שרשור NXT TakeOver: The End

kabukim

New member
שרשור NXT TakeOver: The End


כאן אין כלום, אבל בהודעה הבאה... אוהו!
 

kabukim

New member
תוצאות ודעות


מכיוון שלאחרונה פתיחת השרשורים השבועיים/של PPV איטיים, ואני חושב שזה היה מהאירועים היותר טובים של ה-WWE בעשור האחרון או משהו כזה, בבקשה:

תוצאות:
קרב ראשון: אנדרדה "סיאן" אלמאס (סיין זה 100 בספרדית) בקרב הראשון שלו ב-NXT מנצח את טיי "עשר" דילינג'ר. נחמד. דילינג'ר כל-כך אובר יחסית לעובדה שהוא מג'בר שם על ימין ועל שמאל, אבל אולי הוא האיש שדרכו מעבירים חבר'ה חדשים בשביל לעזור להם להתאים את עצמם לסגנון ההיאבקות. (חוצמזה סת' רולינס סיפר שהיה תענוג לעבוד איתו כשסת' חזר מהפציעה והיה צריך לעשות כמה קרבות הכנה)

קרב שני: אמריקן אלפא הפסידו את אליפות הזוגות לרבייבל בקרב זוגות מדהים. בין שני הזוגות יש כזו כימיה מופלאה שאני מוכן לראות עוד עשר קרבות שלהם. ברצף. היום.

קרב שלישי: שינסקה נקאמורה ניצח את אוסטין אריס בעוד קרב מדהים. בחיי, איזה רצף קרבות פנטסטי. אריס לא הרשים אותי מאז שהוא הגיע ל-NXT, אבל הקרב כאן היה עוצמתי, פיסי מאוד, עם קצב נהדר. בראבו!

קרב רביעי: אסקה שמרה על אליפות הנשים מול ניה ג'אקס. קודוס לאסקה שמצליחה לעשות כל קרב שהיא משתתפת בו לחוויה, בטח קרבות בפרופיל גבוה, וכל הכבוד לג'אקס שממשיכה להשתפר בצורה עקבית ורואים שהיא לומדת איך להשתמש ביכולות שלה בלי להפוך לעוד אמממ.. ביג-וומן סטנדרטית.

קרב חמישי: סמואה ג'ו שמר על האליפות מול פין באלור בקרב כלוב אכזרי, עם כמה ספוטים מחורעים במיוחד. כניסת ה"שד" של באלור היתה מגניבה כרגיל וגם בקרב הזה הכימיה היתה כל-כך מוצלחת והשימוש בכלוב היה פשוט מעולה, שזה לחלוטין הקרב הטוב ביותר של שניהם.

ארוע מדהים, שם בכיס הקטן רבים מהאירועים של WWE בקצב שלו, בבוקינג ובטח בכימיה שמראים המשתתפים.
 

ninjastar

New member
אם היה לי את האופציה, הייתי מכריח את הWWE

לא לעשות קרבות כלוב יותר אף פעם. מעבר לזה שזאת תפוארה שונה מקרב רגיל, ואיזה ספוט גדול בכל קרב, ואולי התמונת סיום של המתאבקים מעולפים מאחורי כל הסורגים........ זה פשוט סוג הקרב הכי משעמם בWWE.
&nbsp
וזה לא שהקרב פה היה גרוע, אבל אוטומטית שזה קרב כלוב זה הופך למשעמם יותר. ואידיוטי יותר, כי עד היום הרעיון של לצעוד דרך הדלת זה משהו שפשוט אי אפשר לקבל כאיזה "היגיון פרו-רסלינג:"
&nbsp
וזה תמיד אותם ספוטים משעממים של מתאבקים מנסים לטפס מהכלוב ואוחזים להם ברגל, או לזרוק מישהו לתוך הקיר של הכלוב.
&nbsp
&nbsp
במילים אחרות - קרב כלוב זה הרנדי אורטון של הקרבות.
 
דעות


אחלה של קרב פתיחה בין הפרפקט טן לסומברה- לא ראיתי אותו מתאבק מאז CMLL, ורואים כמה הוא השתפר במהלך העבודה ביפן (ובעיקר גדל). עם זאת, מה לעזאזל נסגר עם הלבוש שלו בכניסה? נראה כמו הג'ובר הכי גנרי בעולם. מקווה שלא ילבש את זה יותר בחיים. דילינג'ר ממשיך לטפס לאט לאט לאחד הפייבוריטים שלי בNXT, ואני מת כבר לראות אותו מקבל פוש בעצמו מעבר ללגרום לאחרים להיראות כמו זהב. הוא בכיף יכול לרוץ עם האליפות מבחינתי.

