שרשוראו

תגובה שלי על הקרב בין אמברוס לרולינס עם ספויילר

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
שני מתאבקים אדירים, אחד הקרבות הטובים שנראו על המסך בשנתיים האחרונות, וככה לסיים אותו? שרולינס חוגג אליפות שהיה ברור מקילומטר שלא תקרה? אין יותר טיפה של יציריות במחלקת הבוקינג? למחזר עד מוות שוב ושוב ושוב את הספירה הכפולה? עדיף שהקרב היה ממשיך עד שנגמרת התוכנית ומכריזים על תיקו בגלל שלא הספיקו לגמור את הקרב בזמן מאשר כל הסיום המופרך הזה שגם נגמר אחרי סיום התוכנית, ומילה רעה אין לי על שני מתאבקים שנתנו קרב אדיר וסובלים מהאימפוטנציה של הבוקינג מפגר.... ומילה טובה על סטף שנראת פגז....
 

Rami V

New member
מסכים איתך בכל מילה


שני המתאבקים בקרב הסופי היו ענקיים, ולראיה- קרב מלא ראשון שאני רואה ברו בלי להריץ מזה שנה לפחות...
הסיום היה ממש גרוע, ממוחזר ברמות וכל הקטע הזה עם השופטים כבר יצא לי מכל החורים. השופט בסך הכל נדחף טיפה ע"י רולינס, ושכב פצוע שעות. אחרי הקרב הוא אפילו לא היה מסוגל לקום ולומר מי ניצח... לא ברור איך נתנו לרולינס לסיים את התוכנית עם החגורה כשברור שהוא לא ניצח ושזה לא ישאר. גם אם פתאום סטפני כל כך רוצה את רולינס והכריזה עליו כמנצח, למה שיין לא הכריז על אמברוז והיו מסיים כאילו בריב ביניהם? סטפני באמת פצצת על, כל הכבוד לה. לדעתי היא תמיד היתה מהיפות שם (חוץ מתקופה שהיא היתה בסמאקדאון ואפילו היה לה קרב נגד וינס- גם נראתה לא טוב וגם כל ה-WWE היה בשפל גדול....).
עוד כמה נקודות על התוכנית:
למה לעשות בנשים את אותו קרב שיכול להיות בבאטל גראונד? לא יודע במי סשה תבחר בסוף, אבל עשו בדיוק את אותו הדבר. היו צריכים למצוא ספקולציה אחרת (אפילו ראיון איתן או משהו), אחרי שסחטו כבר את סשה נגד דיינה ברוק.
מישהו שם לב כמה ארוך היה הסגמנט של ג'ון סינה והקרב שלהם? כמובן הרצתי, אבל גם להריץ לקח הרבה זמן, כשכל הסגמנט היה מעל 40 דקות... ככה זה כשצריך למלא 3 שעות, מפחיד לחשוב מה יקרה אחרי הדראפט.
הדבר הכי מעניין ברוסב זו לאנה וגם אצלה הזמן הצטמצם, כבר בקושי מראים אותה. מקווה שזאק ריידר ינצח ויקח את החגורה, למרות שאני לא מאמין.
לגביי ה-GM של ראו, אני לא חושב שמיק פולי יוכל להסתדר. לא יכלו למצוא מישהו שפחות מתחבר עם סטפני? היה עדיף מישהו היל, התבאסתי שלא אריק בישוף. שמעתי שמועות על כך שאולי אוסטין יהיה, אבל אני לא חושב שאוסטין היה יכול להיות דמות שכפופה למישהו, רק אם הוא המחליט הבלעדי (מבחינת סטוריליין) וזה לא המצב כאן.
נקודה אחרונה- למה לא עשו את הדראפט אחרי באטל גראונד? ככה היה אפשר להתחיל פיודים וסיפורים חדשים. עכשיו יעשו את הפיצול ואז פתאום קרבות מעורבים על ההתחלה (כשכולם אומרים שצריך שיהיה פיצול מוחלט על מנת שזה יצליח).
נקווה לתקופה טובה יותר בהמשך.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


