אולטימה לוצ'ה 2 חלק 3

Diunim

New member
אולטימה לוצ'ה 2 חלק 3

סיום העונה השנייה של לוצ'ה אנדרגראונד!

מי יהיו אלופי השלשות?

אל דראגון אצטקה ג'וניור ינקום את מות המורה שלו?

מי הכלבה הכי גדולה?

פנטגון יצליח לזכות בתואר?

ומי הפנים של לוצ'ה ליברה?
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: ואמפירו נמצא עם פנטגון במקום מבודד. הוא אומר שפנטגון קיבל את הקרב, אבל האם הוא מוכן? הוא אומר שהלילה מלא בפחד, ושעליו להיכנס לתוך מערה כדי להשמיד את מי שהמפלצת שברה. פנטגון נכנס פנימה ונלחם מול עוד פנטגונים. אחד מהם הוא ואמפירו, שאומר שהוא מוכן.
&nbsp
תארי השלשות: פיניקס, אירוסטאר ודראגו ניצחו את הוורלדווייד אנדרגראונד (ג'וני מונדו, ג'ק אוונס ו-PJ בלאק): לקראת סוף הקרב, אנחליקו חזר, צולע על קביים. ג'וני ניסה לתת לפיניקס פין דל מונדו, רק כדי שאנחליקו יכה אותו עם קב! אנחליקו המשיך לתקוף את מונדו. פיניקס השתמש בפיניקס דרייבר, והצמיד את מונדו כדי לנצח אחרי שתים-עשרה דקות. פיניקס הוא הראשון בהיסטוריה שזכה בכל שלושת התארים.
&nbsp
אל דראגון אצטקה ג'וניור ניצח את בלאק לוטוס בפסילה: אחרי ארבע דקות בלבד, פנטגון ג'וניור רץ ומשך את אל דראגון אצטקה מהחבלים וגרם לפסילה. לאחר מכן פנטגון שבר לבלאק לוטוס את הזרוע, לשמחתו של ואמפירו. הוא גם נתן לאל דראגון אצטקה ג'וניור פאקאג' פיילדרייבר. ואמפירו סימן לפנטגון, ששבר גם לאל דראגון אצטקה את הזרוע.
&nbsp
לאחר מכן, פנטגון מזכיר איך הוא ניצח את ואמפירו לפני שנה. הוא אמר שהוא היה מוכן, אבל לא, כי מטנזה השפיל אותו, השמיד אותו, שבר אותו. הוא הלך עם ואמפירו למקומות האפלים ביותר ביקום. היום הוא חזק יותר מאי פעם. איאן האדג'קינסון מת, כי ואמפירו הרג אותו. גם פנטגון ג'וניור מת. הוא מכריז על עצמו כפנטגון דארק. הוא לא מפחד מכלום ולא סולח. הוא ישמיד את מטנזה.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את פנטגון דארק: לקראת הסוף, ואמפירו הביא לפנטגון אלה עם חוטי תיל ודאריו מנע ממנו להשתמש בה. פנטגון עמד לשבור לדאריו את הזרוע, אבל מטנזה הכה אותו בגב עם האלה. לאחר מכן הוא השתמש בזעם האלים וניצח אחרי אחת-עשרה וחצי דקות. לאחר הקרב, ואמפירו ניסה לעזור לפנטגון לקום ופנטגון דחף אותו.
&nbsp
טאיה ניצחה את איבליס: כשאיבליס עמדה לתת סאנסט פליפ לטאיה, לפתע נכבו האורות. כשהן נדלקו, קתרינה הופיעה בזירה. היא תקפה את איבליס ואז נעלמה והופיעה בקהל. איבליס השתמשה בנורת'רן לייטס סופלקס ובדאבל בוט כדי לנצח אחרי שבע דקות. לאחר מכן קתרינה שוב השתגרה לזירה ואמרה שהמוות בא לכולם, אפילו לביץ' כמו איבליס. היא ליקקה אותה.
&nbsp
משדרים פרומו לקרב של פומה וריי.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצח את פרינס פומה: אחרי שבע-עשרה דקות, ריי נתן לפומה 619 וקינח עם ווסט קוסט פופ. לאחר הקרב פומה וריי התחבקו, ואז ריי עזב כדי לתת לפומה להישאר לבד.
&nbsp
לאחר הקרב סטרייקר הודה למעריצים ולואמפירו. פנטגון דארק תקף את ואמפירו עם האלה וחוטי התיל, ואז נתן סופרקיק לסטרייקר. לאחר מכן הוא חתך לואמפירו את המצח ואפילו הכה אותו עם חלק משולחן השדרנים. הוא המשיך לתקוף את ואמפירו וליקק לו את הדם. פנטגון מכריז שהוא המאסטר החדש.הוא ממשיך לתקוף, והתכנית מסתיימת עם ואמפירו מדמם בזירה.
&nbsp
סגמנט מצולם: המשטרה עצרה את דאריו. הוא נלקח בניידת, וכמו בסיום העונה הקודמת, האור האדום על הפנים שלו. הוא מחייך למצלמה.
&nbsp
ההמשך יבוא...
 

Diunim

New member
דעות אחרונות

טוב, זה הסוף. האמת? היה טוב, אבל לא מצוין.
&nbsp
קודם כל, ההתערבויות. קרב נקי אחד כשארבעה אחרים עם התערבויות זה די בעייתי.
&nbsp
קרב השלשות היה אחלה. אנחליקו חזר ואני שמח מאוד. זה היה ספוטפסט, ואחד מצוין כדי לסיים את העונה. נורא אהבתי.
&nbsp
בלאק לוטוס הפתיעה אותי בכישרון שלה. זאת סוואנה, זוכרים? היא הייתה פעם כרוזה ב-WWE... הופתעתי, היה קרב די טוב, אבל למה פנטגון היה צריך לשבור לכולם את הידיים?
&nbsp
פנטגון דארק... אבל קצת אכזבה, לא? כאילו, הקרב היה די טוב, אבל הוא הפסיד בסוף, אז הוא קצת יוצא לוזר שבא עם רוח וצלצולים והפסיד. אבל הסיום עם האלה היה נחמד.
&nbsp
איבליס וטאיה קצת אכזבו, נתנו קרב נחמד אבל לא מצוין. קתרינה מדהימה, הטלפורטינג היה ענק.
&nbsp
ריי ופומה נתנו קרב ענק לסיום העונה, אהבתי לגמרי, קאונטרים מדהימים. אבל למה ריי ניצח? לא היה עדיף לתת לפומה את הניצחון? אפילו אחר כך ריי נתן לו כבוד, וזה היה יותר מתאים אם פומה היה מנצח. אבל בסך הכל, קרב החלומות הזה לא הכזיב.
&nbsp
ההתקפה של פנטגון על ואמפירו הייתה סאדיסטית.
&nbsp
והסיום... דאריו הולך לכלא. לעזאזל, עונה שלוש צריכה את דאריו... ואיך לעזאזל מטנזה יתפקד בלי שליטה של אחיו?
&nbsp
אז סה"כ, תצפו, אבל זה לא מצוין כמו האצטק וורפר, למשל. זה היה הפרק הכי טוב העונה.
 
למעלה