שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


כמו בתקופת בישוף, הפרשנים (קול, סקסטון וגרייבס) נמצאים ליד רמפת הכניסה.
&nbsp
מיק פולי וסטפני מקמהן מציגים את הרוסטר. סטפני אומרת שריינס הפסיד את התואר לכל RAW, אבל שהיא תביא אלוף. הלילה יהיו שני קרבות מרובעים. המנצחים ילחמו אחד מול השני במיין איבנט, והמנצח יפגוש את רולינס בסאמרסלאם על... האליפות האוניברסלית, על שם היוניברס. פולי מכניס לקרבות את זיין, שיימוס, ג'ריקו, סזארו, ריינס, רוסב, אוונס ובאלור. הם גם מכריזים שסשה ושארלוט ילחמו על התואר הלילה.
&nbsp
פין באלור ניצח את רוסב, סזארו וקווין אוונס אחרי הדאבל סטומפ לרוסב.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את בריט בייקר.
&nbsp
ברוק לסנר חוזר בעוד שבוע.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את כריס ג'ריקו, שיימוס וסמי זיין אחרי ספיר לג'ריקו.
&nbsp
הניו דיי חגגו את היותם האלופים לזמן הארוך ביותר. הם מזמינים מעריץ לחגוג איתם. הקלאב יוצאים כדי לתקוף אותם ואז יורקים על המעריץ.
&nbsp
נוויל ניצח את קרטיס "מר אירלבנט" (בחירת הדראפט האחרונה) אקסל אחרי רד ארו.
&nbsp
אליפות הנשים: סשה בנקס ניצחה את שארלוט (ע' דיינה ברוק) אחרי בנק סטייטמנט. לאחר מכן סשה מתראיינת ומבטיחה לכולם שהם יראו למה היא הבוס.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את ג'יימס אולסוורת' עם צ'וקסלאם הפוך.
&nbsp
אנזו וקאס יוצאים ומדברים על המעבר שלהם ל-RAW. השיינינג סטארס קוטעים אותם ויורדים עליהם. במהלך הקרב, R טרות' (ששיחק עם גולדאסט פוקימון גו כל הערב) הגיע לזירה כדי לחפש פוקימונים. דעתו של פרימו הוסחה והוא חטף ביג בוט מקאס.
&nbsp
המנצח יפגוש את סת' רולינס בסאמרסלאם: פין באלור ניצח את רומן ריינס אחרי דאבל סטומפ. אחרי הקרב, בריאיון, ריינס אמר שהוא מקווה שבאלור ינצח כי הוא רוצה להילחם מולו על התואר.
 

dannygoosh

New member
אויש זה היה אחד החששות העיקריים שלי מהדראפט

לא מזמן איחדו את החגורות הראשיות לאליפות אחת, אז אי אפשר שוב לפרק, אז במקום שיהיה אלוף ראשי אחד לכל התכניות, שבלאו הכי יתערבבו בPPV ומדי פעם גם בתכניות השבועיות, עכשיו הם מנפיצים איזו אליפות חדשה, כדי שגם לסטפני וגם לשיין יהיו את אותם הצעצועים בדיוק.
כל הדראפט הזה ומה שבא אחריו מרגיש כמו קשקוש גחמתי אחד גדול, בדיוק כמו כמעט כל סטוריליין ופיוד אחר בWWE בשנים האחרונות.
&nbsp
לא מכיר יותר מדיי את באלור, אבל יפה שנותנים לו כזה פוש. מאמין שיוסיפו עוד מישהו לקרב הזה, כי כרגע זה לא נשמע כמו מיינאיבנט של סאמר סלאם.
&nbsp
הקטע עם טרות' והפוקימונים נשמע קורע.
 

It243

New member
זה לא המיינאיבנט

המיינאיבנט הוא ברוק לסנר נגד רנדי אורטון
 

OZ M1

New member
לא מבין אותך למען האמת...

