שיילחם עליה. באלור קיבל את אהדת הקהל ב-NXT וכבר ברור שיש מתאבקים שיכולים לעשות מעבר מהיר מאוד משם לביג ליג (נגיד קווין אוונס או סמי זיין). אני מניח שבמקרה הזה מנסים לעשות את אותו הדבר. נקווה שזה יהיה טוב.

בנוגע לאלפיות הראשית, זיגלר אהוב כבר כל-כך הרבה זמן שלדעתי הוא לגמרי רלוונטי להיות בקרב הדליין. והאמת היא שאני מקווה שהוא יעשה היל-טרן אמיתי וינצח את אמרוז ברמאות. זה יכול להיות פנומנלי.
 

dannygoosh

New member
אני חושב שהזמן של זיגלר כבר עבר

לא מבחינת מה שיש לו לתת, אלא מבחינת הWWE. נראה לי שזיגלר הגיע לשלב שממנו הוא כבר לא יתקדם יותר מדיי; הוא כוכב מבוסס, הקהל אוהב אותו, הוא מקבל פושים רנדומליים, אבל אף פעם לא מצליח באמת להתבסס במיינאיבנט, למרות שיש לו מספיק כשרון וכריזמה.
&nbsp
אני זוכר שהוא נשאר שורד אחרון בסרבייבר סירייס הקודם (או זה שלפניו), הקהל היה בטירוף, ומייד לאחר מכן הוא חזר לג'בר במקום שיכניסו אותו למיינביאנט באופן קבוע.
אני זוכר גם את הפדייה שלו על דל ריו, שגרמה לקהל להשתולל, וגם את הקרב ביניהם עם הטרן הכפול, בסופו זיגלר הפסיד וגם חזר לג'בר.
&nbsp
הWWE עושים את זה הרבה עם כוכבים שהקהל אוהב בניגוד לרצונם, נותנים פוש קטן פה ושם, זורקים עליהם חגורות משניות ותארים חסרי חשיבות (כמו מלך הזירה או מנצח בבאטל רויאל), כאילו אומרים לקהל "הנה, קידמנו אותו, עכשיו תשתקו כבר".
&nbsp
לגבי באלור, אני שמח שכוכבים צעירים מקבלים פוש ומגיעים למיינאיבנטים מהר יחסית, אבל בקרב אליפות בסאמרסלאם אני מצפה לקצת יותר מתח ועניין בתוצאת הקרב. במקרה הזה, לא רואה שום סיכוי שבאלור או זיגלר זוכים באליפות. במקסימום - יזכו רק בשביל השוק פקטור של הערב, ולמחרת יפסידו את האליפות בחזרה.
 

kabukim

New member
לדעתי זה מרענן

גם שנותנים לזיגלר קרב אליפות שעשוי להיות נהדר (ותחת המטריה החדשה של סמאקדאון שהיא כאילו "בשביל הקהל" וללא "ענייני הנהלה מעייפים" יש סיכוי שהוא באמת יזכה), וגם שנותנים לבאלור - לא מפריע לי שאין כאן עדיין עניין בדמות שלו בהכרח, כי הרי יש עוד כמעט חודש לפתח את הפיוד. מרעננת העובדה שזה טורניר, ובטורניר מישהו ניצח, והוא קיבל הזדמנות לזכות באליפות. לא כי יש בינו ובין המתאבק השני איבה או פיוד מתמשך או מה, סתם כי הוא זכה בטורניר כמו שקורה בספורט לפעמים.
 

dannygoosh

New member
אנחנו מסתכלים מנקודות מבט קצת שונות

אמנם שנינו אוהדי רסלינג וצופים במוצר באופן יחסית קבוע. אבל הWWE פונים גם לקהל המזדמן, לקהל שלא מכיר אותם ולקהל שרואה אירוע פעם-פעמיים בשנה.
עבור הקהל הזה, אין שום עניין בקרבות האליפות או בטורנירים שהובילו לקרבות הללו. וניחא שיש אירוע עם קרבות אליפות שהם לא draw, אבל מאוד צורם לי שסאמרסלאם הוא אירוע כזה.
&nbsp
אני מסכים איתך שזה שונה ומרענן שיש קרב על טהרת המקצוע ולא עניינים אישיים, אני בעד לתת לחבר'ה חדשים לאייש את המיינאיבנט ואני בכלל בעד להכניס פרצופים חדשים למיינאיבנט מדיי פעם. אני אפילו מודה, שלמרות שאני עוקב פחות ופחות אחרי המוצר, אני נהנה מהעובדה שלפחות בשנה האחרונה אנחנו נפטרים בהדרגה מכל חונקי המיינאיבנטים (כל הסינות והטריפל אייצ'ים למיניהם).
&nbsp
ועדיין, מרגיש לי מאוד מוזר שסאמרסלאם מכיל שני קרבות אליפות "לא אטרקטיביים". זה לא היה מפריע לי באירוע "נחות" יותר וזה לא היה מפריע לי אם רק באחד מקרבות האליפות היו מתאבקים אנונימיים יחסית.
 
