לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 19 - יום הדין

Diunim

New member
דיווח


סאן אוף האבוק ניצח את דאגה: במהלך הקרב, קוברה מון יצאה החוצה. היא אפילו ניסתה להתערב לטובת דאגה, אבל דאגה לא הצליח לנצל את זה ופגע עם שוטינג סטאר פרס אחרי שש דקות. לאחר הקרב קוברה ניסתה לפתות את דאגה, שמן הסתם לא רצה נחשית קרוב לנחש שלו.
&nbsp
סגמנט מצולם: ריי מתאמן, ואז אל דראגון אצטקה ג'וניור אומר שהוא מצא את התא בו דאריו שומר את מטנזה. הוא אומר שנמאס לו לחכות. ריי אומר שהוא צריך לדאוג בנוגע לתארי השלשות. דראגון מזכיר שהוא הרג את אל דראגון אצטקה, וריי אומר שהוא לא היה רוצה נקמה. ג'וניור אומר שריי לא דיבר עם אצטקה שנים, וריי מתעצבן. פומה בא וריי אומר לו ללכת כי הם באמצע משהו והוא לא קשור. פומה שואג. פומה אומר שיש להם את הקרב על התארים, ולכן הוא כן קשור. ריי מסכים בסוף.
&nbsp
אליפות השלשות: ג'וני מונדו, ג'ק אוונס ו-PJ בלאק (ע' טאיה) ניצחו את ריי מיסטריו ג'וניור, פרינס פומה ואל דראגון אצטקה ג'וניור בפסילה: בסוף הקרב, טאיה הסיחה את דעתו של השופט ומונדו בעט לאצטקה במפשעה. פומה התעצבן וניסה להסביר לשופט, ומונדו לעג לפומה... מה שהוביל לכך שפומה יבעט למונדו במפשעה, ויפסל אחרי עשר דקות. לאחר מכן פומה נותן גם לטאיה סופרקיק. ריי ניסה לרסן את פומה ופומה עזב בלעדיו ובלי דראגון.
&nbsp
סגמנט מצולם: אל דראגון אצטקה ג'וניור מגיע לתא של מטנזה. בלאק לוטוס אומרת שהיא לא יכולה לתת לו לעשות את זה. דראגון אומר שהוא הרג את הוריה ואת המורה שלהם. לוטוס אומרת שאל דראגון אצטקה הרג את ההורים שלה. לוטוס תוקפת אותו וכמעט מצמידה אותו לסורגים. היא אומרת שלפעמים האמת כואבת ומשחררת אותו. דראגון אומר שהיא יודעת שזה לא נכון.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: המפלצת מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את קייג': שני החבר'ה לא מוכרים מהלכים, כולל רצף סופלקסים. אחרי שלוש-עשרה וחצי דקות, מטנזה הפך דיסקוס קלוזליין לזעם האלים וניצח.
 

Diunim

New member
דעות

פרק טוב מאוד.
&nbsp
האבוק אחלה של מתאבק, מפתיע בזריזות שלו. רק מה קורה עם אנחליקו? לאן הוא נעלם? אני חושב שהוא לא יחזור... דאגה וקוברה עם אחלה סטוריליין... מצחיק.
&nbsp
קרב השלשות היה טוב, ופומה במסלול התנגשות עם ריי. זה יהיה מדהים. אגב, אני חולה על הלוק החדש של האלופים, וג'ק אוונס השתפר לגמרי. לא עוד ספוט מאנקי!
&nbsp
סופסוף ממשיכים עם לוטוס ואצטקה. חיכיתי לזה.
&nbsp
המיין איבנט היה ענק. שתי בהמות שפשוט לא מוכרות כלום. וזה ענק, כי זה גורם לך לחשוב שהנה, אולי קייג' יצליח לעשות את מה שאף אחד לא הצליח, וכמובן שהוא לא. מעניין מי כן יעצור את מטנזה.
 
למעלה