רק תסתכל על השמות ברוסטר של ה-WWE: סת' רולינס, פין באלור, דין אמברוז, רומן ריינס, AJ סטיילס, ג'ון סינה, רנדי אורטון, בריי וויאט, הניו דיי, אמריקן אלפא, שארלוט, סשה בנקס, בקי לינץ', נטליה, סזארו, האוסוז, רוסב, המיז, אפולו קרוז, בארון קורבין, קווין אוונס, סמי זיין, נוויל והרשימה עוד ארוכה ותזכור שלכל אחד רוצים לתת לו את הזמן להראות מה הוא יודע וזה מבלי לדבר על השמות שנשארו ב - NXT כמו סמואה ג'ו, אוסטין אריס, בובי רוד, שינסקה נאקמורה, אסקה, ביילי וגם שם הרשימה ארוכה.
אני גם לא אהבתי את הרעיון של הפיצול אבל כשמסתכלים על השמות האלה קשה לתת לכל אותם שמות הזדמנות שווה תחת רוסטר מאוחד עם אליפות אחת.
זה שמפצלים שוב את האליפות הראשית אחרי שנתיים וחצי זו בהחלט בעיה אבל העניין הוא שהם היו צריכים לאחד את החגורות הרבה לפני כי עד לפני 4-5 שנים לא היה כזה רוסטר רחב. היום הרוסטר רחב יותר וגם אם ההחלטה לא נראית להרבה אנשים, אז ההחלטה לפצל את הרוסטר היא הרבה יותר הגיונית לדעתי.
הפיצול יכול בהחלט לעבוד אם באמת ייתנו לכל השמות שרשמתי הזדמנות ראויה ולא ישאירו במיין איבנט של שתי התוכניות את אותם שמות. אם הם באמת יעשו את זה? הזמן יגיד.
 

dannygoosh

New member
כמעט בכל שנה יש לך הרבה שמות וכשרונות

מה שמנע מכוכבים מסוימים להתקדם עד כה, היה כתיבה גרועה, חוסר הקשבה לקהל, גחמות של וינס ו/או שטויות שאותם מתאבקים ספציפיים עשו.
&nbsp
גם עכשיו כששני הרוסטרים מפוצלים כאילו באופן רשמי, אין שום הבדל מבחינת זמן מסך או הזדמנות שכל מתאבק מקבל או יכול לקבל, גם כשיש אליפות ראשית אחת.
אם כבר אתה רוצה לרענן ולעשות משהו שונה ומיוחד, אז שתהיה אליפות ראשית רק לתכנית אחת, ואפשר להתרכז בדברים אחרים בתכנית השנייה (אליפויות אחרות, הישגים אחרים).
&nbsp
הרי מי שהWWE חפצים ביקרו, יגיע לאליפות הזו. זה לא שהתכניות באמת נפרדות והאליפות תישאר לעד בסמקדאון. גם בדראפטים קודמים וגם ללא דראפט, מתאבק שמוכיח את עצמו כמעט תמיד מגיע לבראנד השני ונכנס למיינאיבנט.
 

kendog keds

New member
זה אפילו יותר גרוע מ"אותם צעצועים"

כי לרו יש עכשיו אליפות, אליפות ארה"ב, אליפות נשים, אליפות זוגות ומחלקת קרוזווייטס,
כשלסמאק יש רק אלוף ואלוף IC.
בכיף הם יכלו להסתדר עם אליפות מאוחדת כדי שתהיה רוב הזמן בסמאק, ו/או להביא את אליפות ה-US באותו המקום שבו סינה שם אותה ומעלה, כדי שתהיה מספיק טובה להיות מיין אבנט
&nbsp
בנוגע לעטיפה החדשה של רו עם ראיונות, ג'וברים ומיקום חדש לשדרנים - מרענן מאוד, אהבתי
 

