שרשור סמאקדאון- הדראפט

Diunim

New member
דיווח


לא תאמינו, אבל ג'רי לולר חזר.
&nbsp
פולי וסטפני ושיין ובריאן נמצאים על הבמה. מיק מנסה להכריז על הבחירה הראשונה אבל סטפני קובעת ש-RAW בוחרת בסת' רולינס. שיין, לעומתה, בוחר בדין אמברוז. פולי טוען שצריך מחלקת נשים חזקה ובוחר בשארלוט. שיין מכריז על AJ סטיילס כבחירה השנייה שלו. פולי אומר שהם צריכים להשקיע בעתיד, ומודיע שהוא בוחר בפין באלור!
&nbsp
ג'ון סינה (ע' אנזו וקאס) ניצח את לוק גאלוס (ע' סטיילס ואנדרסון) אחרי שהשאר התקוטטו בחוץ וסינה נתן AA.
&nbsp
פולי מכריז שאמנם סטפני לא אוהבת את זה, אבל RAW בוחרת ברומן ריינס. שיין, לעומתו, מכריז שג'ון סינה יהיה בסמאקדאון. סטפני מכריזה ש-RAW לוקחת את ברוק לסנר. בריאן מכריז שסמאקדאון לוקחת את רנדי אורטון. לבסוף סטפני מכריזה שהניו דיי עוברים ל-RAW.
&nbsp
דארן יאנג וזאק ריידר (ע' בוב באקלנד) ניצחו את מיז ורוסב אחרי שמיז נכנע לקרוספייס צ'יקנווינג.
&nbsp
בריי ווייאט (ע' המשפחה) ניצח את אקסבייר וודס (ע' הניו דיי) אחרי סיסטר אביגייל.
&nbsp
קווין אוונס צועק על ההנהלה שעדיין לא בחרו בו. סמי זיין מגיע והם מתקוטטים. קיין נמצא בזירה, והוא נותן לשניהם צ'וקסלאם.
&nbsp
סטפני מכריזה ש-RAW לוקחת את סמי זיין. שיין מכריז על בריי ווייאט. מיק פולי מכריז שהוא צריך נשים, ולוקח את סשה בנקס. בריאן אומר שיש אישה יותר טובה, בקי לינץ'. לאחר מכן פולי מביא את כריס ג'ריקו ל-RAW.
&nbsp
שארלוט ודיינה ברוק ניצחו את סשה בנקס אחרי נאטורל סלקשן.
&nbsp
פולי מכריז ש-RAW לוקחת את רוסב ולאנה. בריאן אומר שהוא אמנם לא אוהב את זה, אבל בתגובה הוא בוחר במיז ומאריס. סטפני מכריזה שהיא מעבירה את קווין אוונס ל-RAW, כלומר שהוא וזיין עדיין ביחד. שיין מכריז על ברון קורבין. פולי אומר שהוא מאוד אוהב אנשים שמשתעשעים במילים, אז הוא בוחר באנזו וקאס.
&nbsp
כריס ג'ריקו ניצח את סזארו אחרי קודברייקר.
&nbsp
בקי לינץ' ונטליה התקוטטו.
&nbsp
סטפני מכריזה שהיא מפרקת את הקלאב כי היא לוקחת את אנדרסון וגאלוס. בריאן אומר שיש להם צוות יותר טוב, אמריקן אלפא. פולי מכריז שהוא בוחר בביג שואו. שיין, לעומתו, בוחר בדולף זיגלר. סטפני מכריזה שתחזק את מחלקת הנשים ותיקח את נייה ג'קס.
&nbsp
סטפני מכריזה ש-RAW בוחרת בנוויל. דניאל בריאן בוחר בנטליה. מיק פולי מכריז שהבחירה הבאה שלהם צריכה לקבל יותר קרדיט: סזארו. בריאן ושיין מכריזים על אלברטו דל ריו. פולי מכריז שהוא לוקח את מי שהוא תקף ברסלמניה, שיימוס.
&nbsp
דין אמברוז ניצח את סת' רולינס על התואר. הפעם אמברוז הפך סופרפלקס לדירטי דידז. לאחר מכן הוא חוגג עם בריאן ועם שיין.
 

rkoron

New member


ללא ספק אחד מבזבוזי הזמן הגדולים שלי בהיסטוריה.
תוכנית של כלום, הקונספט של הדראפט הזה היה הכי גרוע אי פעם.
שום דבר פשוט לא הפתיע אותי, שום דבר לא גרם לי לשנות את הפרצוף האדיש שהיה לי במשך כל הצפייה בתוכנית.
&nbsp
נוראי WWE...נוראי.
 

It243

New member
לדעתי דראפט נוראי


כל השמות הטובים הלכו לרו. לא הבנתי מה הקטע עם זה שעל כל 2 בחירות של סמאקדאון רו יקחו 3, זה יוצר מצב שלרו יש הרבה יותר מתאבקים ויותר שמות.
 

keyfabeSH

New member
דראפט

טעות פאטלית לדחוף את סינה ואורטון ביחד לסמקדאון, כל הקטע היה לראות סמקדאון צעירה יותר וקלילה יותר מרו. שני השודדי מין-איבנטים האלה הולכים לחנוק את התוכנית ולתת לה וייב של 2009.
 

tal19hit

New member
דעות באיחור

היו כמה דברים ששמתי לב אליהם במהלך התוכנית הזאת:
&nbsp
- זה רק אני או שבמקום לבחור אנשים הם בעיקר בחרו פיודים... המשתתפים בפיודים הלכו בדרך כלל לאותה תוכנית (סטיילס וסינה, הקלאב ואנזו וקאס, זיין וקווין אוונס).
ואל תגידו לי שאורטון ולסנר לא באותה תוכנית כי זה לא באמת פיוד זה קרב חד פעמי
&nbsp
- זה רק אני או שהיו המון בחירות מבוזבזות כאן שהיו יכולות לחסוך בחירות כמו למשל שחברי הסושיאל אאוטקאסט נבחרו בנפרד (חוץ מסלייטר שלא נבחר בכל) או ריידר ומוג'ו רולי שנבחרו בנפרד שזה 4 בחירות שהיו יכולות להיות 2 ולתת להם הזדמנות לבחור עוד אנשים.
&nbsp
- הבחירות שהוכיחה לי שאנחנו בעצם חוזרים לשנת 2009 ולא נראה שום דבר חדש ככול הנראה היא כשסמאקדאון בחרו את סינה ואורטון במקום לנצל את ההזדמנות לקחת את הרוסטר של סמאקדאון לדרך חדשה..
&nbsp
&nbsp
מסקנה סופית היא שכנראה אני הולך לוותר על חלק מהתוכניות כי זה הרבה יותר מידי שעות של היאבקות בשבוע: 3 של רו, 2 של סמאק, 1 של NXT, כרגע 1 של CWC, אם אתם צופים בTNA אז עוד 2, עד השבוע האחרון עוד שעה של LU וזה בלי לחשוב אפילו על NJPW שמתחילים את הG1 ואת הסופר ג'וניור אוטוטו וכמובן בלי UFC שהולכים על קצב של אירוע בשבוע וזה בשבועות שאין לWWE אירוע של PPV
נשאלת השאלה עכשיו על מה אני מוותר
 
למעלה