קרב הזוגות היה נהדר, אבל תוצאה על הפנים בעיניי- אין דבר שאני יותר שונא מזה שאליפות חוזרת לידיים שאיבדו אותה כבר ברימאץ' הראשון. זה מוריד את הערך מהזכייה של אמריקן אלפא, ולפי הסיום גם נראה שזה סוף הפיוד- מה שמוציא את הרבייבל לחלוטין אובר בסופו של דבר, החלטה תמוהה למדי בהתחשב בכמה שJJ וגייבל אובר. האות'ורס אוף פיין נראים ירוקים בקטע אחר ובעיקר כמו משהו שלא יחזיק מעמד יותר מחודשיים ברוסטר הראשי גם ככה, אבל זה חלק מהחבילה של טריטוריית פיתוח. הייתי ממש שמח אם הם היו מבזבזים את הזמן של טאג טים אחר לעומת זאת...

אריס נגד נקאמורה היה פנומנלי בכל מובן של המילה, וכ"כ קרוב ל5 כוכבים (ולעבור ברמה גם את זיין-נקאמורה) אם לא הסיום המעט מאכזב שהוריד אותו ל4.5. הספוט של הDVD על האייפרון היה חולני לגמרי, ומעבר לזה לשניהם יש כימיה מחשמלת שהורגשה לאורך כל הקרב וגרמה לזה להיראות בלי כל צל של ספק כמו המיין אבנט האמיתי של הערב. נראה שנקאמורה לא יכול לעשות שום דבר רע, וכנ"ל לגבי אריס. מעניין לאיפה ממשיכים מכאן.

קרב הנשים היה די סטנדרטי, כשלראשונה אסקה לא נראתה מאיימת לעומת היריבה שלה- מה שגרם לי לצפות לסיום קצת יותר משכנע מכמה בעיטות לניה.

המיין אבנט למרבה הצער היה הקרב החלש של הערב בפער, ואף ככל הנראה הקרב החלש מבין השלושה של ג'ו-באלור- כשגם 2 הקרבות האחרים לא היו מוצלחים במיוחד. לא ברור מה בדיוק לא עובד ביניהם, כי מדובר בשניים מהוורקרים הטובים ביותר שאי פעם דרכו בזירת היאבקות, אבל לפעמים פשוט אין כימיה. הכלוב היה מביך, כשבפועל באלור למעשה יכל לדלג מעליו בכל פעם שהוא עלה לחבל העליון. הרבה ספוטים התפקששו ובאופן כללי הקרב פשוט לא זרם. מקווה שמכאן נמשיך למקומות מעניינים יותר עם שניהם ולא נראה אותם נפגשים יותר.
 

Israeli Hero

New member
לגבי הזוגות

לגעתי זה לא הפיוד. מאוד אהבתי את קרב הזוגות. הריבייבל מאוד משעממים כאשר נותנים להם כל יריבה אחרת חוץ מאמריקן אלפא. הקרבות בינהם פשוט נהדרים.
דוקא אם אמריקן אלפא היו מנצחים זה היה מסמן את סוף הפיוד. דוקא הפיוד הזה מזכיר לי את הפיוד של הסטיינרס עם מאני אינק, שהחגורות החליפו ידיים בינהם מספר פעמים.
 


כשרשמתי שהסיום מצביע על סוף הפיוד התכוונתי לביטדאון של האות'ורס אוף פיין עליהם, שלכל הפחות יעכב את הפיוד בין אמריקן אלפא/רבייבל.
 

LiorAizler

New member
לגבי הקרב זוגות

הייתה שמועה שבזכות הפיצול של הרוסטרים הראשיים, יקדמו כמה מתאבקים מNXT ואמריקאן אלפא היו מהשמות שעלו שכנראה גם יעלו.
&nbsp
אני מניח שהם גם יפסידו בקרב לאות'ורס אוף פיין בהתאם לרוב המתאבקים שהוציאו אובר מישהו אחר לפני שעלו לרוסטר הראשי.
&nbsp
מבחינתי זה מעולה, שניהם ביחד נראים כמי שבהחלט בשלים לעלות לרוסטר הראשי בין אם זה סמאקדאון או ראו. ג'ורדן כבר יותר מדיי זמן בNXT וממש צמח והתפתח מאז הציוות עם גייבל וגייבל פשוט מוצלח.
 
למעלה