מאני אין דה בנק 2016

Diunim

New member
תוצאות


קיקאוף: גולדן טרות' ניצחו את בריזאנגו אחרי פיינל קאט של גולדאסט לפאנדאנגו. בריזאנגו השתזפו השבוע והם הגיעו שרופים.

קיקאוף: לוצ'ה דראגונס ניצחו את הדאדלי בויז אחרי לוצ'ה בומב לבאבה.

עכשיו האירוע מתחיל.

אליפות הזוגות: לפני הקרב, אקסבייר וודס ירד על קני אומגה ועל היאנג באקס במרומז. הניו דיי ניצחו את הקלאב, הוודווילנז ואנזו וקאס, אחרי שקופי הצמיד את אינגליש לאחר מג'יק קילר.

ברון קורבין ניצח את דולף זיגלר אחרי אנד אוף דייז.

שארלוט ודיינה ברוק ניצחו את בקי לינץ' ונטליה אחרי נאטורל סלקשן לנטליה. לאחר הקרב נטליה תקפה את בקי.

אפולו קרוז ניצח את שיימוס עם קרוסיפיקס.

AJ סטיילס ניצח את ג'ון סינה! הקלאב התערבו ונתנו לסינה מג'יק קילר.

מאני אין דה בנק: דין אמברוז ניצח את קווין אוונס, סמי זיין, סזארו, כריס ג'ריקו ואלברטו דל ריו. אמברוז העיף את אוונס מהסולם לפני הסיום.

תואר ארה"ב: רוסב ניצח את טייטוס או'ניל אחרי האקולייד.

אליפות ה-WWE: סת' רולינס ניצח את רומן ריינס אחרי פדיגרי.

ואז אמברוז יצא והכה אותו עם המזוודה!

:אליפות ה-WWE, פדיית מאני אין דה בנק: דין אמברוז ניצח את סת' רולינס עם דירטי דידז וזכה בתואר!
 

Puskas

New member
ספוילר מן הסתם

איזה סיום מעפן! קרב שלם בונים את ריינס כPowerhouse דומיננטי רצח כמו שאף פעם לא בנו אותו באף קרב ובסוף הוא מפסיד את החגורה.. עכשיו מילא היה מפסיד בשביל ריצה של חודשיים-שלושה של רולינס כאלוף או מפסיד וזוכה חזרה חודש הבא כחלק מפיוד סביב החגורה אבל להפסיד את החגורה, לצאת חלש ובסוף רולינס בעצמו מפסיד אותה אחרי דקה??

הכי הגיוני היה שריינס מנצח בספירת חוץ או משהו לא חד משמעי כזה שמוציא גם אותו וגם את רולינס אובר, גוררים את זה עוד חודש, קרב חוזר בבאטלר גראונד שם רולינס מנצח בפסילה או בספירת חוץ בעצמו ולא זוכה בתואר אבל כן נבנה טוב ואז אמברוז מודיע ב-RAW ערב אחרי שהוא ישתמש במזוודה ונכנס לקרב משולש של חברי השילד בסאמרסלאם, שם אם רוצים הוא לוקח את התואר בצורה ראויה.

אבל ככה?? בזבוז של סטוריליין.

לגבי שאר האירוע, די משעמם האמת ורק הקרב של סינה וסטיילס הציל את העסק קצת.
קרב הזוגות אגב היה מלאאא בפאשלות!
מהלכים שלא יצאו טוב בטעות, העובדה שאנזו ועוד איך הצמיד עד 3 (נגרר אל מחוץ לזירה אחרי הספירה השלישית וכולם התייחסו לזה כ-2..) ולבסוף סיום מגוחך כשעשו הצמדה על אינגליש בערך 2 דקות אחרי שעשו לו תרגיל סיום.. הרי בכל קרב WWE זה ידוע שאם אתה לא מצמיד מיד אחרי התרגיל המסיים אז היריב שלך ייצא מזה בצורה סנסציונית אחרי 2 וחצי.. ופה אינגליש אשכרה שכב איזה 2 דקות בשקט ורק אז הוצמד... חוסר עקביות קשה.

