CWC - תוצאות סיבוב ראשון, פרק שני

CWC - תוצאות סיבוב ראשון, פרק שני


טאג'ירי ניצח את דמיין סלייטר (אין קשר להית)
טי ג'יי פרקינס ניצח את דה מאק (לא ווילי מאק של לוצ'ה אנדרגראונד)
לינס דוראדו ניצח את מוסטפה עלי
אקירה טוזוואה ניצח את קנת ג'ונסון
 

Israeli Hero

New member
התוצאות הפעם היו צפויות

בקרב של טאג'ירי לא היה ברור עדיין כמה הם רוצים לקדם את הותיקים בטורניר (הוא וקנדריק) ובאמת שדמיאן סלייטר היה מאוד מרשים בזירה. לכן פה באמת לא הייתי בטוח מי ינצח.
בשאר הקרבות אם שמעת את השדרנים היה ברור מאוד מי מגיע עם רקע ומוניטין ומי שם כדי לגרום לשני להיראות טוב. לכן לא היה מתח אמיתי בקרבות הללו.
&nbsp
פרקינס הגיע עם המון הייפ והוא לא איכזב. הוא היה מאוד חלק בזירה. דה מאק לעומתו היה ירוק בטירוף.
דורדו ועלי היה אולי הקרב של הערב. שניהם נראו טוב.
&nbsp
ג'ונסון רזה וגבוה, שרוך בלשון העם.
זה גרם למהלכים שלו להיות סלופים מידי והרגליים שלו עפו לכל מיני כיוונים בלי שליטה.
&nbsp
סה"כ עוד פרק חביב. עדיין סיבוב ראשון. נראה לי שהחל מהסיבוב הבא נתחיל לראות דברים מעניינים.
 

kendog keds

New member
קרבות יותר מוצלחים מהפרק הקודם.

כיף לראות שטאג'ירי לא ממש נראה חלוד אחרי כל השנים שלא ראיתי אותו מאז שהיה אחד האהובים עליי. מה שכן, הקשר שלו עם הקהל טעון שיפור דחוף, גם ככה הוא לא מדבר אנגלית, קצת יחס לא יזיק, וזה לא חייב להיות בהתלהבות יתרה, סתם אינטראקציה בסיסית כשהוא בדרך לזירה, כשהוא מנצח בקרב וכו'.
&nbsp
לעלי והדוראדו הזה לא ממש הייתה כימיה, הקרב החלש והפחות זורם של הערב, למרות שההוריקארנה ההפוך ממש יצא טוב עם השתילה של הראש של עלי במזרן, וסה"כ האיש הנכון ניצח כי עלי לא נראה מגובש עם עצמו בכלל (אולי לא עמד בלחץ המעמד, לא יודע).
&nbsp
 
לא רע

נחמד לראות שטאג'ירי עדיין חד בזירה.
&nbsp
TJP מוכרח לקבל חוזה אחרי הCWC- יש לבנאדם הזה הכל מהכל. הדבר היחיד שיכול לעכב אותו זה האופי.
&nbsp
לינסה דוראדו היה נהדר, אבל מוסטפה עלי היה מרשים אפילו יותר- אשמח לראות את שניהם מקבלים הזדמנות נוספת בעתיד.
&nbsp
הג'רמן של טוזאווה היה מלחיץ. ג'ונסון עשה כמה מהלכים בצורה נהדרת, אבל הפלואו הכללי שלו לוקה בחסר ואמנם נראה שזה לא משהו שהוא יכול לשלוט בו, אבל בעיית הבעות הפנים שלו פוגעת באיכות הקרב.
&nbsp
שבוע הבא סוף סוף מקבלים את ZSJ.
 

LiorAizler

New member
אחלה תכנית נוספת

הקרב של טאג'ירי מול סלייטר היה נחמד, קיוויתי את האמת שסלייטר יינצח. אין לי ספק שקידמו את טאג'ירי בקרב הזה כי הוא הווטרן שמוכר יותר אבל לדעתי סלייטר היה משמעותית טוב יותר בקרב הזה והגיע לו הנצחון. לדעתי זה היה יכול להיות Up set נהדר.
&nbsp
TJ פרקינס נראה נהדר אך מנגד דה מאק היה ירוק בטירוף. חייב להגיד שלא אהבתי את הקרב הזה כל כך ובעיקר כי הם לא הפסיקו לעשות פוזות לקהל. אני לא מכיר את TJ פרקינס אך אם זה משהו שגורף לשאר הקרבות שלו, זה נראה שהוא יותר מתעניין בקהל ולא בקרב עצמו וזה לדעתי משהו שהוא חייב להשתפר בו.
&nbsp
דוראדו מול עלי, אין לי יותר מדי מה להגיד על הקרב הזה את האמת. לא היה שם משהו מיוחד.
&nbsp
טוזוואה מול ג'ונסון - אני חייב להגיד שמבחינתי שזה היה קרב הערב. זה נכון שטוזוואה נראה משמעותית הרבה יותר טוב מג'ונסון מבחינת מהלכים ובאופן כללי (מן הסתם יש לו גם משמעותית הרבה יותר נסיון) אבל היה שם סיפור ממש טוב. בהתחלה הייתי בטוח שזה הולך להיות קרב מאוד חד צדדי לטובת טוזוואה אבל ג'ונסון הפציע וכפי שבראיין אמר, אני לא חושב שיש שם מישהו בקרב הזה שיכול להתבייש בהופעה שהוא נתן באותו ערב. אם ככה ג'ונסון נראה היום, אחרי שהוא התגבר על הרבה פאקים בחצי שנה האחרונה, אז אם אותו רעב בעוד כמה שנים הוא יכול להיות מתאבק מאוד מוצלח
 

Rami V

New member
מתי יהיה נועם דר- השבוע או שבוע הבא?

היי, היות ויש כבר יותר מדי תוכניות ופחות מדי זמן, צריך לבחור מה לראות...
לכן אני שואל, האם הודיעו שנועם דר יהיה השבוע (בסוף הפרק הראשון אמרו מי יהיה שבוע הבא, אז אולי גם אחרי השני), או שלא ואז בטוח שהוא יהיה בשבוע הבא?
תודה,
 

Israeli Hero

New member
אמנם לא נפתח שירשור לפרק השלישי...

אבל מומלץ מאוד לראות את הפרק אפילו רק בזכות הקרב של קנדריק שהיה אדיר. לדעתי הקרב הכי טוב שלו אי פעם בחברה. סוף סוף הוא התבגר למתאבק אמיתי.
 
למעלה