הקרב שכולם מדברים עליו

Diunim

New member
הקרב שכולם מדברים עליו

למי שלא יודע, לפני שבוע היה אירוע של NJPW.

באירוע עצמו, וויל אוספריי נלחם מול ריקושט.

קצת רקע על החבר'ה:

את וויל אוספריי ראיתי לראשונה ב-TNA, הוא היה בצוות עם מאט הארדי באיזה וואן נייט אונלי. לא הבנתי מי זה הג'ובר הזה, ועוד שהוא בצוות עם אלוף העולם... אבל הוא הפתיע אותי בכמה מהלכים אוויריים נחמדים, וחשבתי לעצמי שיש לו עתיד.

ריקושט, לעומתו, ידוע כהיי פלייר מכובד. אנחנו מכירים אותו כפרינס פומה, האלוף הראשון של לוצ'ה אנדרגראונד. הוא מוכר מאוד באינדיז.

אז הקרב הגיע, וקיבלנו את זה...

http://www.dailymotion.com/video/x4d80j1_ʇǝɥɔoɔiɹ-sʌ-ʎɐןdso-ןןiʍ_sport

הקרב הזה זכה לדירוג של 4.75 מדייב מלצר. הקרב הזה גרם לכולם לדבר עליו. והקרב הזה גם גרם לשתי אגדות לריב.

מצד אחד היה ויידר, שטען שהקרב הזה גרוע מאוד, ואף כינה בטוויטר שלו את הקרב "תצוגת תרגילי התעמלות". הוא אמר שהוא עצוב לראות לאן הרסלינג הידרדר.

לעומתו, וויליאם ריגל הגן על השניים, ואמר שגם בתקופתו הותיקים אמרו על כמה מהמתאבקים הגדולים שהם שהם הורסים את הרסלינג וכלום לא קרה.

ריקושט עצמו, אגב, הגיב לויידר וטען שהיאבקות היא אומנות, ושיש כל מיני דרכים להביע אומנות: בהארדקור חסר גבולות, בטכני, בברול, בקומדיה, וגם באקרובטיקה. הוא טען שאמנם פעם ההיאבקות הייתה איכשהו, אבל היא השתנתה. אוספריי השתמש בספלאש של ויידר מהפינה בקרב הבא שלו.

אז בצד של מי אתם? מי שצפה בקרב- ומי שצופה עכשיו בגלל ההודעה הזאת- במי אתם תומכים? תצוגת התעמלות או קרב המאה? או אולי סתם קרב טוב?

לדעתי זה קרב טוב מאוד, ואני מסכים עם ריגל, למרות שאני מבין את ויידר. היו שם בעיות מכירה... למרות שבנוגע ל"תרגילי ההתעמלות" אלו היו רק שיטות של החבר'ה לעשות קאונטרים, וזה אפילו היה מגניב. וכפי שריקושט אמר, יש המון סגנונות, ויש מקום לכולם.
 
ג'יזס זה כ"כ יצא מפרופורציות

מדובר בכולה ספוטפסט מטומטם בין שני ספוטמאנקיז. היו מיליארד כאלה. יהיו עוד הרבה כאלה. יש לזה קהל. אנשים נהנים מזה. לא, אין בזה שום 'אומנות' ושום חרא בסגנון- ויידר צודק לגמרי, אבל ספוטפסט יכול להיות מהנה מדי פעם כמו בדו פיקסר נגד בלאד ג'נריישן. לא היה שום צורך בכך שריגל, פולי וג'ריקו יצאו לטוויטר כדי לגלות לעולם מה הם חושבים- כולה ויידר הביע דעה על משהו.
&nbsp
כל קשר בין הדירוג של מלצר לבין המציאות הוא מקרי בהחלט, וזה לא מפתיע בהתחשב בכמה שהבנאדם איבד את זה בעשור האחרון.
 

kabukim

New member
ספוטפסט מגניב אבל

איך לעזאזל מישהו "אולד סקול" כמו מלצר נותן למופע הסירק דה סוליי הזה ציון כל-כך גבוה? ריקושט/פומה מדהים אין ספק, ואוספריי גם, והם יודעים לעבוד מהר וחלק והמעברים שלהם (תרגיל-קאונטר-תרגיל) חלקים מאוד, אבל 20 דקות הם מפוצצים אחד את השני בבעיטות, הפיכות, וכל זוית שהייתה כבר הורגת בנאדם נורמאלי והם - שנייה אחרי זה מרגישים נהדר מספיק בשביל לתת עוד רצף. לא אמין בכלל, לא יוצר מתח ובטח שלא התרגשות שדרושה בשביל קרב גדול מהחיים.
כמופע אקרובטיקה זה מרהיב, באמת, אבל לא הקרב הגדול ביותר בשנים האחרונות או משהו.
 