מאכזב מכל הכיוונים, לא היה אפילו קרב אחד שהלך נכון לטעמי מלבד סינה-סטיילס שמן הסתם נבנה לקראת פיוד של עוד קרב או שניים וגם שם אגב.. בשנייה שהשופט נפגע אמרתי לעצמי שהנה גאלווס ואנדרסון באים.. שקוף שהיו בונים את זה לניצחון מלוכלך של ההיל החדש סטיילס.
 

dannygoosh

New member
bunny in the mank

רוב האירוע היה פרווה.
&nbsp
קרב הMITB היה חביב, אבל "מתוכנן" מדיי וארוך מדיי. שמח על התוצאה, אבל הייתי שמח גם אם כל אחד אחר חוץ מדל ריו היה זוכה, אפילו ג'ריקו.
&nbsp
סינה-AJ היה טוב, אבל לא כמו שציפיתי ולא טוב כמו הקרבות בין סטיילס לרומן ריינס.
&nbsp
פחחח הילד של טייטוס אוניל ניסה להוריד לרוסב כאפה ויצא לו טפיחה על השכם...
&nbsp
המיינאיבנט היה אחלה סה"כ, הרבה חילופי מומנטום, יותר מדיי near falls לטעמי. הפתיע אותי שנתנו לרולינס לנצח (הוא גם ניצח בצורה קצת מוזרה), אבל ברגע שרולינס זכה, היה צפוי שאמברוז יבוא לפדות את המזוודה, צפוי אבל טוב.
&nbsp
מצד אחד, אני שמח כפליים על הפדייה של אמברוז, כי זה אומר שלריינס כבר לא מגיע טייטל שוט ואולי הוא סוף סוף הולך להיעלם מהמיינאיבנט, אבל נראה שזה הולך לאיזה קרב משולש של השילד בסאמרסלאם - ובסה"כ אני בעד.
 

shanytopper

New member
תגובה מהירה
אלא מה

האמת? סך הכל אחלה אירוע.
היו כמה קרבות שדרשו FF, ולא ברור לי למה נטליה תקפה את בקי לינץ',
&nbsp
אבל קרב מאני אין דה בנק היה מעולה (קווין אוונס וסמי זיין גאונים, והכימיה שלהם פסיכית. אפשר לראות איך הם מסוגלים לתקשר בלי אפילו הסימון הקטן ביותר אחד לשני. משהו שיכול לקרות רק כשאתם חברים הכי טובים כזו כמות פסיכית של זמן)
&nbsp
המיין איבנט התחיל קצת איטי מדי, והרגיש שאין להם באמת אנרגיה, וקצת פחדו על הקרב הראשון של רולינס מאז שהוא חזר מהפציעה... אבל ברגע שהם נכנסו לשוונג, זה כבר היה מעולה. הסיום היה קצת צפוי, ולדעתי הסיום הטוב היחיד שהיו יכולים לעשות לאירוע הזה. מכאן הולכים לקרב משולש בבאטלגראונדס, וכנראה גם בסאמרסלאם. אני בסדר עם זה.
&nbsp
לדעתי דין אמברוז יכול להיות אלוף סבבה לגמרי. בטח הרבה יותר טוב מריינס. אם זה היה תלוי בי, הייתי נותן לו עכשיו להחזיק באליפות עד הרויאל ראמבל, שם קווין אוונס יזכה ממנו באליפות.
 

ziv86

New member
לגבי קרב אליפות הזוגות


ראיתי את משחק 7 בNBA ובמקביל אליו את חלק מהאירוע, אז בהתחלה חשבתי שדמיינתי את זה, ואז ראיתי שאיש לא מזכיר את זה...
בכל מקרה בדקתי את זה שוב.. אני מדבר על הדקה האחרונה בקרב... ביג אי ואינגליש הם החוקיים.. ואז אנדרסון מחליף את אינגליש על ידי כך שהוא נוגע לו בתחת. והקרב ממשיך להתנהל כאילו הוא חלק מהקרב. בהמשך קופי החליף את ביג אי, כך ששני האנשים החוקיים היו אנדרסון וקופי, אבל פשוט המשיכו כאילו כלום..
חשבתי שלמחרת בRAW יגידו על זה משהו.. אבל כלום!
 

pufpuf

New member
ניסיתי

באמת שניסית לראות את האירוע, אבל פשוט לא הצלחתי.
פשוט שום דבר לא מעניין. כל כך הרבה מתאבקים טובים ואפס עניין.
כל הסיפורים שמובילים לקרבות או מגוחכים או "אובר מורכבים" (ע"ע סטיילס-סינה) אבל מה שמשותף זה שכווולם לא מעניינים.
סינה-סטיילס היה קרב נחמד, לא קלאסיקה או משהו, כל מה שהיה לפני צפיתי בו בזיפזופים. לקרב סולם ולמיין איבנט עצמו כבר לא היה לי כח אז קראתי תוצאות. בוקינג טיפוסי של ה WWE, לקחת מתאבק טוב, לזרוק עליו זין שנה שלמה, לתת לו בוקינג גרוע, להפסיד וכו' ואז לזרוק עליו את האליפות ולהיות מופתעים שהוא לא דראו ושזה לא תופס.
&nbsp
ברוך הבא למועדון דין אמברוז.
 
למעלה