שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


RAW מוקדשת לקורבנות באורלנדו.
&nbsp
הניו דיי יוצאים ומדברים על קרב הזוגות שלהם, אנזו וקאס מגיעים לרדת עליהם. הוודווילנז יורדים על שני הצוותים ואז הקלאב מגיעים להבטיח שהם ינצחו. הקלאב והוודווילנז ניצחו את ניו דיי, אנזו וקאס אחרי שגאלוס הצמיד את קופי.
&nbsp
שיין הציע לסטפני ללכת לסמאקדאון ולהשאיר לו את RAW. כשהיא מסרבת הוא מציע שהוא יקח את סמאקדאון והיא את RAW. סטפני רוצה את שתי התכניות. קורפורייט קיין, לעומת זאת, רוצה את סמאקדאון, ויש לו מכתב המלצה מטייקר.
&nbsp
ממשיכים לקדם את השיינינג סטארס.
&nbsp
רוסב תקף את טייטוס או'ניל כשהוא יצא לזירה.
&nbsp
אמברוז אסיילום עם חברי השילד: אמברוז שואל את רולינס על הפציעה. רולינס מדבר על פירוק השילד. ריינס אומר שהוא האלוף. רולינס אומר שהוא האלוף הראוי שלא הפסיד את התואר, כי ריינס לא ניצח אותו. אמברוז אומר שאולי הוא יזכה במזוודה. לאחר מכן יש קטטה, וריינס ואמברוז מצליחים לתת סופרמן פאנץ' ודירטי דידס לרולינס. סטפני קבעה לדין קרב מול ג'ריקו.
&nbsp
פייג' ניצחה את שארלוט. נטליה ובקי פירשנו. שארלוט כעסה על דיינה ברוק.
&nbsp
זאק ריידר ירד על שיימוס ואמר שהוא מפחד מאפולו קרוז. שיימוס ניצח אותו. אחרי הקרב אפולו הציל את ריידר ושיימוס ברח. הם ילחמו בקיקאוף שואו.
&nbsp
סמי זיין וסזארו התווכחו, וסזארו אמר שהוא יותר זמן ממנו ב-WWE ולכן הוא מעליו. סמי ניצח עם סאנסט פליפ.
&nbsp
מייקל קול מנחה את חתימת החוזה למאני אין דה בנק בין סטיילס וסינה. סינה אומר שהקרב שלו מול סטיילס הוא קרב חלומות וש-AJ מצוין. סטיילס יוצא ויורד על סינה. סינה אומר שיש שני חוזים: אחד שבו הקלאב נמצאים ליד הזירה ואחד שהם לא. סטיילס יורד קצת על סינה ומסכים לקרב אחד על אחד. סטיילס אומר שהזמן של סינה נגמר.
&nbsp
קיין הציע לשיין, אחרי ויכוח של אוונס ודל ריו, שהשניים ילחמו מול הלוצ'ה דראגונס עם המקומות במאני אין דה בנק על הכף. דל ריו ואוונס מנצחים, אבל דל ריו תוקף אותו. לאחר מכן סטפני קובעת שסמי יפרשן בקרב של ג'ריקו-דין, ושגם אוונס יפרשן. דל ריו יהיה מודד הזמן. שיין מתעצבן על זה ומוסיף את סזארו ככרוז. אגב, קיין לא קיבל את תפקיד המנהל של סמאקדאון כי הוא לא יציב. קיין אומר שזה רק בגלל ששיין נוטר לו טינה על החשמל לביצים. שיין רוצה לנהל את סמאקדאון.
&nbsp
השבוע בסמאקדאון, ג'ריקו, אוונס ודל ריו ילחמו מול אמברוז, זיין וסזארו.
&nbsp
דין אמברוז ניצח את כריס ג'ריקו. לאחר מכן יש קטטה בין כולם וג'ריקו הוא האחרון שעומד.
 

סלים וארזה

New member
מנהל

סינה מלך על המיק. בפרומו אחד הוא הצליח להוציא את AJ אובר כמו שהשדרים לא עשו את זה מאז רויאל ראמבל.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ועוד משהו
מעולם לא הבנתי מדוע חלק מקרבות האליפות מלוות בחתימה על חוזה וחלק לא. הפעם היה אנגל מעניין מאוד לחתימת החוזה.
 
למעלה