y2pach1

New member
דעות מקריאה בלבד

מקריאה נראה שהיה דווקא אחלה ראו.
לא מרגיש לי פסול להשתמש בגוברים, זו דרך לגיטמית להעצים דמות, כל עוד לא חורשים על הקונספט יותר מדי, ומשתמשים בשילוב הזה בצורה נכונה.
בלאור מקבל אחלה ערב בכורה ומרענן את המיין אבנט.
ריינס צריך לבנות היל טרן לאט לאט. כנראה שמחפשים שם חדש שימכור מוצרים.
מקווה שימשיכו במגמה של הרענון קרבות, לא חכמה לתת ערב בוקינג אחד טוב. צריך המשכיות.
אני אראה את הסגמנטים של גולדאסט וטרות, שילוב חזק של צמד קומי.
 

kendog keds

New member
נראה לי שזאת פעם ראשונה בהיסטוריה

שהיה קרב עם ג'וברית אישה, איזה מוזר..
 

elotan

Member
דעה

גם קיבלו 50% יותר מתאבקים ועדיין הביאו מלא ג'וברים? מה הקטע?
 

itaikadosi

New member
שזה אחלה ומקובל לגמרי
שאתה רוצה להציג מתאבק חדש ולבחון את היכולות שלו לפני שהוא נכנס לפיוד או עם מתאבק מוכר לזירה זה בסדר גמור לשים ג'ובר.
 

elotan

Member
זה אחלה ומקובל אם אתה נולדת בשנות ה 70, כמוני

מה גם שבראון סטרומן ונוויל הם לא בדיוק מתאבקים חדשים.
היום אפשר לתת למתאבק חדש לנצח איזה מידקארדר, לא חייבים להביא את הג'וברים האלה. גם אף אחד לא קונה את זה יותר היום.
 

dannygoosh

New member
מסכים לגבי הג'וברים

מעולם לא אהבתי את זה. הכי שנאתי את זה כשמדובר במתקאמבקים כמו מארק הנרי, רייבאק וכד'. הרי הקהל כבר מכיר אותם, מכיר את התרגילים שלהם, מכיר את היכולות, מה הטעם לתת להם לנצח ג'וברים? על מי זה כבר עושה רושם?
&nbsp
גם כשמגיע מתאבק חדש, יש כל כך הרבה מתאבקים מנוסים על תקן ג'וברים שאפשר לתת למתאבק חדש לנצח כדי לצבור מומנטום. מתאבקים כמו סלייטר, טייטוס אוניל, זיגלר רוב הזמן, זאק ריידר ועוד המון. ניצחון על מתאבקים כאלה מרשים יותר ומעניין יותר, כי בדרך כלל יש לך באמת קרב ולא סתם תצוגת תכלית של מתאבק אחד, כמו שהיה בניינטיז.
 
לא עובד יותר מאז הניינטיז

יכול להיות שזה חלקית בגלל שבתת-מודע אנחנו מקשרים את זה עם כמה שWCW הלכה ונעשתה בלתי נסבלת באותה תקופה והשימוש הכ"כ נרחב של הארגון הזה בסקוואשים, אבל באופן כללי כל הקונספט הזה מרגיש כ"כ מיושן ולא רלוונטי יותר בעידן המודרני.
 

Yonipac

New member
ראו בעטיפה חדשה

ממש אהבתי את הלוגו החדש שמזכיר את הלוגו הישן.
גם אהבתי את הסט החדש ואת המיקום החדש-ישן של השדרנים.
גם יש את הקטע הזה שעכשיו אחד השדרנים (לא זוכר את השם), ניגש ישירות למתאבק לפני או אחרי קרב. שמתי לב שלא הציפו אותנו יותר מדי בקטעים מאחורי הקלעים ופרומואים. חוצמזה, היה ראו סבבה. לא מתלונן.
 

itaikadosi

New member
דעתי - ללא ספוילר
אהבתי את כל העטיפה החדשה של התוכניות.
ראו מעולה מבחינתי- שישמרו על זה!
 
למעלה