meidadc

New member
כחובב ספוטפסט מדי פעם

בעיני זה היה ספוטפסט לא טוב. הקרב לא זרם. היו קומבואים נחמדים פה ושם, אבל כקרב זה פשוט קרב לא טוב
 

kendog keds

New member
כדי שקרב ייחקק בהיסטוריה כגדול

חייבת להיות משמעות למה שקורה בו.
לא הגיוני כמו שכתבו פה, שיהיו מגה ספוטים שהם חסרי משמעות עשר שניות אחרי. זה הופך לתצוגה, אולי לא של התעמלות, אבל של סיקוונסים של תרגילי היאבקות, שלא משפיעים אחד על השני ואין קשר ביניהם. אני לא מסוגל לראות בן אדם חוטף סופרקיק לראש וניגש מיד לרברסל לתרגיל הבא, תוך שהוא לא מביע שום דבר שקשור לבעיטה שהוא חטף עכשיו, לא בפנים ולא בשפת גוף.
&nbsp
 

pufpuf

New member
אין ספק שזה מרשים

וראיתי את הקרב והוא היה לי פאן וכיף במקסימום מה שנקרא.
לדעתי זה היה ספוטפסט טוב ועשוי היטב, בלי פיקשושים ומקצועי.
בדרך כלל קרבות מהסוג הזה לא עומדים בפני עצמם.
כלומר, אם היה לך איזשהו ארוע עם קארד חזק, והיה לך בתוך האירוע איזה קרב בסגנון כזה שהוא שונה מכל שאר הקרבות האחרים - אז זה ממש משדרג את האירוע (נניח רסלמניה 17 עם ה TLC) והופך לקלאסיקה.
בפני עצמו זה קרב ממש טוב לדעתי, כיפי והכל, אבל הוא לא (לפחות בעיני) מהגדולים בהיסטוריה או משהו כזה. פשוט הקרב הכי מוצלח של אותו שבוע, וגם זה לא פשוט בעולם האבקות כיום.
&nbsp
בכל מקרה, סחטיין על הבאז הציבורי שהם יצרו לזה. לפעמים זה יותר חשוב מהכל.
&nbsp
זה מזכיר לי שלפני עשור בערך היה קרב שלוש על שלוש באיזה אינדי (נראה לי ROH) שהיה לו את אותו ההייפ וכו' ובסוף זה קרב די נשכח כיום.
 
כן, ציינתי את זה- דו פיקסר נגד בלאד ג'נריישן.

לבחור עם הלינק, מדובר בשני סטייבלים מדראגון גייט.
 

elotan

Member
ראיתי את החצי דקה הראשונה. זה נראה כמו החוג התעמלות של הבת

שלי.
אז סגרתי את זה.
מבחינתי, היאבקות זה לא (מבחינתי).
 

shanytopper

New member
דעה

האם זה קרב טוב? כן, זה קרב לא רע.
יש לנו כאן אתלטיקה מרשימה, יש טיפה סיפור (שני מתאבקים עם יכולות כמעט זהות, מי ינצח), יש רפרנס חביב לקרב נקמורה-זיין, הפינישר בוצע בצורה מאד מרשימה.
&nbsp
האם יש לנו כאן קרב של 5 כוכבים? רחוק מזה
המכירות היא מועטות ולא משכנעות (אוספריי היחיד שבכלל מנסה למכור בצורה רצינית. ריקושט מוכר בצורה מזעזעת, ובעיקר נראה כאילו הוא סתם מחכה לספוט הבא), הסיפור אמנם היה ברור, אבל לא מספיק מעניין, וחסר כל פסיכולוגיה במהלך הקרב עצמו, והספוטים היו אמנם מאד יפים, אבל חלק גדול מהם היו מוגזמים.
&nbsp
האם קרבות כאלו של ספוטפסט שהמטרה שלו היא להרשים באמצעות אתלטיקה הם לגטימיים? בוודאי. במיוחד במקסיקו ויפן. לא הייתי מצפה לראות משהו כזה ב WWE, אבל זה בהחלט סגנון קרבות לגטימי.
&nbsp
בתכלס, ויידר סתם מנצל קרב לא מאד מוצלח כדי להעביר ביקורת על סגנון ההיאבקות באופן כללי, ובשביל לנסות לחזור לתודעה הציבורית. קצת עצוב.
 

kendog keds

New member
למה אתה חושב שיש לו איזה אינטרס לחזור לתודעה?

הוא מתאבק פעיל? יש לו איזה מוצר לקדם? משהו?
נראה כמו סתם מקרה בן אדם שאוהב את המקצוע שהיה החיים שלו, ולא אוהב את הכיוון שהוא הולך אליו (כלומר, מסכים עם החצי הראשון של המשפט)
 
למעלה