סטפני ושיין, כמה מפתיע, פותחים את התכנית. הם אומרים כמה שהם שמחים שהם לא יצטרכו לראות אחד את השנייה יותר ושיין יורד על סטפני ואומר שיש לה מזל שהיא בת. אגב, סטפני מודיעה שהקרוזרווייטים יגיעו ל-RAW. ואז סטפני מציגה את הג'נרל מנג'ר של RAW: מיק פולי. לפי מה שהבנתי, סטפני הייתה צריכה ללחוש לפולי את השורות שלו. וזה דבילי, כי הוא נתן את הפרומו הרגיל, על איך ש-RAW תהיה מעולה ועם השורות הרגילות שלו. שיין אומר שגם לו יש ג'נרל מנג'ר לסמאקדאון: דניאל בריאן. בריאן אומר שהוא יראה לכולם שסמאקדאון היא האנדרדוג שתנצח. סמאקדאון תנצח את RAW כמו שהוא ניצח את האותוריטי. סטפני יורדת עליו ושיין אומר שבריאן יהפוך את סמאקדאון לענק.
&nbsp
סאמי זיין וסזארו ניצחו את קווין אוונס וכריס ג'ריקו אחרי שזיין הפך רול אפ של ג'ריקו.
&nbsp
דארן יאנג (ע' בוב באקלנד) ניצח את אלברטו דל ריו עם רול אפ אחרי שמיז (שפירשן) בטעות עלה לו בקרב.
&nbsp
ג'ון סינה יוצא החוצה, מקדם את הדראפט ואת באטלגראונד. אנזו וקאס יוצאים ויורדים על היריבים שלהם. סינה אומר שהם צריכים להפסיק לירות פאנצ'ים ולהיות רציניים. קאס אומר שהם יודעים להיות כשצריך. הקלאב יוצאים ואומרים שהם יכסחו אותם. הניו דיי יוצאים ומלהיבים את הקהל. לאחר מכן, בקרב שישיות, הקלאב והווייאטס ניצחו את סינה, אנזו וקאס והניו דיי, כשהניו דיי התקוטטו עם הווייאטס אל מאחורי הקלעים, אנזו בטעות נתן קלוזליין לסינה וחטף סטיילס קלאש.
&nbsp
סת' רולינס מדבר בפרומו מוקלט על איך שהוא נפצע ואומר שאמברוז גנב.
&nbsp
ברון קורבין ניצח את סין קארה (ע' קאליסטו). לאחר הקרב קאליסטו ניסה לעזור לסין קארה אבל חטף גם כן.
&nbsp
שארלוט ודיינה ברוק נלחמו מול סשה בנקס ובקי לינץ'. הקרב הסתיים כשנטליה באה לתקוף את בקי. שארלוט נתנה לסשה נאטורל סלקשן.
&nbsp
דין אמברוז צילם פרומו בסגנון השילד.
&nbsp
רוסב ושיימוס ניצחו את זאק ריידר ודולף זיגלר אחרי אקולייד לזיגלר.
&nbsp
דין אמברוז נלחם מול סת' רולינס על התואר. אחרי קרב ארוך, אמברוז נפל על רולינס במהלך סופרפלקס ושניהם הצמידו אחד את השני. סטפני אמנם חגגה עם רולינס והכריזה שהוא האלוף, אבל לאחר התכנית התברר שזה תיקו ואמברוז עדיין אלוף.
 

ninjastar

New member
אני יודע שכולכם שאלתם

על הדברים הכי מהירים בעולם, וכמה זמן כל אחד מהם לוקח... אז לכן! הכנתי את הטבלה המדעית הזאת...

 

meidadc

New member


אגב, לקרן אור לוקח 8 דקות להגיע מהשמש לכדור הארץ
 

ninjastar

New member
My chart is ruined!

חשבתי על כדור הארץ לירח, לא יודע למה רשמתי מה שרשמתי. I Suck
 

dannygoosh

New member
שמח לראות

שלקחו את בריאן לGM. מקווה שהוא לא יהיה סתם בובה כמו טדי לונג, שיתנו לו להיות GM תקופה ארוכה ואפילו שיעשה היל טרן במהלכה.
&nbsp
מיק פולי הוא מברירות המחדל הקבועות. לדעתי הוא כבר איבד את העוקץ די מזמן, אבל נקווה שתפקיד הGM יחזיר לו אותו.
&nbsp
כל השאר נשמע סטנדרטי לגמרי ולא מעניין. כמובן שזו לא ביקורת כלפי פותח השרשור
תודה לך!
 
למעלה