חלקית


אין ספק שאמברוז-זיגלר זה קרב פושר יותר, אבל קשה לומר שאמברוז הוא לא שמ גדול באמת- הוא אחד המתאבקים הכי פופולריים בארגון הזה היום, וקשה להתווכח עם העובדה הזאת- הוא מקבל את הפופים הכי חזקים פעם אחר פעם והכהונה שלו הוכיחה את עצמה כפופולרית למדי עד עכשיו.
&nbsp
לגבי רולינס ובאלור, אין לי מושג מאיפה הבאת את זה- באלור הוא אמנם פרצוף חדש ברוסטר הראשי, אבל כבר קרוב לשנה שNXT חצתה לחלוטין את הגבול מטריטוריית פיתוח והכוכבים שנוצרים בה הם אשכרה כוכבים בארגון עצמו- ההוכחה הכי פשוטה לכך היא שכשהרוסטר הראשי הוצג בתחילת התוכנית, מכל 8 האנשים שהוכרזו ע"י סטפני ופולי, באלור קיבל את הפופ הכי חזק בפער. התוכנית לא הייתה בבריי קאונטי וגם לא בפול סייל- זה לא קהל הבית שלו, זה הקהל הרגיל של הארגון שמודע טוב מאוד לNXT ולכן מודע טוב מאוד לפין באלור. ואם לדבר רגע על היריב שלו- שם לא גדול? איזה שם גדול יותר יש מסת' רולינס בWWE כרגע?
 

dannygoosh

New member
לגבי הכל

אמברוז הוא אכן מאוד פופולארי (אחד האהובים גם עליי), אבל עדיין קשה לומר עליו שהוא מיינאיבנטר מבוסס. בשלב זה הוא כבר אמור להיות, זה נכון. אבל הוא לא (באשמת הWWE כמובן, שבזבזו את השנתיים האחרונות על ריינס במקום עליו). אני מאמין שהדראפט הוא הסיבה היחידה שבגללה אמברוז עוד לא איבד את האליפות ולא היה סתם עוד אלוף מעבר. ויש מצב שזה עדיין יקרה, למרות הדראפט.

לגבי באלור ורולינס, אענה לך מה שעניתי לקבוקים מעליך: באלור פופולארי בתוך הארגון, עבור מי שעוקב אחר המוצר באופן שוטף. כל שאר הקהל (ואני ביניהם) לא באמת מכיר אותו, והוא בטח לא השם שמוכר כרטיסים לסאמרסלאם או מנויים לנטוורק.

אדגיש שוב שאין לי בעיה עם כל אחד מהקרבות הללו ספציפית, הבעיה שלי היא שאלה שני קרבות האליפות שנקבעו לסאמרסלאם. כמו ששלומי כתב, אלו לא קרבות שנותנים תחושה של הקרבות-הגדולים-מהחיים שבדרך כלל מאפיינים את סאמרסלאם.
 

kendog keds

New member
השאלה מה כן היית מקבל כקרבות אליפות טובים

אם סינה/אורטון/ג'ריקו/קיין ושאר המבוססים היו במיין אבנט, זה נשמע לך כמו רעיון יותר טוב? כיוון יותר טוב?
&nbsp
אולי דווקא אנונימיות של טוען לכתר במיין אבנט של אירוע כ"כ גדול זה משהו שמעורר סקרנות אצל הקבוצה שהגדרת "שאר הקהל".
&nbsp
 

dannygoosh

New member
לא רוצה קיצוניות לפה או לפה

לא רוצה סינה אורטון במיינאיבנט בדיוק כמו שאני לא רוצה את נוויל נגד סין קארה.
&nbsp
לדעתי היו צריכים לוותר על לסנר-אורטון ולהכניס את לסנר לאחד הקרבות. לא היה אכפת לי גם אם אורטון היה חוזר לקרב אליפות אחד. הבעיה שלי היא עם 2 קרבות אליפות לא אטרקטיביים ועוד מיינאיבנט שנראה כאילו נוצר בלי מחשבה, מכורח הנסיבות ("טוב, איזה כוכב גדול יש לנו פנוי, שעוד לא היה מול לסנר? אורטון? יאללה, נקבע ונקרא לזה "fifteen years in the making")
&nbsp
לגבי הפיסקה האחרונה שלך, נכון, יש בזה משהו מעניין. אולי אם יתמקדו נניח בבאלור בפיוד הזה, לתת עליו את הפוקוס ככוכב החדש שמגיע מהר למיינאיבנט, הדרך שעוברת עליו וכו'.
אבל זה לא המצב, אלא יש לך 2 קרבות אליפות לסאמרסלאם, שנראו כאילו נקבעו רק כדי למשוך זמן עד שימצאו מתמודדים "יותר נחשבים" למיינאיבנט. אני לא רואה איך שני הקרבות הללו יעוררו סקרנות כלשהי אצל קהל שלא מכיר את המתמודדים, או אפילו אצל הקהל שכן עוקב.
&nbsp
הנקודה שלי היא שהשנה אין לך קרבות אליפות עם שמות גדולים או עם סיפורים גדולים. בגלל זה זה לא מרגיש בכלל כמו סאמרסלאם.
 

kendog keds

New member
כאמור, אם באמת בטווח הרחוק זה מה שיישאר מסאמרסלאם

(כלומר שהאנשים האלה לא יתפתחו לשום מקום וסתם יחזרו למצבם הנוכחי, כשהמיין אבנטרים הקבועים חוזרים למיין אבנט) אז אתה צודק. אם הם מתחילים פה עידן כזה שאלה האנשים שנותנים את הטון, זה מצב קצת אחרת. ברור שיש יותר סיכוי שמה שאתה חושב הוא כנראה יהיה המציאות, אבל אני מקווה לטוב...
&nbsp
ולגבי השורה האחרונה, לגבי זה שאין שמות גדולים וסיפורים גדולים, דווקא העובדה שהאנשים שהגיעו למיין אבנט הם לא שמות גדולים, זה יכול להיות סיפור גדול. זה לא משהו רגיל שזה ההימור שלוקחים בסאמרסלאם. במיוחד הקטע שפין באלור הגיע למיין אבנט זה חומר לסיפור גדול מבחינתי
 

pufpuf

New member
דווקא תשובה קלה

לסאמר סלאם, בלי לחשוב פעמיים, קרב האליפות של היה צריך להיות אמברוז מול סינה.
 

dannygoosh

New member
אם היו קובעים

אמברוז-סינה ורולינס-באלור-לסנר, הקארד היה הרבה יותר מרשים והרבה יותר סאמרסלאמי.
 

kendog keds

New member
פה גם אני מסכים, התכוונתי לקרבות של הגדולים וותיקים בינם

לבין עצמם, אבל עם זאת, גם חייבים להתחיל לחשוב קדימה ולתת לאחרים להשתלב גם באירועים החשובים גם בלי שאחד הצדדים הוא שם גדול, אחרת זה יקרה רק כתחליף חיוור כשהשמות גדולים נפצעים או פורשים
 

It243

New member
הבעיה היחידה שלי זה ש...

דולף זיגלר עוזב בסוף שנה, הוא אמר שהוא רוצה להקים משפחה.
 

pufpuf

New member


זה מה שקורה שעושים פיצול ומחזירים חגורות מיותרות.
פתאום כל מיני מתאבקים לא רלוונטים מקבלים את ספוט האליפות כי כל אליפות היא הרבה פחות חשובה ובסוף אנחנו מסיימים עם ג'ק סוואגר למינהם אלוף.
&nbsp
אני מת על זיגלר, באמת, אחד המתאבקים האהובים עלי.
אני בטוח שמבחינת קרב- הוא יהיה מצויין. אבל זה קרב מצויין למיד קארד, לא לאליפות עולם.
זה קרב בלי ההרגשה של "קרב גדול" של "מאסט סי". זה קרב שאמור להיות אחלה מיין איבנט לפרק שבועי בטלוויזיה.
אבל ההזדמנות שלו להיות מיין איבנטר לגטימי ומוצדק נעלמה ממזמן. זה לא יריב הולם לאמברוז לקרב אליפות עולם, זה כאילו נותנים לנו קרב על האליפות הביניבשתית.
בדיוק זאת הסיבה שפיצול באופן כללי זה קקי.
 
למעלה